2022-04-30, 00:38
Medlem
BoHanssons avatar
Sara svarar på varför de bjuder in barn på TikTok att titta på Dumpen:

https://youtu.be/3LBA4DIV6Fo?t=210
Citera
2022-04-30, 00:45
Medlem
Googlade lite på Migrän-Martin, indieartisten, och det verkar som att han och journalistfrun fortfarande är skrivna på samma adress i Uppsala-trakten.

När jag söker på hans namn (finns bara en i hela Sverige som heter så) dyker han också upp som ungdomstränare inom fotbollslaget Brommapojkarna. I verksamhetsberättelsen från 2018 står det att han är en av tränarna för flickor födda 07-08, alltså 10-11 år vid tiden, och han verkar även finnas med längre tillbaka, både i verksamhetsberättelsen för 2015 och 2016, men av nån anledning går det inte att öpnna de pdf:erna. Tror inte det har nämnts i tråden. Säkert har han kommit in på den banan genom att han själv har barn, men det är uppenbart att en pedofil ser till att befinna sig i ett sådant sammanhang. Vore jag förälder och visste att han tränat mitt barn skulle jag vara orolig.
Citera
2022-04-30, 00:46
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Håller med! Ser ut som en som gillar dansbandsmusik, camping och Bingolotto.
Och eftersom Dumpen-humorn är på god väg att slå ut Bellman-vitsar och övrigt så kan man ju även komplettera dansbandsstuket med en mer finkulturell variant:

Vad sa Bach när han blev konfronterad av Dumpen?

Citera
2022-04-30, 00:55
Medlem
LightFandangos avatar
Peddo-mamman verkar för övrigt bytt karaktär 180 grader. Inget mer glamoröst och glättigt utan bara sur, tvär och misstänksam. Enda förklaringen jag kan komma på till varför han köpte det. (Alternativet vore att han bott under en sten senaste halvåret.)
Citera
2022-04-30, 00:56
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Mycket bra initiativ med dessa rebusrundor!

Mark M utger sig att vara 50 år, möjligen kan han vara äldre då vissa avrundar sin ålder nedåt. Han nämns i podden "Long time NO podd" men det framkommer inte någon ny information där. Jag har sökt på birthday.se på män i Skåne som är mellan 50 och 55 år och har förnamn som börjar på Mark och efternamn som börjar på M, tyvärr har jag inte hittat någon lämplig kandidat.
Tack för uppmuntran! Och tack för ett gediget försök. Jag har själv gått bet bland 50-åringarna i Malmö.

Ser även att vi fått en ny välklädd djävul att söka reda på. Daniel, 39 år och chef för ett mindre fraktbolag. Bilmodellen har vi och inom kort också en rebus. Den här blir inte så svår.
Senast redigerad av Lysturken 2022-04-30 kl. 00:59.
Citera
2022-04-30, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson

Intressant video. Bra att de får ta ansvar också.
Citera
2022-04-30, 01:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson

Jag tror att dom vill sexualisera barn/göra dom porrskadade (dvs lättare att förgripa sig på), lite som när Disney lägger in easter eggs som anspelar på sex i filmerna. Två kapten klänningar (Trojanska hästar); Patrik och Sara.

Varför skulle dom annars vända sig till barn (TikTok, och dom säger "hej alla barn och vuxna") och vilja visa dom grovt sexuellt content? Pedofiler njuter ju av att visa porrfilmer för små barn (domar gällande pedofili tyder på det) och hoppas på att dom ska kåta upp sig. Varför vill dom omge sig med massa barn? Det är nog lätt för både Sara och Patrik att bli "barnens hjältar" och på så sätt gå under radarn och där dom kan snuska sig hur dom vill. Vem vet hur många barn dom har kommit i kontakt med pga Dumpen? Har dom regelbunden kontakt med sina underåriga fans? Blir dom som mentorer där små barn ser upp till dom och där dom kan säga och göra vad som helst?

Det verkar ju också vara många barnvåldtäktsutsatta som sedan själva blir förövare, här är en hund begraven.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-04-30 kl. 02:04.
Citera
2022-04-30, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Peddo-mamman verkar för övrigt bytt karaktär 180 grader. Inget mer glamoröst och glättigt utan bara sur, tvär och misstänksam. Enda förklaringen jag kan komma på till varför han köpte det. (Alternativet vore att han bott under en sten senaste halvåret.)

Den nya typen av fiske är betydligt bättre. Nu haffade de en riktig gris! De behövde inte dra skiten ur honom, tvärtom. Han var drivande och verkade verkligen vilja få till det. Fy fan vad han förtjänade att åka dit. Hoppas livet rasar så det ryker.
Citera
2022-04-30, 02:28
Medlem
1754s avatar
Premiumartikel i Expressen där det står att Sara sålde sex som barn. Hur gammal var hon då? Är Dumpen enbart ett projekt för att försöka stilla hennes samvete över att hon valde att sälja sex som ung?
Citera
2022-04-30, 02:45
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Intressant video. Bra att de får ta ansvar också.

De tar ju inte ansvar! Intressant att höra hur korkad Sara låtsas vara (för hon kan omöjligtvis vara så spånig). Som klippet sa i slutet, de använder barnen som influencers för att få in pengar. https://www.youtube.com/watch?v=3LBA4DIV6Fo

E.
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Premiumartikel i Expressen där det står att Sara sålde sex som barn. Hur gammal var hon då? Är Dumpen enbart ett projekt för att försöka stilla hennes samvete över att hon valde att sälja sex som ung?

Dumpen är snarare ett projekt för Sara att tjäna pengar, att hon sedan medvetet exponerar barn för Dumpens sexchattar och filmer bryr hon sig inte ett skvatt om. Så mycket för den förståelsen för barn och sexuellt utnyttjande.
Senast redigerad av skoputs 2022-04-30 kl. 02:53.
Citera
2022-04-30, 02:57
Avslutad
Man får serverat ålder på barnen man vet inte hur mammorna ser ut, vilket känns som en avgörande detalj. Är pedofilmamman/mammorna i hans tankevärld stor och tjock, och han/dom trots det åker på träff så är det pedofiler. Annars kan det vara pga för mycket skärmtid, dagdrömmeri, ingen sexig fru, ingen flickvän, inga barn, inga fritidsintressen.
I naiv värld lever dessa män. Dock inte mer naivt än ett slumpmässigt par där mannen intet ont anande står i kyrkan och gifter sig. Båda fenomen är världsfrånvända. Inför äktenskap har man dock betydligt mer tid att tänka.
Det måste vara väldigt många som faller ifrån från bara en hastig experimentell tanke någon gång till att verkligen stå på altaret/åka på dejt.
Fast hur ofta är man både pedofil och intresserad av djursex, samt kiss. Hur ofta sammanfaller detta pga verkligt intresse, och inte bara pga allmänt porrsurfade. Många är väl de som sett en hisklig massa män utan att vara det minsta bög.
Senast redigerad av PaulRoberto 2022-04-30 kl. 03:31.
Citera
2022-04-30, 04:31
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Så bråttom iväg i sin lilla röda citra. Undra vad han ville att hunden skulle göra? Slicka "uddamamma"? Knulla "uddamamma"?

Vi har ju en hel drös med barnknullare här inne, har vi inga djurknullare också? Som kan förklara och försvara hur en djurknullare tänker? Fido? någon annan?

Tyvärr, inte min grej. Jag skulle kunna gissa vad som är hans trigger på den fronten. Men det vore så pass spekulativt att jag avstår. Jag vet helt enkelt inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in