2022-03-10, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Missa ni tåget? Det finns plats länge till, var inte oroliga 😅😅😅
Jorå resan söderut kommer att fortsätta ett bra tag till....
Citera
2022-03-16, 18:40
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Jorå resan söderut kommer att fortsätta ett bra tag till....

Lättnadsrally även i Anoto idag men stängningskursen på 59,6 öre är fortfarande märkbart lägre än vid årsskiftet.

Gissar på en rekyl nedåt allra senast imorgon och att aktien snart långtidsparkerar sig under 50 öre.
Citera
2022-03-16, 18:45
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Jag har läst denna underbara tråd i flera års tid men aldrig tagit det enorma modet till mig att våga köpa Sveriges äldsta förhoppningsbolag. Men idag kom dagen då jag äntligen vågade (kunde varit också för att jag druckit 2 bocköl på 7.2% före köpet.)

Jag tittade på grafen som år efter år troget gått neråt fast med några undantag få toppar som fort börjat dala neråt igen. Jag tänkte på Alienfin som våghalsigt upprepat mantrat "Idag är det köpläge" vid varje större nedgång och jag tänkte: 50 öre per aktie, NU måste väl ändå botten vara nådd??!!

Så jag kavlade upp ärmarna, tog en snus och och fingret smekte köpknappen Jag var nu faktiskt en del av denna exklusiva klubb av 7686 gentlemän som troligtvis är Sveriges tålmodigaste aktieägare. Denna typ av principfasta, utdöende karlar som tänker att hellre följer dom med båten ner till havets botten än att patetiskt hoppa i livbåtarna och hoppas på att man blir räddad.

Beloppet var faktiskt inte så stort, det blev 1 aktie för under 50 öre med en courtage på 1 krona. Men dagen slutade blått, upp 2.58%. Skål mina Anoto-bröder, vi kommer bli odödliga och alltid bli sedda som hjältar vare sig om BV hamnar på 1000 miljarder eller 0.

Välkommen med i klubben!
Citera
2022-03-17, 17:36
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Lättnadsrally även i Anoto idag men stängningskursen på 59,6 öre är fortfarande märkbart lägre än vid årsskiftet.

Gissar på en rekyl nedåt allra senast imorgon och att aktien snart långtidsparkerar sig under 50 öre.

Du gissar lika dåligt som Saida, är ni släkt? 😅
+12,58 till 0,671..
Jag gissar över kronan innan sommarn 😛
Citera
2022-03-17, 17:38
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
+12,58 till 0,671..

Varje tillfälle denna aktie stiger tvåsiffrigt utlöser en säljsignal.

Över kronan innan sommaren? Sitter du på insiderinfo om en omvänd split?
Citera
2022-03-17, 17:52
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Varje tillfälle denna aktie stiger tvåsiffrigt utlöser en säljsignal.

Över kronan innan sommaren? Sitter du på insiderinfo om en omvänd split?

Nä, väntar på en utlösande faktor av KAIT intäkter 😍
Citera
2022-03-17, 20:34
Medlem
Citat:
+12,58 till 0,671..

Gröna dagar vet man att du minsann kryper fram. ATL för en vecka sedan skiter vi i, va?
Citera
2022-03-17, 20:38
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Gröna dagar vet man att du minsann kryper fram. ATL för en vecka sedan skiter vi i, va?

Allt handlar om balans va? Nån måste stå emot era spydigheter.. Roande dock hur mkt man kan hata ett bolag men loppet är långt ifrån kört tjejer 😘
Citera
2022-03-17, 20:42
Medlem
Citat:
Allt handlar om balans va? Nån måste stå emot era spydigheter.. Roande dock hur mkt man kan hata ett bolag men loppet är långt ifrån kört tjejer 😘
Suck att en Pajas får fortsätta ,med vinst när bolaget ligger typ 99,9% back över lag säger väl en del
Aktieforumets största pajas /Troll
Citera
2022-03-17, 20:46
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Stör inte den döda katten mitt i uppstudsen!
Citera
2022-03-17, 21:01
Medlem
Citat:

Spydigheter vet jag inte. Det är bara fascinerade, förbluffande och, jag erkänner, jävligt irriterande hur någon kan låtsas tro så otvivelaktigt på detta bolag och aktie efter misslyckande på misslyckande på misslyckande.

Faktum är ju faktiskt är att man i stort sett kan välja ut vilket inlägg som helst i tråden undertecknat dig och sedan dess är det en fet förlust. Desto längre bak man går, desto värre blir det och det finns liksom inte en möjlighet att du kan ha gjort vinst på detta bolag. Är man långsiktigt i Anoto, vilket du alltid hävdar att du är, så kan man helt enkelt inte ha gjort vinst. Jag tog mig tiden att kolla dina inlägg ett par år bakåt där du vid flera tillfällen hävdat att du suttit fulltankad och sedan dess är kursen ned 90 % eller mer. Senast jag skrev detta till dig så började du snacka om att din fru tjackat en restaurang i Thailand. Liksom, va? Det är väl klart att det fascinerar?

Citat:
Stör inte den döda katten mitt i uppstudsen! :ränt:

Sorry Sedan tycker jag att det är så kul att du, av någon anledning, äger denna aktie men verkar tro minst lika lite på bolaget som jag (och alla andra).
Citera
2022-03-17, 21:04
Medlem
Citat:
Spydigheter vet jag inte. Det är bara fascinerade, förbluffande och, jag erkänner, jävligt irriterande hur någon kan låtsas tro så otvivelaktigt på detta bolag och aktie efter misslyckande på misslyckande på misslyckande.

Faktum är ju faktiskt är att man i stort sett kan välja ut vilket inlägg som helst i tråden undertecknat dig och sedan dess är det en fet förlust. Desto längre bak man går, desto värre blir det och det finns liksom inte en möjlighet att du kan ha gjort vinst på detta bolag. Är man långsiktigt i Anoto, vilket du alltid hävdar att du är, så kan man helt enkelt inte ha gjort vinst. Jag tog mig tiden att kolla dina inlägg ett par år bakåt där du vid flera tillfällen hävdat att du suttit fulltankad och sedan dess är kursen ned 90 % eller mer. Senast jag skrev detta till dig så började du snacka om att din fru tjackat en restaurang i Thailand. Liksom, va? Det är väl klart att det fascinerar?

Sorry Sedan tycker jag att det är så kul att du, av någon anledning, äger denna aktie men verkar tro minst lika lite på bolaget som jag (och alla andra).
Och Alien ligger ruggigt plus hahahaaha, snälla Mod Läg ner denna tråd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in