Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-23, 08:01
  #4465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Det behöver du inte vara ...

Men gör inte så att du tar den och sen sitter och känner efter.

Ta en kapsel i samband med frukost....GÖR nåt och tänk inte på att du käkat den.
Tack för rådet

Tror det ska vara lugnt. Den verkar ju väldigt populär och många verkar äta den så så farlig kan den ju inte vara kan man tycka
Citera
2022-04-23, 08:17
  #4466
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chumpa280
Tack för rådet

Tror det ska vara lugnt. Den verkar ju väldigt populär och många verkar äta den så så farlig kan den ju inte vara kan man tycka

Den påverkar kroppen ungefär lika mycket som kanel, men andra egenskaper
Citera
2022-04-23, 08:27
  #4467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Den påverkar kroppen ungefär lika mycket som kanel, men andra egenskaper
Ja, jag hoppas känns lite än vad jag gör på kanel 😄
Citera
2022-04-23, 08:32
  #4468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Den påverkar kroppen ungefär lika mycket som kanel, men andra egenskaper
Känner man effekt direkt typ eller måste det byggas upp i kroppen under en tid?
Citera
2022-04-23, 08:49
  #4469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chumpa280
Tror du den skulle hjälpa mot lätt oro/ångest/nedstämdhet?

Absolut, det där försvinner. Men varför tar du inte Prozac? Starkare effekt och du känner dig som en rockstjärna.
Citera
2022-04-23, 09:01
  #4470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WONGnr1
Absolut, det där försvinner. Men varför tar du inte Prozac? Starkare effekt och du känner dig som en rockstjärna.
Tål inte ssri - blir som en zombie av dom, helt stel i kroppen och huvudet och kan inte tänka klart och det känns som nåt satt en påse på huvudet på mig.. får jättekonstiga känslor av antidepressiva- svart att förklara. Och nu är det inte de klassiska insättningsbesvären jag talar om utan biverkningens består och jag blir typ apatisk… men de funkar, redan på låg dos, hinner inte ens komma upp i startdos och mitt humör blir mer stabilt men det fungerar inte pga biverkningarna. Så tänker att nåt mildare kanske funkar….
Men du tror de kan bita lite på oro/ångest/nedstämdhet?
Citera
2022-04-25, 19:23
  #4471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Jo har använt det tillsammans med saffron, ger bättre humör och sömn. Inte lika effektivt som illegala preparat dock, därav jag slutar för en tid nu.
Hur upplever du saffron? Vad har den för effekt?
Citera
2022-04-25, 19:33
  #4472
Medlem
Kan ju säga att Ksm66 var inget för mig! Fick hjärtklappning och extrem rastlöshet typ 1-2h efter intag…. Som höll i sig 6-7h…. Fyyy fan! Snacka om psykisk tortyr!
Citera
2022-04-26, 17:50
  #4473
Medlem
Någon mer med erfarenhet av l-teanin?
Citera
2022-04-27, 08:03
  #4474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chumpa280
Någon mer med erfarenhet av l-teanin?
Jag tror att snart träffar du någon elak jäkel som kommer fuc** dig så hårt. Du får inte visa dig så svag och lättlurad för då kommer någon som inte är snäll och utnyttjar dig.
Bättre om du köper och testar eller så försöker du ta reda på varför du skriver i trådarna.
Citera
2022-05-01, 20:54
  #4475
Medlem
Nidra

Någon som testat detta preparat?
Vad är er erfarenhet?
Citera
2022-05-01, 21:15
  #4476
Medlem
CockWitchs avatar
Dom tror alltså att man blir trött av ashwagandha! Hahaha säger jag, tvärt om! Preparatet har fått dåligt betyg av användare och jag ser det som en scam.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback