2022-04-27, 05:36
Medlem
alienfins avatar
Dubbelbotten på strax över 0,50 gav en fin rusning som jag trodde. Brukar ha rätt i vanlig ordning hehe.
Ska bli spännande vad som kommer härnäst. Släpper KAIT ett Emirat avtal som man förhandlar om på regeringsnivåer så lär det bli en sjuk resa.
Sa flera år sen att denna kan bli större än Fingerprint, inte långt borta om SAMSUNG och KAIT börjar leverera kommande året 😛
Fina bruttomarginaler på mjukvaran sörru..
Och bruttomarginalerna på ev royaltys från SAMSUNG lär landa på närmare 100% 😅
40% årlig tillväxt för vikbara skärmar också så vi håller alla tummarna nu tjejer så att Won ror hem detta 🥰😘
Senast redigerad av alienfin 2022-04-27 kl. 05:44.
Citera
2022-04-27, 06:40
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Och ner ytterligare 5% nu idag.
Vad är det som får folk att dumpa denna aktie på 72-74 öre?

Nu är kursen väsentligt lägre än när superavtalet med Samsung presenterades.

Man får onekligen känslan att de som säljer nu vet mer än de som köper nu!

Så måste det vara när hela 0,5% av aktierna omsatts igår 🤣🤣🤣
Citera
2022-04-27, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Dubbelbotten på strax över 0,50 gav en fin rusning som jag trodde. Brukar ha rätt i vanlig ordning hehe.
Ska bli spännande vad som kommer härnäst. Släpper KAIT ett Emirat avtal som man förhandlar om på regeringsnivåer så lär det bli en sjuk resa.
Sa flera år sen att denna kan bli större än Fingerprint, inte långt borta om SAMSUNG och KAIT börjar leverera kommande året 😛
Fina bruttomarginaler på mjukvaran sörru..
Och bruttomarginalerna på ev royaltys från SAMSUNG lär landa på närmare 100% 😅
40% årlig tillväxt för vikbara skärmar också så vi håller alla tummarna nu tjejer så att Won ror hem detta 🥰😘

Regeringsnivå... skulle UAE:s framtida öde hänga i en penna som hade sin chans under IT-boomen, DÅ hade folk på regeringsnivå slutat "förhandla" och köpt upp det lilla startup företaget Anoto för en spottstyver. I det landet betalar man miljarder för ett bröllop...

Problemet med Anoto är att historiernas överdrivenhet bara skruvas upp ju längre tid som går utan resultat som visas upp. Går Anoto-sekten på historierna så enkelt? Tydligen inte längre, det visar ju kursen sedan Samsung-"dealen".
Citera
2022-04-27, 07:20
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Regeringsnivå... skulle UAE:s framtida öde hänga i en penna som hade sin chans under IT-boomen, DÅ hade folk på regeringsnivå slutat "förhandla" och köpt upp det lilla startup företaget Anoto för en spottstyver. I det landet betalar man miljarder för ett bröllop...

Problemet med Anoto är att historiernas överdrivenhet bara skruvas upp ju längre tid som går utan resultat som visas upp. Går Anoto-sekten på historierna så enkelt? Tydligen inte längre, det visar ju kursen sedan Samsung-"dealen".

Säger du det så 😁 Hänvisar bara till vad man förmedlar från bolagets sida.
Gött att vara Anotoägare idag och vi lär knappast behöva ens era tummar upp längre 😅😅😅

Pennan är bara ett verktyg min vän, mjukvaran som är det väsentliga i sammanhanget idag...
Citera
2022-04-27, 08:36
Medlem
Citat:
Gött att vara Anotoägare idag och vi lär knappast behöva ens era tummar upp längre 😅😅😅

Pennan är bara ett verktyg min vän, mjukvaran som är det väsentliga i sammanhanget idag...

Bra produkter säljer sig självt. Det är fakta. Anoto måste överdriva sina PM för att hålla företaget flytande genom ständiga förhoppningar. Då är frågan, är produkterna så bra då? Om ja, då måste det vara inkompetent ledning som inte ens lyckas sälja en bra produkt.

Oavsett orsak är det väldigt allvarligt.
Citera
2022-04-27, 09:37
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Bra produkter säljer sig självt. Det är fakta. Anoto måste överdriva sina PM för att hålla företaget flytande genom ständiga förhoppningar. Då är frågan, är produkterna så bra då? Om ja, då måste det vara inkompetent ledning som inte ens lyckas sälja en bra produkt.

Oavsett orsak är det väldigt allvarligt.

Aha.. Verkar vara en bra produkt då en gigant som självaste SAMSUNG vill ha ett samarbete 😉
Fan vad gött och va Anotoägare idag 🥰
Senast redigerad av alienfin 2022-04-27 kl. 09:40.
Citera
2022-04-27, 09:45
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Ja men HERRGUD, deras version kan ju ingen tro på!
Citera
2022-04-27, 11:07
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ja men HERRGUD, deras version kan ju ingen tro på!

Jag gör det 😊
Dig ska man inte tro på dock, vi bröt ju kronan med lätthet trots att du sa att det kommer aldrig mer hända 🤣😅🤣😅🤣😅

Fyfan vad gött och va Anotoägare idag 😘
Senast redigerad av alienfin 2022-04-27 kl. 11:09.
Citera
2022-04-27, 11:46
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Jag gör det 😊
Dig ska man inte tro på dock, vi bröt ju kronan med lätthet trots att du sa att det kommer aldrig mer hända 🤣😅🤣😅🤣😅

Fyfan vad gött och va Anotoägare idag 😘

"Bröt kronan" åt båda hållen...upp som en sol och ner som en pannkaka!

Ner för tredje dagen till 73,5 öre nu!
Citera
2022-04-27, 17:06
Medlem
alienfins avatar
Citat:
"Bröt kronan" åt båda hållen...upp som en sol och ner som en pannkaka!

Ner för tredje dagen till 73,5 öre nu!

🤷😅😅😅
Citera
2022-04-27, 17:33
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
🤷😅😅😅

Du bara skrattar och skrattar medans kursen sjunker dag efter dag, ner 16% nu på en vecka.
Citera
2022-04-27, 17:40
Medlem
Jag köpte för några hundra, kan bli värt mycket i framtiden nu med Samsung dealen?
En chans post vill jag kalla det än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in