2022-04-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Tur det är de nya tjejerna som har den blå och den röda bikinin..
Känns som det är exakt samma modell på den bikinin fast i olika färger. Undrar om de shoppade den tillsammans, annars är det ett konstigt sammanträffande.
2022-04-26, 19:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagsattsvara
Lite jag vill ventilera

Shevin: "Jag är gammal basketspelare, jag är född/byggd för det här". Är sämst i alla tävlingar 0 självinsikt. Förlorade mot en gammal tant i att kasta krokarna och nu mot en midget i kasta kokosnötter.
Finns det sådana tjejer som söker en identitet och bara måste hänga med basket-tjejerna i plugget trots att hon inte har egenskaperna som krävs
2022-04-26, 19:51
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Känns som det är exakt samma modell på den bikinin fast i olika färger. Undrar om de shoppade den tillsammans, annars är det ett konstigt sammanträffande.

Ja, det verkar vara exakt samma modell fast i olika färger. Tänkte också att de måste handlat den samtidigt.. Vore märkligt om de fått dem på något annat vis.
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2022-04-26 kl. 20:31.
2022-04-26, 19:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Riktiga män står på huvudet när dom mediterar
2022-04-26, 19:55
Medlem
Tommie verkar ha en rejäl hängpung
2022-04-26, 19:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
jag skulle vilja på Desires röda bikini göra som Arne Swartzneger, han plockade helt sonika ut nån random kvinnans ena bröst ur nån röd galaklänning & började bolla med tutten okommenterat, kan bli svårt med Desire, och det är just därför jag har rätten att göra det!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-26 kl. 19:59.
2022-04-26, 19:58
Medlem
plumba69s avatar
En gång i världen vann jag skytteligan i division 1 i basket och det är inte som Shevin tror. Att skjuta i basket är ingen betingad reflex, man måste underhålla det med träning hela tiden.
Annars blir man snabbt värdelös på det
2022-04-26, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Finns det sådana tjejer som söker en identitet och bara måste hänga med basket-tjejerna i plugget trots att hon inte har egenskaperna som krävs
Påminner om en tjej i klassen under mig som gick på gymnastik och hon och vännerna skulle öva varje rast också, hon hade dock inte kroppen för det och fick endast stå och kasta upp de små nätta tjejerna. Några år senare var hon med och tryckte ned andra tjejer för att de var "för smala", tyder på att hon själv hade dålig självkänsla och tryckte ned andra för att höja sig. Något liknande måste hänt Shevin, att hon sög på sin sport och sen började trycka ned andra. Dock är ju Shevin en vuxen människa som borde handskas med sina problem på ett mognare sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ja, det verkar vara exakt samma modell fast i olika färger. Tänkte också att de måste handlat den samtidigt.. Vore märkligt om de fått dem på något annat viss.
De måste ju gått på shoppingrunda eller något på flygplatsen i väntan på att anlända till Robinson.
2022-04-26, 20:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Två snälla observationer

* Dvärg-Linn verkar vara en bekräftelsetorsk av rang, "Jag satt den" varje gång hon blev 1 med nöten

*Chevin verkar vara en kass basketspelar utöver att vara för kort, fan! nummer 7 på den bollen

Till Linn's försvar: Hon har inte skrutit om tidigare prestationer - klart hon var glad varje gång hon fick i en kokosnöt i korgen med sin kulstötarmetod = varför missunna henne glädjen att hon var en del i Lag Öst seger? Hon och Joels barnsliga glädje när det går bra

Shevin - en person som tror att man kan leva på gamla och obekräftade meriter men skamset uppvisar total dålig självkännedom och får stå vid skampålen. Varför? Jo för att hon skrutit om det flera gånger men hittills fejlat - totalt Hade Shevin inte skrutit om den talangen hade ingen sagt något eller retat sig på det heller = Tiga är Guld - Tala är Silver.
2022-04-26, 20:35
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
2022-04-26, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Dagens avsnitt

Instämmer, jag satt och tänkte samma sak när de pratade om vilka de skulle välja ut.
2022-04-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Jessica kanske är ett föremål på aktionen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här