2022-04-29, 23:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Och nu är den på Dumpen:

https://dumpen.se/2022/04/29/10375/

Hur tänker den här idioten, och andra som gör likadant, när de går till sina bilar med plåtar på? Det är väl det sista man bör göra.

Inte för att jag har mycket sympati till övers för vuxna män som aktivt söker underåriga, men avsaknaden av självbevarelsedrift är nog det som förundrar mig mest. De riskerar hela sin framtid samtidigt som de inte tänkt till alls om säkerhet.
Citera
2022-04-29, 23:46
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Hur tänker den här idioten, och andra som gör likadant, när de går till sina bilar med plåtar på? Det är väl det sista man bör göra.

Inte för att jag har mycket sympati till övers för vuxna män som aktivt söker underåriga, men avsaknaden av självbevarelsedrift är nog det som förundrar mig mest. De riskerar hela sin framtid och samtidigt som de inte tänkt till alls om säkerhet.
De verkar helt enkelt vara retarderade och sakna en stor del av normalt konsekvenstänk.
Citera
2022-04-29, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Om du aktivt söker småflickor att knulla haltar du i din i utveckling. Du är så att säga inte vuxen nog mognadsmässigt att dela din lust med en kvinna utan måste ränna efter ett barn. Kolla på gäddorna, de haltar rejält i sin utveckling, har inte klarat av att hålla jämna steg utvecklingsmässigt och har stannat sexuellt i sin mognad och är kvar på mellanstadiet vad gäller att fixa det här med att knulla.
Allt är relativt. Pöbel kan driva allting till att vara t ex våldtäkt. Allting kan vara kriminellt. Allting kan vara sjukt. Dödsstraff för att tänka fel.
Tittar man på Sverige utifrån så är landet mycket sjukt. En mycket omfattade mentalsjukdom förankrad folksjälen. Det går inte att förklara för patienten att hen är sjuk. Patienten klarar inte att ta in fakta. Alla frågor brinner upp i en förgiftad rök av hysch-hysch, korrekthet. I intet.
Citera
2022-04-29, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Nä, kvinnor är inte lika mycket skit som män. Lever du ute i samhället?
Finns säkert forskning att hänvisa till, men jag nöjer mig med att hänvisa till mina egna erfarenheter genom livet, som mamma med stort socialt nätverk av andra föräldrar. Jag kan krasst konstatera att mammor i betydligt större utsträckning engagerar sig i barnens välmående.

Mammor har sin skit och pappor sin skit fast på olika sätt, precis som mammor har sina fördelar och pappor sina fördelar på olika sätt, allt detta utifrån att mammor och pappor har olika roller. Köper inte för en sekund att mammor är bättre. Det ligger tvärtom en fara i att tro att mammor skulle vara bättre. Men i ett samhälle där mammor och pappor ska vara typ samma kan jag förstå att mammor klarar sig bättre i hur de framstår som förälder. Pappor är minst lika bra som mammor om de får vara i sina naturliga roller. Om pappor ska vara som mammor är det klart att de framstår som sämre. Tänk dig själv, du ska vara pappa helt plötsligt, hur hade du framstått?

Detta är dock off topic och åker väl på en varning till nu.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-04-29 kl. 23:49.
Citera
2022-04-29, 23:48
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Och nu är den på Dumpen:

https://dumpen.se/2022/04/29/10375/
Så bråttom iväg i sin lilla röda citra. Undra vad han ville att hunden skulle göra? Slicka "uddamamma"? Knulla "uddamamma"?

Vi har ju en hel drös med barnknullare här inne, har vi inga djurknullare också? Som kan förklara och försvara hur en djurknullare tänker? Fido? någon annan?
Citera
2022-04-29, 23:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Föreställ er följande att du var pappa eller mamma och du hittade en riktig chatt mellan din fjortisdotter och en sån som han adelsmongot … Vad hade du gjort? Jag tagit första bästa pågatåg hem till fanskapet och gjort ett kontrakt honom och mig emellan där han för evigt var min lilla slav där han hade tvingats ge upp sina besparingar till mig och ta feta lån i mitt namn. Dessa mongon vill ha järnåldern och de ska de få också.

Han kanske inte har så mycket pengar dock. Verkar ju vara mer "låtsasadel" det där. Taget namn och sedan göra sin egen släktsköld. Kan ju vem som helst göra.

Men annars intressant vad göra om man skulle upptäcka. Flesta kommer just ta rättvisan i egna händer med någon snillrik plan som ofta innefattar våld. Extremt jävla ovanligt att de folk som detta hemska drabbat dom gör något sedan. Misshandlar en peddo. Inte bara unikt för Sverige utan mer universiellt. Många tankar innan men sedan inget. Förmodligen mest att folk är mer som folk vanligt och i en sådan stund tänker att det inte är bra med en i finkan så man inte kan vara där för den flickan i sin närhet som drabbats.
Citera
2022-04-29, 23:53
Medlem
Halte Haralds avatar
Missade rebus på han som åkte med tåget 15.24 nån som kan hjälpa mig?
Citera
2022-04-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han kanske inte har så mycket pengar dock. Verkar ju vara mer "låtsasadel" det där. Taget namn och sedan göra sin egen släktsköld. Kan ju vem som helst göra.

Men annars intressant vad göra om man skulle upptäcka. Flesta kommer just ta rättvisan i egna händer med någon snillrik plan som ofta innefattar våld. Extremt jävla ovanligt att de folk som detta hemska drabbat dom gör något sedan. Misshandlar en peddo. Inte bara unikt för Sverige utan mer universiellt. Många tankar innan men sedan inget. Förmodligen mest att folk är mer som folk vanligt och i en sådan stund tänker att det inte är bra med en i finkan så man inte kan vara där för den flickan i sin närhet som drabbats.

Han hade lätt kunnat ta ett lån. Vill han ha medeltiden och leka riddare med adelsmärke i kavajslaget skulle han gärna få det.

Tror gemene man hade gjort mer än vad man kan tro. Finkan får man ju se till att inte hamna i.
Citera
2022-04-30, 00:06
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Missade rebus på han som åkte med tåget 15.24 nån som kan hjälpa mig?
Förnamn rimmar på kråkan.
Efternamn börjar på det djur som är stjärntecken mellan väduren och tvillingarna, och sen tar man ett L och avslutar med det man inte ska kasta i glashus.
Citera
2022-04-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Vilken har varit den mest underhållande uthängningen så här långt rent objektivt? Brian? Den tjocka eunucken med mustasch? Skåningen med jätteproblem att hantera autokorrekt-funktionen i sin telefon? Snubben från Södertälje som sket ner sig (han med snuttefilten i bilen)?

Jag måste nog ändå säga "Det kommer gå åt helvete med frugan"-mannen. Motivering: en kombination av ansiktsuttrycket, de klappidiotiska ursäkterna till att han chattade med och mötte upp en "13-årig" tjej samt dubbelhakan som dallrade som en hängpung eller näbben på en pelikan med käften full av fisk.

Ja " det kommer gå åt helvete med frugan herren, är ju helt ohotat den "roligaste"konfrontationen enligt mig .
Någon som vet om info om honom framkommit? Typ om hans fru lämnat honom och hur hans "liv" ser ut idag ?😅
Citera
2022-04-30, 00:32
Avslutad
Det finns inga familjer och män i t ex Qatar, Kuwait och Saudiarabien som är intresserade av att få sina barn knullade eller gromade. Män förser undan sina barn några meter. Därefter fortsätter samtalet på manlig vuxen nivå. Inga barn blir våldtagna. Ingenting utöver lag. Ingen har det intresset.
Hela hysterin, alla omotiverade känslor, i Sverige går att härleda till kvinnan. Hela manligheten ligger i en blodpöl på gatan.

Jag ser fram emot mer lagstiftning och hårdare straff. Nya finurlig rubriceringar. Sexköp och våldtäkt etc. En afrikan ska knulla hans fru i munnen. Rubbet. Svensken ska inte kunna röra sig en millimeter. Allt ska diskrimineras och straffas till idioten lär sig. Han kommer aldrig vakna. Han kommer dö oskyldig i ett fängelse där han själv satt sig men det ska han ha
Citera
2022-04-30, 00:37
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Ja " det kommer gå åt helvete med frugan herren, är ju helt ohotat den "roligaste"konfrontationen enligt mig .
Någon som vet om info om honom framkommit? Typ om hans fru lämnat honom och hur hans "liv" ser ut idag ?😅
Håller med! Ser ut som en som gillar dansbandsmusik, camping och Bingolotto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in