2022-04-28, 08:04
Avslutad
Intressant att Sektdrottningen Ebbas 2a värdering vilken lyst med sin frånvaro äntligen kommit fram, tr... hade personligen sett den, för inte ljuger väl tr... här i tråden?
tr... upp till bevis!.
2022-04-28, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Intressant att Sektdrottningen Ebbas 2a värdering vilken lyst med sin frånvaro äntligen kommit fram, tr... hade personligen sett den, för inte ljuger väl tr... här i tråden?
tr... upp till bevis!.
Det finns flera värderingar från både Busch och Bolin som bekräftar att priset var rimligt. Vad är det du inte fattar?
2022-04-28, 08:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det finns flera värderingar från både Busch och Bolin som bekräftar att priset var rimligt. Vad är det du inte fattar?

Jag ser det intressant att den värdering Sektdrottningen sagts sej ha hela tiden men vägrat visa upp överhuvudtaget, att den nu helt plötsligt finns på riktigt, tr... har själv sett den, så vad var den på, vilka gjorde den, varför har Sektdrottningen vägrat att visa den, många frågor?

tr... upp till bevis! (Eller är allt du skriver lögner)
Senast redigerad av MisterSeven 2022-04-28 kl. 08:44.
2022-04-28, 08:36
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Sanningen förändras fort märker jag.

Sanningen är som den alltid varit, sann. Det är bara du som är ofantligt trögfattad. Som alltid.

Esbjörn kom aldrig till banken. Sanning.
Esbjörn avveck från mötet med den fabliska följeslagaren, innan mötet ens började. Sanning.

Merrybum är trögfattad. Sanning.
Senast redigerad av trngw 2022-04-28 kl. 08:46.
2022-04-28, 08:39
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ledsagare är ju iofs fel ord, men den som var med Esbjörn blev nekad tillträde på mötet av Sektdrottningen Ebbas ombud. Personen skulle varit föranmäld enligt Ebbas ombud, det finns som sagt vittnen till detta.
Jag slutar just den diskussionen med detta mail.

Fanns ingen ledsagare. Esbjörn kom och lämnade ensam. Esbjörn blev sur för att hans pedofil-ombud, den grovt kriminella fängelsekunden Johan Binninge, lurat honom.
2022-04-28, 08:44
Medlem
Citat:
tr... upp till bevis!.

Du har hävdat Esbjörn är dement.

Upp till bevis nu
2022-04-28, 08:46
Medlem
trngws avatar
Citat:
Jag ser det intressant att den värdering Sektdrottningen sagts sej ha hela tiden men vägrat visa upp överhuvudtaget, att den nu helt plötsligt finns på riktigt, tr... har själv sett den, så vad var den på, vilka gjorde den, varför har Sektdrottningen vägrat att visa den, många frågor?

tr... upp till bevis! (Eller är allt du skriver lögner)

Har Ebba vägrat att visa upp den? Det var märkligt. När vägrade hon detta? Jag har ju sett den. Varför sprider du alla dessa lögner hela tiden? Du sitter ju bara och hittar på en massa lögner. Troll.
2022-04-28, 08:52
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nighter825
Du har hävdat Esbjörn är dement.

Upp till bevis nu

Sjuan lever i en fablernas värld, hen är ett troll och ägnar sig därför bara åt sagoberättande.

Ett exempel är just som du skriver, demensen. Det är sedan länge visat av Esbjörn själv att han inte är dement. Sjuan fabulerar bara.

Svensk sjukvård har slagit fast att han är inbillningssjuk. Ingen oberoende vårdinrättning har kommit med någon ny diagnos som motsäger Esbjörns inbillningssjuka. Det är bara att läsa sjukjournalen hans kluddiga ombud lämnat in till domstolen.
2022-04-28, 08:57
Avslutad
Citat:
Ebbotar behöver inte komma med bevis. I sann sektanda räcker det med att säga det för att det ska vara samt.

Om någon av oss ertappades med felaktigheter lite trngw gjorde i mitt förra inlägg. Där hon först hävdar att Esbjörn kom och gick från banken helt själv. För att minuter senare påstå att sanningen är att Esbjörn aldrig var på mötet. Skulle vi bombarderats med inlägg om att vi ljög. Men tänk, när det är trngw som skriver, så tycker ingen att man måste bemöta alls. Intressant, måste jag säga, och sektaktigt. Ledare står i förbund med gud. Att ifrågasätta dom är att ifrågasätta Gud.

Men för att återgå till ditt ämne. Ebba skriver på Facebook att hon gjort två värderingar som Esbjörn fått tillgång till innan kontraktet tecknades.

Den värdering hon visat upp är en värdering gjort 2 månader efter kontakter skrevs på och enligt värderingen så har mäklaren inte varit på plats.

Så enligt mig har Ebba inte levererat någon värderingen. Så jag efterlyser både värdering 1 och 2 faktiskt n

Ett besiktningsprotokoll lämnade hon in till rätten. Man kan ju ifrågasätta varför det skulle vara viktigare än värdering. Med tanke på att det hävdats att hon undsluppit sig att lämna värdering för ingen bett om dom. Bad de om besiktningsprotokoll mån tro.

Sant, den enda värdering vilken Sektdrottningen Ebba visat upp är ju en efterhandskonstruktion, att nu trngw sägs sett en värdering är därför en sensation, hon lär vara den enda förutom Ebba isf, ska vi tro på henne, vad hon skriver här i tråden, eller är det en lögn?
2022-04-28, 09:00
Medlem
Citat:
Ebbotar behöver inte komma med bevis. I sann sektanda räcker det med att säga det för att det ska vara samt.

Om någon av oss ertappades med felaktigheter lite trngw gjorde i mitt förra inlägg. Där hon först hävdar att Esbjörn kom och gick från banken helt själv. För att minuter senare påstå att sanningen är att Esbjörn aldrig var på mötet. Skulle vi bombarderats med inlägg om att vi ljög. Men tänk, när det är trngw som skriver, så tycker ingen att man måste bemöta alls. Intressant, måste jag säga, och sektaktigt. Ledare står i förbund med gud. Att ifrågasätta dom är att ifrågasätta Gud.

Men för att återgå till ditt ämne. Ebba skriver på Facebook att hon gjort två värderingar som Esbjörn fått tillgång till innan kontraktet tecknades.

Den värdering hon visat upp är en värdering gjort 2 månader efter kontakter skrevs på och enligt värderingen så har mäklaren inte varit på plats.

Så enligt mig har Ebba inte levererat någon värderingen. Så jag efterlyser både värdering 1 och 2 faktiskt n

Ett besiktningsprotokoll lämnade hon in till rätten. Man kan ju ifrågasätta varför det skulle vara viktigare än värdering. Med tanke på att det hävdats att hon undsluppit sig att lämna värdering för ingen bett om dom. Bad de om besiktningsprotokoll mån tro.
Så det är du som avgör om en värdering är rimlig? Det är väl ändå den som begärt en värdering som avgör det. Och beställaren verkar nöjd.

Att du, trots massor av förklaringar, inte tar till dig att värderingen utförts innan påskrift men skrivits ut i efterhand på separat begäran med senare datum är tydligen svårt att fatta. Det skulle ju även vittnas om detta.
Men varför bråka om klara fakta när det inte haft nån betydelse om ev handpenning ska återbetald, är återbetaldes i samma brev? Eller deponerats nästan ett år senare?

Huvudsaken är att du får spy lite skit, att det sedan är bevisat fel är ju intressant.
2022-04-28, 09:01
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Sanningen är som den alltid varit, sann. Det är bara du som är ofantligt trögfattad. Som alltid.

Esbjörn kom aldrig till banken. Sanning.
Esbjörn avveck från mötet med den fabliska följeslagaren, innan mötet ens började. Sanning.

Merrybum är trögfattad. Sanning.
Att idiotförklara mig förändrar inte faktumet om att du ändrar din utsago och där med din sanning.
2022-04-28, 09:04
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiu
Du kan alltså bli lika "esbjörnad" av en säljare som EB med detta handlande. Finns inget som hindrar att en säljare utsätter dig för samma sak som EB har blivit. Finns inget skydd för dig även om du går via annons och mäklare.
Att Ebba hamnat i denna situation beror påa tt hon visat på dåligt omdömme. Är man seriös och går genom en bra mäklarfirma händer inte detta. Hon visar IGEN på dåligt omdömme.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in