2022-04-28, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Haha! Frågan är om man kan odla kunglig potatis i hans håriga underliv?

Enligt hans porrnovel i chatten är ”lemmen nyrakad” då han ”står där naken” och ”stönar av välbehag”. Stönar av adligt välbehag säkerligen
Citera
2022-04-28, 00:24
Avslutad
Citat:
Haha! Frågan är om man kan odla kunglig potatis i hans håriga underliv?

Den här killen runkar definitivt med adelskalendern framför sig!!
Citera
2022-04-28, 00:28
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Enligt hans porrnovel i chatten är ”lemmen nyrakad” då han ”står där naken” och ”stönar av välbehag”. Stönar av adligt välbehag säkerligen

Haha jag gick inte så djupt in i novellen. Och detta skulle väcka en fjortonårings intresse 👀
Citera
2022-04-28, 00:29
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han är inte den förste i fiskenäten som man undrar hur i helvete de tänker. Någonting verkar ta överhanden totalt i deras hjärnor och jag skulle gärna vilja vet mer hur. Rekordhållaren hittills tycker jag ändå hiss-Mackan är.

Kranbalk verkar vara en mer udda typ. Min gissning är att han är supersmart och duktig på vad han nu arbetar med, men totalt inkompetent när det kommer till det sociala området.

Med risk för att bli lite flummig. Det är svårt att förklara.... Nu tror jag i och för sig att nedan mekanism kan gälla en del Gäddor, inte flertalet. Men det är något jag själv kämpar emot.

Möjligen att någon av de här obegripliga kan förklaras med detta... Det är nämligen så att du kan knarka adrenalin/spänning.

En sådan spännande sak kan vara att träffa en ung tjej, det är förbjudet. Det kan även vara andra saker. Men många gäddor har ju visat starka tecken på spänning när de ska träffa sina fiskar. Jag tror säkert att det finns några sjuka djävlar som inte blir oroliga av spänningen. De blir kåta. (tills Patrik/Sara dyker upp då)

Faktum är att spänningen i sig själv räcka för att få utlösning. Det är lika underbart som det är ovanligt. Jag har fått det några få gånger bara. För det mesta blir det att spänningen förhöjer den sexuella handlingen. Dvs du gör något spännande samtidigt som du har sex eller runkar.

Problemet är att du blir avtrubbad och måste över tid höja insatsen för att uppnå samma sak.
Citera
2022-04-28, 00:29
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Den här killen runkar definitivt med adelskalendern framför sig!!
Och taxeringskalendern?
Citera
2022-04-28, 00:31
Avslutad
Citat:
Och taxeringskalendern?

Definitivt... den adliga lemmen får sig en rejäl omgång då
Citera
2022-04-28, 00:43
Medlem
LightFandangos avatar
Det känns som om positionerna inom ett eventuellt framtida "Gäddförbund" börjar falla på plats så sakteliga.

Håkan: Personalansvarig
Mackan: Kassör
Vetlandamannen: Utbildning/friskvård
Lennart: Sopar korridorerna
osv ...

Andra områden är mindre självklara, men inom transport och bespisning ser det bra ut.
Citera
2022-04-28, 00:57
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nä, det här kan knappast vara vulkanen... Då var ju biotech-killen 100 gånger så framgångsrik. Den firman han var delägare i var inte kattskit. Även om inte alla här inne begrep det.

Den här Gäddan har en bra utbildning och ett bra jobb. Mer än så är det inte. Att han har så många kontakter på linkedin är ju på grund att han jobbar med HR.
Biotech-killen?
Citera
2022-04-28, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Vad menar du med det?

Amerikansk lagstiftning. Kanske inte alla Floridas dock? Vad menar du?
Citera
2022-04-28, 01:59
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Amerikansk lagstiftning. Kanske inte alla Floridas dock? Vad menar du?

Du skrev att jag titta åt andra hållet när det gällde andra kulturer. Var det jag undrade över
Citera
2022-04-28, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det har du rätt i, men som Mr Fandango var inne på är det ändå ett par saker som stämmer.

Måste ha missförstått det att Rekordgäddan skulle vara frimurare. Var säkert bara ett förslag i tråden.

Däremot kan blomman vara en symbol, och rör det sig om en herre med ett stort nätverk ... ?

Finns det, i så fall, fler välklädda höjdare i denna krets som avser att gnida bula bortom lagboken tro?

I alla händelser kommer det nog att gå åt helvete med frugan.

Att Mr Vulcano skulle vara frimurare var en vild spekulation skapad av Beckisbarnet.

Blomman på kavajslaget är ingen symbol som frimurare använder. De använder hermetiska och alkemiska symboler. Vore dock intressant att ta reda på om Blomman kan kopplas till något annat.
Citera
2022-04-28, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Du skrev att jag titta åt andra hållet när det gällde andra kulturer. Var det jag undrade över

Skit i det, gör det du ska göra krångla inte
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-04-28 kl. 03:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in