2022-04-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Ja alltså .. jag vet inte varför jag är ens kvar på svs poker. Jag efterfrågade iaf förr i pokerforumet som verkar ha avvecklats på denna forumdel och slagits ihop med andra speltrådar. Ivf önskade jag poker sajter som man får bonusar av och som har betydligt bättre satelliter eller inköpsvillkor

"Typ pokersites without licens" Varför ska jag engagera mig i döda lopp, och extremt ensidigt spel som sker på svs poker. Bounty är av stort intresse som pokerspelform. Har kört en del på bet 365 iaf men inte haft så mycket tid för pokern.. Det är rätt kul ändå att spela emot svenskar mest för föriktighetsprincipern är utbredd samt även fejkbluff principen är rättså avslöjande att de bluffar :-)

Så jag gillar ju motståndet man möter till större delen men tyvärr så skiter nog svs spel i det mesta. Verkar som de har inget vinstintresse eftersom vinsten går till staten och de får sin fasta lön iaf

Vad är "fejkbluffsprincipen" för något?
Citera
2022-04-27, 02:42
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Håller på att bli tokig, spelar på 4g telefonen.

Har funkat stabilt i månader år,,, nu hänger sig skiten hela tiden.

Någon som har en idé? Spelar jag två bord så kan ett hänga sig helt plötsligt, provat med
2 olika laptops.

Sååå djävla lack.

Inträffar det i samband med att du öppnar ett nytt bord?
Citera
2022-04-28, 23:33
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Inträffar det i samband med att du öppnar ett nytt bord?

Nej, lite här och där. Ibland när jag öppnar bord, ja. River håret i hårsäckarna.
Citera
2022-04-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Finns det nåt trackerprogram (som HM eller PT) som funkar på SvS i dagsläget?

Nej, det är omöjligt eftersom handhistoriken inte sparas på din dator.
Citera
2022-04-29, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleakHouse
Nej, det är omöjligt eftersom handhistoriken inte sparas på din dator.

Det betyder väl inte att det är omöjligt, utan lite svårare...
Citera
2022-04-29, 03:13
Medlem
Citat:
Det betyder väl inte att det är omöjligt, utan lite svårare...

Programmen ifråga bygger på att spelleverantören sparar handhistoriken lokalt på datorn. Det var väl vad frågan handlade om? Så det är omöjligt i den kontexten.

Om man vill leka Elon Musk som du verkar vilja göra så kan man grunda ett företag som säkert kan hitta en teknisk lösning som läser av och sparar spelade händer på annat sätt. Det företaget skulle dock aldrig vara lönsamt och måste nog bryta mot lag och användarvillkor.
Senast redigerad av BleakHouse 2022-04-29 kl. 03:39.
Citera
2022-04-29, 14:50
Medlem
Citat:
Programmen ifråga bygger på att spelleverantören sparar handhistoriken lokalt på datorn. Det var väl vad frågan handlade om? Så det är omöjligt i den kontexten.

Om man vill leka Elon Musk som du verkar vilja göra så kan man grunda ett företag som säkert kan hitta en teknisk lösning som läser av och sparar spelade händer på annat sätt. Det företaget skulle dock aldrig vara lönsamt och måste nog bryta mot lag och användarvillkor.

De gamla HM och PT bygger på det ja, men att det skulle vara omöjligt att läsa av bordet och spara handhistoriken (som ju sparas i moln numera gissar jag?) är ju bara ett annat sorts problem, och eftersom HM3 är molnbaserat så finns ju möjligheten iallafall, tänker jag.
Citera
2022-04-29, 22:48
Medlem
Citat:
De gamla HM och PT bygger på det ja, men att det skulle vara omöjligt att läsa av bordet och spara handhistoriken (som ju sparas i moln numera gissar jag?) är ju bara ett annat sorts , och eftersom HM3 är molnbaserat så finns ju möjligheten iallafall, tänker jag.

Det finns säkert program som erbjuder datamolnslagring. Men det löser inte problemet att du måste ha en handhistorik att importera till programmen. Svenska Spel och många andra plattformar har en policy där de inte sparar händerna varken på din dator eller i några moln. Möjligen finns det juridiska skäl till detta. Numera får de inte lagra information hur som helst.

Men du är ju Elon Musk verkar det som. Så du kan ju grunda ett olagligt företag som läser av skärmar och/eller hackar spelsajterna.
Senast redigerad av BleakHouse 2022-04-29 kl. 22:50.
Citera
2022-04-30, 06:49
Medlem
Musk?

Kan det vara så svårt att skapa ett program som scannar av chatten på kort och action för att generera en HH?
Citera
2022-04-30, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Musk?

Kan det vara så svårt att skapa ett program som scannar av chatten på kort och action för att generera en HH?

Svårt ja, men absolut inte alls omöjligt.

Det fanns ju ett program som funkade i början på SvS (med dagens plattform) men sen ändrade dem något.
Citera
2022-04-30, 12:11
Medlem
Citat:
Det finns säkert program som erbjuder datamolnslagring. Men det löser inte problemet att du måste ha en handhistorik att importera till programmen. Svenska Spel och många andra plattformar har en policy där de inte sparar händerna varken på din dator eller i några moln. Möjligen finns det juridiska skäl till detta. Numera får de inte lagra information hur som helst.

Men du är ju Elon Musk verkar det som. Så du kan ju grunda ett olagligt företag som läser av skärmar och/eller hackar spelsajterna.

Varför skulle det vara olagligt?

Det är väl typ bara SvS där inte trackerprogrammen funkar idag.
Citera
2022-04-30, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Nej, lite här och där. Ibland när jag öppnar bord, ja. River håret i hårsäckarna.

Rensa i mobilen, i minnet i appen och resten av mobilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in