2022-04-28, 21:45
Medlem
Tjena!

Jag drog i mig ca 2-3g ladd i påskhelgen och senast va på lördagen. Hade urinprov 9 dagsr senare som skickas till karolinska med cut på 150 som jag fattade det som. Testade massa egna stickor hemma med cut på 300 två dagar innan jag pissa, alltså efter ca 7dagar. Då va jag clean enligt dom. Tror ni det är lugnt för mig?
Citera
2022-04-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Jag tror din vän är ren.

Förvänta dig ALLTID att de smyger med lite drogtester i proven.
Alla mottagningar måste meddela om vilka tester som utförs, alltså måste dom säga att dom ska göra en drog screening/analys, det är enligt lag.
Citera
2022-04-29, 07:55
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvio92
Tjena!

Jag drog i mig ca 2-3g ladd i påskhelgen och senast va på lördagen. Hade urinprov 9 dagsr senare som skickas till karolinska med cut på 150 som jag fattade det som. Testade massa egna stickor hemma med cut på 300 två dagar innan jag pissa, alltså efter ca 7dagar. Då va jag clean enligt dom. Tror ni det är lugnt för mig?

100% ren.
Citera
2022-04-29, 14:34
Medlem
Mindecembers avatar
Är det någon här som lämnat urinprov på 3-cmc dem köpt på darknet(inte från gatan, det kan vara vad helst) som vet ifall det ger falskpositivt?
Citera
2022-04-29, 16:41
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Är det någon här som lämnat urinprov på 3-cmc dem köpt på darknet(inte från gatan, det kan vara vad helst) som vet ifall det ger falskpositivt?

Hett tips är att alltid söka i tråden innan man frågar så slipper man vänta på svar

Av det jag läst har folk varit falskpositiva på amfetamin, metamfetamin, mdma och methylfenidat efter intag av 3-CMC.
Citera
2022-04-29, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnTalented
Ville bara bumpa detta lite, någon som vet något mer konkret eller kan tillägga något eller bara confirma?
Ganska säker att ferles stickor visar etizolam, men inte 100% så kan tyvärr inte svara!
Citera
2022-04-30, 13:56
Avstängd
priices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunt3rS
Ghb syns inte på multistickor

Sådan GHB sticka då? Stämmer det att det enbart är 6-8 timmar? Låter för bra för att vara sant.

Kommer pissa på en ferle sticka och enligt hemsidan framgår det 6-8h. Vill bara vara fullkomligt säker då det på EDDP står 3 dygn eller något vilket är skitsnack.
Citera
2022-05-01, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Då räcker det att du tar en dos dygnet innan. De stickorna visar bara negativt eller positivt så att säga

Tack. En dos - menar du EN femma?
Citera
2022-05-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priice
Sådan GHB sticka då? Stämmer det att det enbart är 6-8 timmar? Låter för bra för att vara sant.

Kommer pissa på en ferle sticka och enligt hemsidan framgår det 6-8h. Vill bara vara fullkomligt säker då det på EDDP står 3 dygn eller något vilket är skitsnack.
Ghb har en extremt kort halveringstid på 20-30 minuter. Så enligt allt jag vet borde det vara ute cirkus 6 timmar.

Tyvärr så har jag ingen igen erfarenhet med UP efter ghb. Du får gärna återkomma med hur det gick om du valde att ta risken.
Citera
2022-05-01, 17:45
Medlem
KneKhis avatar
Stämmer det att ikto ska vara svår att upptäcka på stickor, även ACL stickan p.g.a högt gränsvärde? Är den även svårare att upptäcka på analys eller gäller detta endast stickorna?
Citera
2022-05-01, 20:32
Avstängd
priices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noddhamp
Ghb har en extremt kort halveringstid på 20-30 minuter. Så enligt allt jag vet borde det vara ute cirkus 6 timmar.

Tyvärr så har jag ingen igen erfarenhet med UP efter ghb. Du får gärna återkomma med hur det gick om du valde att ta risken.

Körde as mycket gobbe fre & lör, pissade rent i dag magi!!!
Citera
2022-05-01, 21:43
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Stämmer det att ikto ska vara svår att upptäcka på stickor, även ACL stickan p.g.a högt gränsvärde? Är den även svårare att upptäcka på analys eller gäller detta endast stickorna?
Om det är: Drogtest Panel 16 dom använder, så:
https://www.ferle.se/detektionstider/
Citat:
Klonazepam Upp till 3 dygn
https://www.ferle.se/drogtest-panel-16/
Citat:
ACL – Klonazepam (100 ng/ml)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto