2022-05-01, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priice
Körde as mycket gobbe fre & lör, pissade rent i dag magi!!!
EDDP är väl en metadon metabolit, eller skapar gob också den metaboliten?
Citera
2022-05-02, 14:04
Medlem
DiscoBrands avatar
"Hej Igen"
Ja min vän pissade rent efter 16 dagar utan sub och benzo.

Imorgon ska jag ta mitt Blodprov för att kolla alkholmängd.
Är ni säker att dom inte kommer kolla efter droger också?
Står inget om det på lappen bara P-GT och SCDT.
Jag kan välja valfri hälsocentral eller sjukhus.
Varför jag är orolig är för att det är Körkortmottagningen som vill ha det.
Men jag har redan tagit urinprov som var "rent" och rökte efter.
Citera
2022-05-02, 14:17
Avstängd
priices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
EDDP är väl en metadon metabolit, eller skapar gob också den metaboliten?

Tänkte att eftersom där står 4 dagar på ferle vilket inte är sant så tänkte jag att 6-8 timmar på ghb kanske inte heller var det
Citera
2022-05-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priice
Tänkte att eftersom där står 4 dagar på ferle vilket inte är sant så tänkte jag att 6-8 timmar på ghb kanske inte heller var det
EDDP metaboliten syns i drygt 4-5dagar, varför skulle inte det stämma?
Citera
2022-05-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoBrand
"Hej Igen"
Ja min vän pissade rent efter 16 dagar utan sub och benzo.

Imorgon ska jag ta mitt Blodprov för att kolla alkholmängd.
Är ni säker att dom inte kommer kolla efter droger också?
Står inget om det på lappen bara P-GT och SCDT.
Jag kan välja valfri hälsocentral eller sjukhus.
Varför jag är orolig är för att det är Körkortmottagningen som vill ha det.
Men jag har redan tagit urinprov som var "rent" och rökte efter.
Om det inte står att dom letar efter narkotika så gör dom inte det, då begår dom ett brott.
Citera
2022-05-03, 08:12
Medlem
Ingen som vet om man är ren från 100 mg tramadol i salivet efter 15 dagar tagit endast en kapsel(tänker på den gula vätskan man gurglar) ???
Citera
2022-05-03, 10:13
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amyj
Ingen som vet om man är ren från 100 mg tramadol i salivet efter 15 dagar tagit endast en kapsel(tänker på den gula vätskan man gurglar) ???

Du är 100% ren.
Citera
2022-05-04, 14:34
Avstängd
Hur länge syns iktoviril i urinet för prov som skickas på analys?

Jag hör olika hela tiden. Allt ifrån att det inte syns alls till att ett enstaka intag kan synas i två veckor.

Nån som har erfarenhet?
Citera
2022-05-04, 16:16
Medlem
Blomsterkaffes avatar
Hej!

Var och lämnade urinprov för jobbet på previa precis, har rökt lite för någon vecka sen så körde på en löskuk och polarens piss. Fick instruktioner i användning av löskuken och allt gick bra, förutom att tempen var för hög så ska göra om det imorgon..

Någon som vet om man vågar köra på samma taktik imorgon fast jag hoppar värmekuddarna eller är det risk att dom kommer ha större kontroller på mig nu?

Tacksam för all hjälp
Med Vänligaste Hälsningar
Citera
2022-05-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterkaffe
Hej!

Var och lämnade urinprov för jobbet på previa precis, har rökt lite för någon vecka sen så körde på en löskuk och polarens piss. Fick instruktioner i användning av löskuken och allt gick bra, förutom att tempen var för hög så ska göra om det imorgon..

Någon som vet om man vågar köra på samma taktik imorgon fast jag hoppar värmekuddarna eller är det risk att dom kommer ha större kontroller på mig nu?

Tacksam för all hjälp

Alltså varför gör man sådär när man ska lämna på previa, dem fattar direkt om det är fusk på gång. Att du failade idag är knappast till din fördel. Dem ser på tempen om man fuskar, nytt piss sjunker tempen på ett annorlundare sätt än uppvärmt piss. Varför inte bara pissa normalt? det har ändå gått en vecka sen du rökte. Man kanske inte e redo o gå ut i jobb om man ska röka på?
Citera
2022-05-04, 17:57
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterkaffe
Hej!

Tacksam för all hjälp

Kiss blir inte för varmt, dom vet att du försökte fuska även om de låtsas som något annat. Drick lite mer vatten än vanligt och se till att ha kissat ett par gånger på dagen innan du kommer så kommer det där nog gå bra ändå.
Citera
2022-05-04, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Kiss blir inte för varmt, dom vet att du försökte fuska även om de låtsas som något annat. Drick lite mer vatten än vanligt och se till att ha kissat ett par gånger på dagen innan du kommer så kommer det där nog gå bra ändå.

Dem ser ju om det är hydrerat oxå, previa är seriösa tester med analys o kreatininkoncentrationsmätning. Previa fattar direkt om man fuskar, jag undrar mest varför man behöver en löskuk när det inte är ett övervakat prov...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in