Citat:
Ursprungligen postat av
alienfin
Allt handlar om balans va? Nån måste stå emot era spydigheter.. Roande dock hur mkt man kan hata ett bolag men loppet är långt ifrån kört tjejer 😘
Spydigheter vet jag inte. Det är bara fascinerade, förbluffande och, jag erkänner, jävligt irriterande hur någon kan låtsas tro så otvivelaktigt på detta bolag och aktie efter misslyckande på misslyckande på misslyckande.
Faktum är ju faktiskt är att man i stort sett kan välja ut vilket inlägg som helst i tråden undertecknat dig och sedan dess är det en fet förlust. Desto längre bak man går, desto värre blir det och det finns liksom inte en möjlighet att du kan ha gjort vinst på detta bolag. Är man långsiktigt i Anoto, vilket du alltid hävdar att du är, så kan man helt enkelt inte ha gjort vinst. Jag tog mig tiden att kolla dina inlägg ett par år bakåt där du vid flera tillfällen hävdat att du suttit fulltankad och sedan dess är kursen ned 90 % eller mer. Senast jag skrev detta till dig så började du snacka om att din fru tjackat en restaurang i Thailand. Liksom, va?

Det är väl klart att det fascinerar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
Stör inte den döda katten mitt i uppstudsen! :ränt:

Sorry

Sedan tycker jag att det är så kul att du, av någon anledning, äger denna aktie men verkar tro minst lika lite på bolaget som jag (och alla andra).