2022-04-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Du kan lita på mig när det gäller hantering av pedofiler i alla fall.
Hade dock inte velat försörja dig❤️

Ja Jasmine vad ska Du göra med göra alla dessa män som anländer till Sverige som är gifta med barn? Socialstyrelsen testade en broschyr (osäker på vilka språk) "Till dig som är gift med ett barn". Det gick väl så där.
Man sopar problemet under mattan genom om att höja flickans ålder i folkbokföringen så är problemet borta. Genom ett trollslag, perfekt undanröjt så nu fokuserar vi på efterblivna svennar som chattat med 14-åringar. Inget knull utan bara äckelsnack.

Lite konsekvens kanske? Jag håller med dig om pedofiler. Jag tror dessa minderåriga tjejer med egen husse högaktar dig.
Citera
2022-04-27, 23:52
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det intressanta är att han jobbar med humana resurser på ett riktigt stort företag så så jävla udda kan han inte va.

Han kanske kör en "vinglige oliver" och skådespelar lite vid konfrontationen
Eller så är han bara efterbliven
Citera
2022-04-27, 23:54
Avslutad
Citat:

Förmodligen ytterst stressad av situationen och beter sig därefter. Med det sagt så tycker jag att han hanterar situationen riktigt bra för att vara helt oförberedd.
Citera
2022-04-27, 23:55
Avslutad
Vår senaste gädda har alltså skrivit en bok ...om hur det är för kvinnor att gifta sig med skandinaviska män, och vad dessa kvinnor kan förvänta sig.... herregud vilken lirare

https://play..com/store/books/details/Swedish_Sambo_or_My_Scandinavia?id=XfW4BgAAQBAJ&hl =en_US&gl=US
Citera
2022-04-27, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Mycket bra. Då gäller det bara att komma vidare därifrån.

En annan vänlig själ (MyJustice) skrev följande:

"Ser ut som Ford focus
hade en sån årsmodell 2008--
samma mönster"

Om vi hittar vi någon nersketen lallare i Telge som kör Ford Focus, möjligen med initialerna KS, sambo, två barn och är 33 år eller äldre, så kan vi servera kokad bajsgädda med riven pepparrot och skirat smör.
Citera
2022-04-27, 23:56
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja Jasmine vad ska Du göra med göra alla dessa män som anländer till Sverige som är gifta med barn? Socialstyrelsen testade en broschyr (osäker på vilka språk) "Till dig som är gift med ett barn". Det gick väl så där.
Man sopar problemet under mattan genom om att höja flickans ålder i folkbokföringen så är problemet borta. Genom ett trollslag, perfekt undanröjt så nu fokuserar vi på efterblivna svennar som chattat med 14-åringar. Inget knull utan bara äckelsnack.

Lite konsekvens kanske? Jag håller med dig om pedofiler. Jag tror dessa minderåriga tjejer med egen husse högaktar dig.

Ja hur man ska lösa det är en bra fråga! Men just nu är det katastrofalt. Ett par år i finkan (om ens det) och sen komma ut och få skyddad identitet och härja omkring obegränsat igen.
Hade Jasmine fått bestämma hade det inte varit så i alla fall. Där beundrar jag USA som har livslång övervakning på dessa äckelpäckel. (Nåt ska ju det landet ha cred för).
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Vår senaste gädda har alltså skrivit en bok ...om hur det är för kvinnor att gifta sig med skandinaviska män, och vad dessa kvinnor kan förvänta sig.... herregud vilken lirare

https://play..com/store/books/details/Swedish_Sambo_or_My_Scandinavia?id=XfW4BgAAQBAJ&hl =en_US&gl=US

Undrar om han tog med ett kapitel om att de kan förvänta sig att männen försöker ligga med underåriga?
Citera
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Jag tror hans hjärna försökte hitta escapes o var fullt upptagen med det därför framstod det han sa som efterblivet
Citera
2022-04-27, 23:57
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Förmodligen ytterst stressad av situationen och beter sig därefter. Med det sagt så tycker jag att han hanterar situationen riktigt bra för att vara helt oförberedd.

Han bör vara stressad av situationen. Han borde bajsa i byxan av stress och panik med tanke på vad han planerat att göra. Vet inte om jag tycker han hanterar det superbra. Mest pinsamt när han säger att han tyckte det var lite otrevligt 😂😂😂
Citera
2022-04-27, 23:57
Medlem
Vaginalketchups avatar
Undrar om det går åt helvete med frun, skilsmässa och sånt för den senaste gäddan 😂😂
Citera
2022-04-27, 23:58
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Han bör vara stressad av situationen. Han borde bajsa i byxan av stress och panik med tanke på vad han planerat att göra. Vet inte om jag tycker han hanterar det superbra. Mest pinsamt när han säger att han tyckte det var lite otrevligt 😂😂😂

Just LIITE otrevligt
Som att han tyckte dumpen gjorde fel som lurade in honom att vilja våldta barn
Citera
2022-04-27, 23:59
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51

Men oj! Känns som den kanske är lite baserat på vad han själv tycker och vill med tanke på att hans fruga inte är svensk. Nu blev han ännu mer creepy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in