2022-04-25, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det du skriver är rent påhitt i vanlig ordning.

Uppenbarligen är det ett självmord eftersom DA är sprängd och polisen har lagt ned förundersökningen. Polisen misstänker alltså inte något brott.

Citerar en annan användare i tråden som varit i kontakt med polisen för någon månad sen;
För att föröndersökningen ligger nere pga av brist på bevisning så betyder det inte att fallet inte kan öppnas igen om det inkommer nya bevis

Som jag skrev tidigare så har polisen inget som visar att det var mord men ej heller inget som bevisar sjölvmord
Citera
2022-04-25, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillBurtan
Du har ingen aning om vilken info anhöriga har fått… eller var du med när polisen lämnade besked… nej det var du naturligtvis inte… varför ringer du inte till polisen själv och frågar…

Jo en del vet jag och jag och jag tror inte att du sjölv sitter med någon som helst fakta i fallet

Jag litar mer på anhöriga än ett göng självsäkra individer på flachbacck som tror sig veta bäst
Citera
2022-04-25, 02:59
Medlem
Citat:
Du har ingen aning om vilken info anhöriga har fått… eller var du med när polisen lämnade besked… nej det var du naturligtvis inte… varför ringer du inte till polisen själv och frågar…

Det är ingen som får ta del av innehållet i fallets fup
Inte ens de anhöriga
Den är sekretessbellagd så att ringa polisen ger mig inget svar
Citera
2022-04-25, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Jo en del vet jag och jag och jag tror inte att du sjölv sitter med någon som helst fakta i fallet

Jag litar mer på anhöriga än ett göng självsäkra individer på flachbacck som tror sig veta bäst
Nej.. du vet inget.. du vet bara det som föräldrarna påstår.. du vet INTE vad polisen sagt..

Jag litar mer på vad polisen sagt än på vad du påstår att föräldrarna säger..
och vad du tror om mig och vad jag vet skiter jag fullständigt i.. dina åsikter är inte av betydelse…

Du vågar uppenbarligen inte själv ta kontakt med polisen och fråga om fallet.. gör det istället för att sprida en massa falska saker..
Citera
2022-04-25, 06:57
Medlem
Tror han var trött på livet han levde. Han ville inte alls åka upp till Norrland och springa i skogen. Men han hade. Inget val inget annat att göra.
Citera
2022-04-25, 06:57
Medlem
Citat:
Det är ingen som får ta del av innehållet i fallets fup
Inte ens de anhöriga
Den är sekretessbellagd så att ringa polisen ger mig inget svar
Men vad förstår du inte!! Du skall ringa och fråga om fallet är nerlagt eller inte.. vilket det är när det är självmord! Är det ett mord lägger man inte ner fallet! Du skall inte fråga om förundersökningen!!!
Citera
2022-04-25, 12:00
Medlem
Vad är det som driver folk utan bevis, indicier eller ens lösa rykten?
Det här måste ju vara ett av dom mest solklara fallen jag läst igenom. Förnekelsen är ju i klass med "Elvis finns på månen" teorier.

Vad är det som får folk att tvivla på självmord? Finns det något rykte, påstående eller annat som man kan ta del av? Det verkar ju vara några stycken som är helt övertygade om att det är ett mord. Men jag har inte hittat något i tråden förutom spekulationer utan verklighetsförankring.
Citera
2022-04-27, 00:44
Medlem
Citat:
Nej.. du vet inget.. du vet bara det som föräldrarna påstår.. du vet INTE vad polisen sagt..

Jag litar mer på vad polisen sagt än på vad du påstår att föräldrarna säger..
och vad du tror om mig och vad jag vet skiter jag fullständigt i.. dina åsikter är inte av betydelse…

Du vågar uppenbarligen inte själv ta kontakt med polisen och fråga om fallet.. gör det istället för att sprida en massa falska saker..
.

Har du själv pratat med polisen eller är det andras info du sprider som sanning?

Polisen kan tyvärr inte ge den info som skulle ge ett mer korrekt svar eftersom fup är sekretessbelagd
Citera
2022-04-27, 08:40
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
.

Har du själv pratat med polisen eller är det andras info du sprider som sanning?

Polisen kan tyvärr inte ge den info som skulle ge ett mer korrekt svar eftersom fup är sekretessbelagd

Du kan ju ta och kontakta polisen själv om du nu är osäker. Polisen har varit ytterst tydliga att de inte misstänker brott; såvida man inte är autist, kär i bilden av Deniz eller har någon agenda.

Om något förändrats sedan dess så hade givetvis media hakat på och försökt hjälpa till att lösa ev. brott samt tjäna pengar på alla klick. Eftersom media också vet att det rör sig om självmord så är de givetvis helt ointresserade att skriva vidare om saken.
Citera
2022-04-27, 11:33
Medlem
Citat:
.

POLISEN KAN VISST GE INFORMATION OM UTREDNINGEN ÄR NEDLAGD ELLER EJ! Förundersökningen är inte av intresse när det finns ett slutresultat! Det slutresultatet kan du få när du ringer till polisen!
Citera
2022-04-27, 21:00
Medlem
Citat:
POLISEN KAN VISST GE INFORMATION OM UTREDNINGEN ÄR NEDLAGD ELLER EJ! Förundersökningen är inte av intresse när det finns ett slutresultat! Det slutresultatet kan du få när du ringer till polisen!

För att utredningen är nerlagd så betyder det inte att det inte kan öppnas igen om ny bevisning inkommer
Helt naturligt att utredning är nerlagd när de inte finns bevis och det finns inga bevis som styrker mord och inte heller ett självmord
Det ger oss inget svar på hur utredning osv ser ut.. det står i fallets fup som är sekrettsessbelagd
Det finns något som heter kalla fall
Och fall kan öppnas många år senare om det inkommer något nytt att jobba vidare med

Självklart säger polisen till nyfikna som ringer att fallet är nerlagt
Dom kan inte ge något annat svar
Och inkommer något mer i framtiden så är det de anhöriga som får den info och inte nyfikna /media
Citera
2022-04-27, 21:49
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
För att utredningen är nerlagd så betyder det inte att det inte kan öppnas igen om ny bevisning inkommer
Helt naturligt att utredning är nerlagd när de inte finns bevis och det finns inga bevis som styrker mord och inte heller ett självmord
Det ger oss inget svar på hur utredning osv ser ut.. det står i fallets fup som är sekrettsessbelagd
Det finns något som heter kalla fall
Och fall kan öppnas många år senare om det inkommer något nytt att jobba vidare med

Självklart säger polisen till nyfikna som ringer att fallet är nerlagt
Dom kan inte ge något annat svar
Och inkommer något mer i framtiden så är det de anhöriga som får den info och inte nyfikna /media

Deniz är inte ett kallt fall. Inte ens i närheten. Polisen misstänker inte brott. Utredningen är nedlagd sedan länge. Varför är det svårt att begripa?

Du har ju dessutom fått detta förklarat för dig tidigare. Trots det så sitter du här och ljuger igen

Hänvisar till den gode Avd.9 igen;

(FB) 31-årige Deniz Arda hittad död i skogen Tyresta-Åva Stockholm 2021-03-02

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in