Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Han är inte den förste i fiskenäten som man undrar hur i helvete de tänker. Någonting verkar ta överhanden totalt i deras hjärnor och jag skulle gärna vilja vet mer hur. Rekordhållaren hittills tycker jag ändå hiss-Mackan är.
Kranbalk verkar vara en mer udda typ. Min gissning är att han är supersmart och duktig på vad han nu arbetar med, men totalt inkompetent när det kommer till det sociala området.
Med risk för att bli lite flummig. Det är svårt att förklara.... Nu tror jag i och för sig att nedan mekanism kan gälla en del Gäddor, inte flertalet. Men det är något jag själv kämpar emot.
Möjligen att någon av de här obegripliga kan förklaras med detta... Det är nämligen så att du kan knarka adrenalin/spänning.
En sådan spännande sak kan vara att träffa en ung tjej, det är förbjudet. Det kan även vara andra saker. Men många gäddor har ju visat starka tecken på spänning när de ska träffa sina fiskar. Jag tror säkert att det finns några sjuka djävlar som inte blir oroliga av spänningen. De blir kåta. (tills Patrik/Sara dyker upp då)
Faktum är att spänningen i sig själv räcka för att få utlösning. Det är lika underbart som det är ovanligt. Jag har fått det några få gånger bara. För det mesta blir det att spänningen förhöjer den sexuella handlingen. Dvs du gör något spännande samtidigt som du har sex eller runkar.
Problemet är att du blir avtrubbad och måste över tid höja insatsen för att uppnå samma sak.