2022-04-30, 22:22
Medlem
Det lustiga är att Ebba blev portad för att hon så kraftfullt tog polisernas parti.
Citera
2022-04-30, 22:22
Medlem
Sjukt att hon kallas för kakan då hon är smäll fet, hon kanske gillar att hata sig själv det är typiskt vänsterfolk.
Citera
2022-04-30, 22:23
Medlem
vaneriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutataxera
Låter lite som en tillställning man helst inte vill delta i. Borde alltså vara en lite förlust.....

Fast nu var ju Ebba väldigt angelägen om att delta på galan och är ledsen för detta. Så för henne är nog förlusten mer än liten.
Citera
2022-04-30, 22:24
Medlem
Jag har inte mycket till övers för dem personer som inte klarar av att alla människor kan ha olika åsikter.
Oftast är det ju vänstersidan som "vägrar" stänger av, hindrar osv.
Tala om hur arga de vart när Elon kanske köpt Twitter.

Att någon person ens har inflytande på vem som får komma på en "gala" där inbjudningar redan skickats ut är för hemskt.
Citera
2022-04-30, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hansomvet
Sjukt att hon kallas för kakan då hon är smäll fet, hon kanske gillar att hata sig själv det är typiskt vänsterfolk.

Är det inte för att hon är ett kakmonster? Svårt att vara slim då...
Citera
2022-04-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaneris
Fast nu var ju Ebba väldigt angelägen om att delta på galan och är ledsen för detta. Så för henne är nog förlusten mer än liten.

HAHA, ärlig talat hon måste ha sånt stort jävla ego om hon sitter och lipar över detta lyxproblem, typiskt politiker.
Citera
2022-04-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
HAHA, ärlig talat hon måste ha sånt stort jävla ego om hon sitter och lipar om detta lyxproblem, typiskt politiker.

Å andra sidan så handlade det mest om den personen som gjorde hennes klänning, inte hennes egna känslor.
Citera
2022-04-30, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Å andra sidan så handlade det mest om den personen som gjorde hennes klänning, inte hennes egna känslor.

Låter som ett lyxproblem i mina öron.
Citera
2022-04-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Låter som ett lyxproblem i mina öron.

Japp, för vissa!
Njut!
shorturl.at/blIOZ
Citera
2022-04-30, 22:30
Medlem
Durochmolls avatar
Vad har en seriös partiledare på Elle-galan att göra?
Citera
2022-04-30, 22:31
Medlem
Kakans klädsel påminner om en blödande vagina!

Det frätte till i ögonen på mig när jag fick syn på Hermanssons sinnessjuka outfit.

Hur i hela grönsvedda helvete kan man välja att sätta på sig något dylikt?!
Och dessutom ha mage att se stolt ut?!
Fettlassen har spårat ur fullständigt i sin iver att hylla valkar och gäddhäng och de tror på riktigt att Big is Beautiful.
De har fel!
Och Kakan Hermansson är ett tydligt exempel på det.
Tror hon på riktigt att hon är vacker? Eller tuff och frigjord, som stolt visar upp sina bröstvårtor och vulvavalk på röda mattan?
WTF! Det enda man tänker på när man ser henne är fitta. Och inte på ett positivt sätt. Hon ser ut som en menstruerande fitta!
Fy fan! vilken osmaklig och ointelligent klädsel!

(med reservation för att jag har missat att Kakan jobbar extra för Världsnaturfonden och att hon med hjälp av sin kostym vill demonstrera mot den grymma säl-slakten på Grönland)
Citera
2022-04-30, 22:33
Medlem
vaneriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Vad har en seriös partiledare på Elle-galan att göra?

Ja Ebba var ju påväg dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in