Herregud vilken bajsmacka robinson har blivit. Vilken jävla cirkus.
Shevin är helt obsessed med Joel. Vad fan har han gjort egentligen? Varför hatar hon honom så mycket? Hon är INTE Normal. Seriöst. Man kan tro att Joel har gett henne en blodshämd eller har knuffat henne så hon förlorat en tävling, snott hennes bikini whatever. Men seriöst, vad har han gjort? De är med I Robinson? Man ska tävla mot varan?? Hon är seriöst obehaglig, kan produktionen göra nåt mer än att bara titta på?
Mobbningen i gränslandet mot mattias får mig att må illa. Shevin är en MOBBARE. Men också toaletten som döptes till Mattias. Är det en robinsontävling eller en sandlåda på dagis? Inte ens roligt. Spelar ingen roll hur hårdhudad och tuff man är. Ingen vill möta ett skithus döpt efter en själv när man redan har ont överallt och är I svält.
Hayes är inte min favorit men tillsammans med Shevin är det ju ondskan och hennes högra hand. Shevin är en sån mobbare som får med andra människor. Till ex Peter är verkade normal och trevlig I börja av säsongen och Jessica helt OK men med Shevins dåliga sällskap och inflytande blir Peter och Jessica också med-mobbare. Hayes är trevlig när han är ensam med Elin, nu blir han hård mobbare med Shevin. Att säga ‘mobbare’ kan låta mesigt som om man är I högstadiet men mobbning är ett stort problem även för vuxna, på arbetsplatser osv. Oroväckande att tv4 låter mobbare visas I tv såhär. Som sagt hade varit en sak om Shevin sa “Jag hatar Joel för han röstade ut mig och skickade mig till gränslandet!” men han har för fan inte gjort nåt ont mot Shevin!
Shevins sista ord “Ni vet vem ni ska ta ut härnäst...” vafan!?!? Jag hoppas för fan att Joel flyttar och får skyddad identitet! Hon kan ju bli farlig, söka upp honom. Jämför med till ex Angela. Hela lag nord och särskilt svaga Jessiga högg henne I ryggen men håller hon agg? Nej. Snackar hon skit om Jessica hela tiden? Nej. För Angela är NORMAL!
Det var Jessicas tur att åka hem. TRÅKIGASTE kvinnan de nånsin haft med. Hon tjocka kvinnan som åkte först hade mer personlighet. Hon är svag, bara dålig torr personlighet, sur, grinig, falsk, konstiga skämt, vek, motsatsen till robinsonvinnare. Om du är så svag o din rygg gör så ont så ÅK HEM!!
Vilket PACK! Robinson 2022s deltagare är rena packet. Aaan ingen bra tv. Fy alltså. Stängde av ljudet halva avsnittet för pallar inte titta på Jessica och Shevin som klagar på ALLT och Shevin som mobbar Joel hela tiden.
Och vad aan hände med röstningen? Sist jag kollade så röstade man ut person 1 på omgång 1. Alltså hade Jessica röstats ut. Sedan röstar man ut person 2 omgång 2.
Inte så spännande om man röstar ut två personer EN GÅNG. Då fattar man att lag nord väljer en och lag öst väljer en. INTE SPÄNNANDE.
Aan vilken anti-climax. Skitavsnitt. (Om TV4 låter en av mobbarna vinna robison är det fan ett skämt. Hellre att Anders kötta-in-i-kaklet eller Jaaaaaaaaan från 2018 vinner. Och de har inte ens tävlat nåt i år.)
Shevin är helt obsessed med Joel. Vad fan har han gjort egentligen? Varför hatar hon honom så mycket? Hon är INTE Normal. Seriöst. Man kan tro att Joel har gett henne en blodshämd eller har knuffat henne så hon förlorat en tävling, snott hennes bikini whatever. Men seriöst, vad har han gjort? De är med I Robinson? Man ska tävla mot varan?? Hon är seriöst obehaglig, kan produktionen göra nåt mer än att bara titta på?
Mobbningen i gränslandet mot mattias får mig att må illa. Shevin är en MOBBARE. Men också toaletten som döptes till Mattias. Är det en robinsontävling eller en sandlåda på dagis? Inte ens roligt. Spelar ingen roll hur hårdhudad och tuff man är. Ingen vill möta ett skithus döpt efter en själv när man redan har ont överallt och är I svält.
Hayes är inte min favorit men tillsammans med Shevin är det ju ondskan och hennes högra hand. Shevin är en sån mobbare som får med andra människor. Till ex Peter är verkade normal och trevlig I börja av säsongen och Jessica helt OK men med Shevins dåliga sällskap och inflytande blir Peter och Jessica också med-mobbare. Hayes är trevlig när han är ensam med Elin, nu blir han hård mobbare med Shevin. Att säga ‘mobbare’ kan låta mesigt som om man är I högstadiet men mobbning är ett stort problem även för vuxna, på arbetsplatser osv. Oroväckande att tv4 låter mobbare visas I tv såhär. Som sagt hade varit en sak om Shevin sa “Jag hatar Joel för han röstade ut mig och skickade mig till gränslandet!” men han har för fan inte gjort nåt ont mot Shevin!
Shevins sista ord “Ni vet vem ni ska ta ut härnäst...” vafan!?!? Jag hoppas för fan att Joel flyttar och får skyddad identitet! Hon kan ju bli farlig, söka upp honom. Jämför med till ex Angela. Hela lag nord och särskilt svaga Jessiga högg henne I ryggen men håller hon agg? Nej. Snackar hon skit om Jessica hela tiden? Nej. För Angela är NORMAL!
Det var Jessicas tur att åka hem. TRÅKIGASTE kvinnan de nånsin haft med. Hon tjocka kvinnan som åkte först hade mer personlighet. Hon är svag, bara dålig torr personlighet, sur, grinig, falsk, konstiga skämt, vek, motsatsen till robinsonvinnare. Om du är så svag o din rygg gör så ont så ÅK HEM!!
Vilket PACK! Robinson 2022s deltagare är rena packet. Aaan ingen bra tv. Fy alltså. Stängde av ljudet halva avsnittet för pallar inte titta på Jessica och Shevin som klagar på ALLT och Shevin som mobbar Joel hela tiden.
Och vad aan hände med röstningen? Sist jag kollade så röstade man ut person 1 på omgång 1. Alltså hade Jessica röstats ut. Sedan röstar man ut person 2 omgång 2.
Inte så spännande om man röstar ut två personer EN GÅNG. Då fattar man att lag nord väljer en och lag öst väljer en. INTE SPÄNNANDE.
Aan vilken anti-climax. Skitavsnitt. (Om TV4 låter en av mobbarna vinna robison är det fan ett skämt. Hellre att Anders kötta-in-i-kaklet eller Jaaaaaaaaan från 2018 vinner. Och de har inte ens tävlat nåt i år.)