Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-28, 04:46
Medlem
rikastistorstans avatar
Dom flesta tycker säkert att dom värsta är "hårdknullarna" som ska ner i hals och upp i arslet men personligen tycker jag fan nästan detta är värre. Fick rysningar av hans patetiska sliskiga och lismande chattlogg. Inte konstigt att dvärgen fick importera en ryska. Sen hur fan kan han tro att en tonåring ska bli kåt på hans Anderssonskans Kalle svenska?

(Självklart är dom som jagar prepubertala barn värst. Går inte ens att jämföra med dom gubbsjuka kåtbockarna.)
Citera
2022-04-28, 05:57
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
En annan vänlig själ (MyJustice) skrev följande:

"Ser ut som Ford focus
hade en sån årsmodell 2008--
samma mönster"

Om vi hittar vi någon nersketen lallare i Telge som kör Ford Focus, möjligen med initialerna KS, sambo, två barn och är 33 år eller äldre, så kan vi servera kokad bajsgädda med riven pepparrot och skirat smör.

Problemet är väl bara att det finns typ 500 sådana pundar Fordar i Tälje vet inte hur man ska kunna gallra ut den rätta.
Citera
2022-04-28, 06:03
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Ja hur man ska lösa det är en bra fråga! Men just nu är det katastrofalt. Ett par år i finkan (om ens det) och sen komma ut och få skyddad identitet och härja omkring obegränsat igen.
Hade Jasmine fått bestämma hade det inte varit så i alla fall. Där beundrar jag USA som har livslång övervakning på dessa äckelpäckel. (Nåt ska ju det landet ha cred för).

Har du sett dokumentären pervpark?
Kanske vore något att klumpa ihop dom i ett litet eget samhälle som sedan övervakas strängt
Citera
2022-04-28, 06:47
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det känns som om positionerna inom ett eventuellt framtida "Gäddförbund" börjar falla på plats så sakteliga.

Håkan: Personalansvarig
Mackan: Kassör
Vetlandamannen: Utbildning/friskvård
Lennart: Sopar korridorerna
osv ...

Andra områden är mindre självklara, men inom transport och bespisning ser det bra ut.

”gäddförbundet”

Sätt inte ”det går åt helvete”-mannen på någon position som kräver en problemlösande förmåga bara. Han får panik direkt så han får vara endast betalande medlem i så fall.
Citera
2022-04-28, 07:00
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Har du sett dokumentären pervpark?
Kanske vore något att klumpa ihop dom i ett litet eget samhälle som sedan övervakas strängt

Ja den har jag sett och ja.
Citera
2022-04-28, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Detta är lite offtopic men är det inte dags att börja hänga ut knarklangare också?

Borde de som står utanför centrumet, pizzerior och stationer inte också hängas ut? De säljer ju droger till barn.

Många barn och unga fastnar i drogberoende tidigt, framförallt röka och benso är en inkörsport till tyngre missbruk.

Gäddor i all ära men jag vill nog mena att knark är farligare för våra ungdomar än några försikomna gamla gubbar.

Så Sara och Patrik hur är ert förhållande till droger och langning till unga?

Kan bli många fina uthängningar, Ali 17 vill sälja röka till Elsa 14 år. Ut med han på dumpen, ring mamma, fotbollstränaren, mormor och skolan.

Sen kan vi säkert hitta ännu mer klsndervärda objekt att hänga ut om vi samlar våra styrkor i en brainstorm.

Fortkörare utanför skolor?
De borde väl hängas ut också? De riskerar ju barns liv med sin framfart.

Sen noterar jag att aggresionsnivån verkar onödigt hög på sista gäddan, han satt ju helt lugnt och besvarade de frågor han fick.
Undrar om Putte är lika kaxig och arrogant om det sitter en gädda där med en kroppshydda likt tex Jan Emanuel?

Lätt att vara tuff och dryg när gäddan är vek, skulle vilja se en gädda med lite attityd.

Men gäddsläktet är förmodligen veka imbeciller utan manlighet hela bunten.

Jag vet hur jag skulle ha reagerat om det kommer någon och trycker upp två telefoner på mig. Då blir det till att dansa....

Att yngre kommer i kontakt med alkohol, tobak och olagliga droger är till största del via äldre syskon eller äldre kompisar och sedan peerpressure på det, kan inte se att någon som inte rökt cannabis eller tagit benso förr säger ja tack till att köpa när de blir tillfrågade utav någon random Ali, 17, på hörnet.
Och nej Cannabis leder inte till tyngre droger, förlegad skröna som blivit debunked för många herrans år sedan.

Och vill du se detta, dvs att langare blir uthängda, så varsågod, ut o filma med dig själv, du bör ju kanske gömma ditt ansikte, bära skyddsväst och kanske någon form utav vapen, inte bra för hälsan att strula med folks levebröd.
Citera
2022-04-28, 07:27
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
”gäddförbundet”

Sätt inte ”det går åt helvete”-mannen på någon position som kräver en problemlösande förmåga bara. Han får panik direkt så han får vara endast betalande medlem i så fall.

Haha den roligaste gäddan i mitt tycke. Noterar att ingen har flyttat från den lilla fågelvägen än på folkbokföringen iaf
Citera
2022-04-28, 07:38
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Att yngre kommer i kontakt med alkohol, tobak och olagliga droger är till största del via äldre syskon eller äldre kompisar och sedan peerpressure på det, kan inte se att någon som inte rökt cannabis eller tagit benso förr säger ja tack till att köpa när de blir tillfrågade utav någon random Ali, 17, på hörnet.
Och nej Cannabis leder inte till tyngre droger, förlegad skröna som blivit debunked för många herrans år sedan.
Ah, du menar på samma sätt som den klart största delen av polisanmälda våldtäkter mot barn begås av personer i barnens närhet och inte av någon random Claes, 51, på Kik?

https://imgur.com/qfhZZve
Citera
2022-04-28, 07:59
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Biotech-killen?

Ja, gick under namnet: "En lina, bubblor och barn"

Publicerades 23 feb

Han var mycket framgångsrik vill jag påstå. Det hade nog gått honom lite åt huvudet också. Där var problemet.
Citera
2022-04-28, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Biotech-killen?

Han är även känd som Currynegern i denna tråd, ett fantastiskt roligt öknamn!

Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Problemet är väl bara att det finns typ 500 sådana pundar Fordar i Tälje vet inte hur man ska kunna gallra ut den rätta.

Det var en bra gissning, enligt biluppgifter.se så är det 434 stycken.
På birthday.se kan man göra en avancerad sökning och filtrera fram alla män i Södertälje med initialerna K.S. som är 33-35 år. Detta är alltså uppgifter som finns i chattloggarna. Tyvärr äger ingen av dem jag kollat på någon pundar-Ford.

Nu ska jag ägna mig åt jobbet istället... Vore ju dumt om det blir ogjort för att jag letar efter bajsgäddan på nätet.
Citera
2022-04-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ja, gick under namnet: "En lina, bubblor och barn"

Publicerades 23 feb

Han var mycket framgångsrik vill jag påstå. Det hade nog gått honom lite åt huvudet också. Där var problemet.

Utan att röja identitet, vilket biotechbolag jobbar/jobbade han för?
Citera
2022-04-28, 10:03
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens

Och vill du se detta, dvs att langare blir uthängda, så varsågod, ut o filma med dig själv, du bör ju kanske gömma ditt ansikte, bära skyddsväst och kanske någon form utav vapen, inte bra för hälsan att strula med folks levebröd.

Det va skrivet med en viss ironi, självklart vill inte dumpen hjälpa barn som verkligen riskerar att fara illa och lika självklart skulle de två fegisarna aldrig våga konfrontera en riktig kriminell.

Jag tror både Sara och Putte har gedigna erfarenheter av kriminella, så de passar sig nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in