2022-04-30, 22:33
Medlem
Krimkolls avatar
Oj, häxan Kakan hotade med att inte vara programledare för galan.

Vad ledsna vi hade varit om hon inte varit det den fula jäveln med sina korkade vänsterextrema åsikter och hån mot döda poliser och annat vidrigt hon representerar.
Citera
2022-04-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Vad har en seriös partiledare på Elle-galan att göra?

? Så en partiledare få inte ha intresse för mode? Vad mer får en partiledare inte ha intresse för?
Kanske inte ha intresse för att kritisera våldet och kriminaliteten som kommit dem senaste åren.
Citera
2022-04-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlvarViking
Kakans klädsel påminner om en blödande vagina!

Det frätte till i ögonen på mig när jag fick syn på Hermanssons sinnessjuka outfit.

Hur i hela grönsvedda helvete kan man välja att sätta på sig något dylikt?!
Och dessutom ha mage att se stolt ut?!
Fettlassen har spårat ur fullständigt i sin iver att hylla valkar och gäddhäng och de tror på riktigt att Big is Beautiful.
De har fel!
Och Kakan Hermansson är ett tydligt exempel på det.
Tror hon på riktigt att hon är vacker? Eller tuff och frigjord, som stolt visar upp sina bröstvårtor och vulvavalk på röda mattan?
WTF! Det enda man tänker på när man ser henne är fitta. Och inte på ett positivt sätt. Hon ser ut som en menstruerande fitta!
Fy fan! vilken osmaklig och ointelligent klädsel!

(med reservation för att jag har missat att Kakan jobbar extra för Världsnaturfonden och att hon med hjälp av sin kostym vill demonstrera mot den grymma säl-slakten på Grönland)

Lite kul ändå att hon som feminist sedan skall stå upp mot att kvinnor viker ut sig!
Citera
2022-04-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Lite kul ändå att hon som feminist sedan skall stå upp mot att kvinnor viker ut sig!

Hon är feminist när det passar sig.
Citera
2022-04-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Hon är feminist när det passar sig.

Har man på sig det där offentligt så skall man aldrig någonsin säga något om kvinnor och om de väljer att visa mer hud är textil. O skyll inte på männen.
Citera
2022-04-30, 22:47
Medlem
Ebbas kollega i Blekinge påstår att vem som helst kan slösa bort 6 miljoner av det som skulle gått till annat, för resor för personal från USA, pilgrimsfärder och kryofrysning av unga vilsna människor. Ebba är ett oskyldigt barn i jämförelse.
Citera
2022-04-30, 22:48
Medlem
Lite oväntat:
https://www.expressen.se/kultur/vad-...ed-skjutvapen/
Citera
2022-04-30, 22:53
Medlem
Har alltid röstat på moderaterna, men KD får min röst i valet. Hon säger det som mycket tycker, men inte vågar säga.
Heja Ebba!
Citera
2022-04-30, 22:56
Medlem
Citat:
Kakans klädsel påminner om en blödande vagina!

Det frätte till i ögonen på mig när jag fick syn på Hermanssons sinnessjuka outfit.

Hur i hela grönsvedda helvete kan man välja att sätta på sig något dylikt?!
Och dessutom ha mage att se stolt ut?!
Fettlassen har spårat ur fullständigt i sin iver att hylla valkar och gäddhäng och de tror på riktigt att Big is Beautiful.
De har fel!
Och Kakan Hermansson är ett tydligt exempel på det.
Tror hon på riktigt att hon är vacker? Eller tuff och frigjord, som stolt visar upp sina bröstvårtor och vulvavalk på röda mattan?
WTF! Det enda man tänker på när man ser henne är fitta. Och inte på ett positivt sätt. Hon ser ut som en menstruerande fitta!
Fy fan! vilken osmaklig och ointelligent klädsel!

(med reservation för att jag har missat att Kakan jobbar extra för Världsnaturfonden och att hon med hjälp av sin kostym vill demonstrera mot den grymma säl-slakten på Grönland)

Var tvungen att googla. Och du har rätt, fullständigt vidrigt! Det första jag kom att tänka på var Ursula i Lilla Sjöjungfrun när jag såg henne.
Citera
2022-04-30, 23:00
Medlem
Citat:

Ja, hon är en självgod idiot som får alldeles för mycket uppmärksamhet.
Citera
2022-04-30, 23:00
Bannlyst
Citat:
Lite oväntat:
https://www.expressen.se/kultur/vad-...ed-skjutvapen/

Nädå, gå in på Cissi Wallins insta, hon försvarar Ebba med massa inlägg.
På hennes insta story kan man läsa att hon fått motta massa hot efter artikeln i expressen.
Men Cissi har ”dra åt helvete pengar” nu och behöver inte oroa sig för att bli cancelled 👏👏👏✌️

https://instagram.com/cissiwallin?
Citera
2022-04-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ja, hon är en självgod idiot som får alldeles för mycket uppmärksamhet.

Det håller jag med om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in