Citat:
Ursprungligen postat av
INFOLINA
Menar du då att det är bättre att låta det gå så långt att ett barn blir våldtaget innan man agerar för att sedan låta pappan åka fast. Hade barnet som inte existerar inte tagit platsen för ett riktigt barn så hade vi faktiskt haft en fullbordad våldtäkt. Märkligt i sammanhanget att jag aldrig hört om att ett barn skulle blivit misshandlat I skolan med orsak av en av våra publiceringar.
Varför har ni inte hört av er till mig, men sitter och skriver om det på Flashback? Det kan i mina ögon tyckas en smula kontraproduktivt.
Det är av stort värde att du är här inne i tråden och förklarar er synpunkt.
Men i Sverige kan vi faktiskt inte döma folk för brott som ännu inte är begångna, med undantag för detxsom kallas "förberedelse".
Vi är ute på riktigt hal is om folk ska dömas och straffas innan ett brott har fullbordat.
Misstänker manvatt det finns en pedofilbi ens närhet så kan man inte skicka honom/henne till fängelse om personen faktiskt inte har agerat ut sin drift.
Detta gäller alla andra brott också, narkotikabrott tex.
Du kan inte döma en narkoman för arkotikabrott innan narkotika brukas, även om man kan anta att narkotika kommer att brukas.
Det vet ju du bättre än de flesta andra.
Allvarligt tror ni verkligen att ni räddar barn?
De här stofilerna kommer aldrig att lyckas grooma ett riktigt barn.
Men du, tack för garven på de senaste gäddorna. Stor komik och där har ni faktiskt jobbat bra (han som tappa brallorna och han som ville titta på djursex).
Lägg in fokuset på dessa typer av gäddor så kommer kritiken minska.