2022-04-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NO73
Sörjt vet jag inte om de har gjort. De verkade vara lugna när man kollar igenom fupen. Direkt efter att S och A blev skjutna gick de runt i Tensta och va ganska lugna. Vem kan den tjejen vara?

Kan Tramadol ha med saken och göra? Jag noterade i Fupen att flera hade bara spår av Tramadol och inte Cannabis. Jag vet inte vad du menar exakt med lugna men är det så konstigt? Dom har varit med om så många mord. Hur många gånger har Hoodz inte undkommit döden själv?

Jag har också sett Farre sörja. Han skrev Vila i frid nu. Nu som att vila nu efter ett stressigt liv?
Citera
2022-04-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NO73
Tror att det är skit snack. Varför skulle man lita på någon ”guzz” o åka till Hjulsta. Och Exakt under sixty

Det fanns iaf en guzz i lägenheten under som man fick låna wifi av och som köpte biljetter till dom. Sixtys bror Bashir pratade länge med henne också direkt efter mordet.
Citera
2022-04-30, 00:28
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Kan Tramadol ha med saken och göra? Jag noterade i Fupen att flera hade bara spår av Tramadol och inte Cannabis. Jag vet inte vad du menar exakt med lugna men är det så konstigt? Dom har varit med om så många mord. Hur många gånger har Hoodz inte undkommit döden själv?
Jag har också sett Farre sörja. Han skrev Vila i frid nu. Nu som att vila nu efter ett stressigt liv?
Ja men Tramadol orsakar även paranoida mardrömmar och hallucinationer.
lika dåligt som spice och k2 när unga män är tungt beväpnade, bor tätt och har dålig ekonomi.
Senast redigerad av qutm 2022-04-30 kl. 00:34.
Citera
2022-04-30, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ja men Tramadol orsakar även paranoida mardrömmar och hallucinationer.
lika dåligt som spice och k2 när unga män är tungt beväpnade, bor tätt och har dålig ekonomi.

Vad menar du med spice och k2? Jag är ingen läkare men det går inte att missa dessa lever på natten och sover på dagarna. I kombination med Tramadol kan det inte bli bra.
Citera
2022-04-30, 00:57
Medlem
qutms avatar
Citat:
Vad menar du med spice och k2? Jag är ingen läkare men det går inte att missa dessa lever på natten och sover på dagarna. I kombination med Tramadol kan det inte bli bra.
Att tunga vapen, ångest och paranoia, veta att oppsen är beväpnade och nära.
Tramadol dämpar inte bara utan orsakar paranoia, med mardrömmar och hallucinationer såsom även spice och K2.
Citera
2022-04-30, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Att tunga vapen, ångest och paranoia, veta att oppsen är beväpnade och nära.
Tramadol dämpar inte bara utan orsakar paranoia, med mardrömmar och hallucinationer såsom även spice och K2.

Men dessa använder väl inte det? Och finns Spice ens fortfarande?
Citera
2022-04-30, 02:42
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Men dessa använder väl inte det? Och finns Spice ens fortfarande?

Det är inte vad han skriver. Han påstår att Tramadol gör en paranoid och jämför med spice.
Citera
2022-04-30, 07:41
Medlem
Eskortkillens avatar
Kan man jämföra detta krig DP shottaz som Crips o Bloods i USA?
Citera
2022-04-30, 08:23
Medlem
Citat:

Ja jag såg också farres inlägg till Alpo. ” Vila nu min vän”
Citera
2022-04-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Ja jag såg också farres inlägg till Alpo. ” Vila nu min vän”

Flg gjorde flera miljoner på bedrägerier Yasin gör en hel del para på
Musiken också varför lägger de inte pengar på folk o chillar utomlands istället för att klippa deras egna o starta nya krig
Citera
2022-04-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Flg gjorde flera miljoner på bedrägerier Yasin gör en hel del para på
Musiken också varför lägger de inte pengar på folk o chillar utomlands istället för att klippa deras egna o starta nya krig
Exakt så jag tänker med. Yasins osläppta låt med några rader som jag tror hör till denna tråd. ”han skulle blivit slickad men de va inte hans dag” ” plus broshan har skjutit för min skull så ber han mig och skjuta nån jag har inga val” ” i nian, jag och Ace” ” Sholle får en fiende o skaka”. Ännu bevis på att FLG styrs av Shottaz
Citera
2022-04-30, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Exakt så jag tänker med. Yasins osläppta låt med några rader som jag tror hör till denna tråd. ”han skulle blivit slickad men de va inte hans dag” ” plus broshan har skjutit för min skull så ber han mig och skjuta nån jag har inga val” ” i nian, jag och Ace” ” Sholle får en fiende o skaka”. Ännu bevis på att FLG styrs av Shottaz

Vilket låt är det? Intressant, Yasin brukar inte rappa såhär med tydliga kopplingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in