Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Behöver inte vara synsk för att inse att något inte stämmer. Ordentligt ras idag också, D aktien ger nu 8% DA.
Från 67 till 27:- SBB B.
Kriget i Ukraina ser ut att bli långdraget nu när USA utlovat att vara "med till slutet".
Samtidigt borde SBB vara det trygga alternativet när det blåser ordentligt.
Ja, SBB borde vara en trygg och tråkig aktie.
Men kreativ bokföring kan ju orsaka turbolens.