Citat:
Ursprungligen postat av
rogerQ
Kan du förklara lite närmare vilken sida denna hacker har mipplat med? Vem är du ytligt bekant med? Ytligt bekant med MGM?
Facebooksidorna I tråden var först två normala. Sedan gick jag in igen på samma länkar då var det två profiler med samma motiv av blomfält.
Dubbelkollade då jag tagit screenshot på gärningsmannen då jag försökte leta efter sådant han lagt upp (för att klura ut vilken folkgrupp han är), då plötsligt var den ena profilen korrekt.
Sedan har jag enbart kunnat hitta två andra. Först ingen annan än de länkade, sedan två till. Men folk i tråden diskuterar flertalet andra? Som jag inte kan hitta.
Såg först vänlista, sedan gick de inte.
Jag vill inte outa personen men det är någon som erbjudit mig att besöka hen I annat land och som släktingar åkt till och som ska vara en väldigt öppen person. Jag undrar såklart hur de känner varandra eftersom. Det sociala gör måhända att det är en slump, sedan kan såklart folk försöka ha bekantskaper som är särskilt välkomnande och gästfria. Men det känns lite kusligt eftersom det kan bli mycket farligt med män som MGM
Jag har brutit kontakten med många i min släkt och vill inte återuppta den eller kontakta deras vänner. Men jag funderar såklart om det kan finnas kopplingar som gör det möjligt att ta reda på vart han kommer ifrån.
Jag undrar verkligen var hans fru är exempelvis.