2022-04-28, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakadofski
Bodil har definitivt nåt problem det syns i ögonen och kroppsspråk, tror hon är lite manshatare också. Hans verkar normal o skön ändå

Klippet där Bodil berättar för Hans släkting att hon minsann inte är det minsta munter som person, det fick mig att rysa av obehag. Vi får väl se vem Bodil är så småningom.
Citera
2022-04-28, 04:37
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Ok . Män kan ligga med vad som. Där ligger problemet.

Nej där tror jag du har en fördom. Tonårskillar och de som är några år över 20 kan det var så med. Men män som närmar sig medelåldern och därutöver kan behöv mer stimulering för att det praktiskt ska gå att genomföra. Därför föredrar lite äldre män ofta yngre kvinnor ur det perspektivet.
Senast redigerad av DeValera 2022-04-28 kl. 04:44.
Citera
2022-04-28, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Därför man som kille måste bli mindre framgångsrik och mer snygg, sedan hjärntvätta sig att börja imitera henne och hitta på frågor som hon ska svara på framfört med väldigt lååååååååångsam lugn ton, samtidigt som man aldrig kommenterar hennes utseende annat än i negativa ordalag, sedan levde vi lyckliga

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6jq1KQ/storbrak-i-gift-vid-forsta-ogonkastet
Enligt vår vän Fredrik, handlar det om att Jannicka bara ville se personligheten bakom Muren (FB) Muren - ny frågesport i SVT - premiär 5 sep 2020

Ett tydligt tecken på svaghet att man inte vågar stå för vad man tycker och tänker. Och ja, givetvis frustrerande att umgås med en sådan person.

Förstår att du är ironisk men för att klargöra för andra så ska man som kille inte bli snygg. Man ska fokusera på att bli en framgångsrik och bättre person samt vara helt öppen med vem man är. Om någon kvinna inte gillar en är det hennes problem.

Felet många män gör är att de fokuserar på ytan istället för att förbättra sig själva i grunden. Då får de den här fejk-personligheten som inte kan vara rak och öppen.

P.S. Ha ha . Magnus har liknande röst som Sebastian Dawkins annände när han skulle psyka ner folk genom psykolog-samtal.

https://youtu.be/Bi7kQOPQWiI
Senast redigerad av Keus 2022-04-28 kl. 06:26.
Citera
2022-04-28, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Axel har 3 äldre systrar - vilket förmodligen förklarar varför han är så feminin. Han jobbar som servertekniker men vill bo stort inne i stan - hur han ska få ihop det förstår jag inte...

Experten Fredric sa att han är driven - hur tusan kan han få Axel till driven? Man trodde ju att "experterna" lärt sig någonting efter golvläggaren och golfdamen. Men tydligen inte. Han fick iallafall sova i hennes lägenhet (om än i ett rum med kattlådan...)

Hur lyckas man vara singel i 28-års åldern som bror till tre systrar? De måste ha försökt para ihop honom med mängder av väninnor genom åren.
Citera
2022-04-28, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Hur lyckas man vara singel i 28-års åldern som bror till tre systrar? De måste ha försökt para ihop honom med mängder av väninnor genom åren.

Jag har flera systrar och de har aldrig försökt para ihop mig med någon. Nu är inte mina upplevelser något bevis för något, men jag kan inte tänka mig att det är vanligt förekommande.
Citera
2022-04-28, 10:59
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Klippet där Bodil berättar för Hans släkting att hon minsann inte är det minsta munter som person, det fick mig att rysa av obehag. Vi får väl se vem Bodil är så småningom.

Jag gillade Bodil, hon verkar lugn och samlad och kanske även intelligent. Vet inte än.
Kanske inte så kompatibel med en PT. Det var väl hon som hade hästar?
Citera
2022-04-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Jag gillade Bodil, hon verkar lugn och samlad och kanske även intelligent. Vet inte än.
Kanske inte så kompatibel med en PT. Det var väl hon som hade hästar?

Hon var utbildad PT själv men jobbade med hundar nu istället. Troligen är hon folkskygg. Därför hon bor i en stuga nånstans i skogen också.
Citera
2022-04-28, 19:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag duckar inga frågor. Det är du som får uttrycka dig tydligare men det är en önskan som inte lär uppfyllas.

Stilighet sitter inte i en kavaj.

Du ville ha bilder på Märthas pappa och det har du fått. Snarare du som duckat i och med att det fortfarande inte framgått hur du kunde missa honom när han t o m höll tal på bröllopet
Jag duckade där & då av misstag, nu har sätt honom däremot, men om jag inte är kvinna hur ska jag utan din hjälp kunna förstå vad stiligheten består i?, ska det vara så integritetskränkande att sätta ord på det? :P
Citera
2022-04-28, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Axel har 3 äldre systrar - vilket förmodligen förklarar varför han är så feminin. Han jobbar som servertekniker men vill bo stort inne i stan - hur han ska få ihop det förstår jag inte...

Experten Fredric sa att han är driven - hur tusan kan han få Axel till driven? Man trodde ju att "experterna" lärt sig någonting efter golvläggaren och golfdamen. Men tydligen inte. Han fick iallafall sova i hennes lägenhet (om än i ett rum med kattlådan...)
Hur menar du här? Han är ju mer välutbildad än henne. Han är ingenjör och hon civilekonom (något av det enklaste man kan läsa).
Citera
2022-04-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Hur menar du här? Han är ju mer välutbildad än henne. Han är ingenjör och hon civilekonom (något av det enklaste man kan läsa).

Om man har lite driv så läser man civilingenjör om man vill gå ingenjörsbanan. Att läsa till ingenjör är nuförtiden som att läsa till undersköterska.

Civilekonom är en tyngre titel i alla avseenden.
Citera
2022-04-28, 22:03
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator

Vad för slags ingenjör?
Citera
2022-04-28, 22:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Vad för slags ingenjör?
dataingenjör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto