2022-04-26, 17:01
Medlem
Dagens avsnitt

2022-04-26, 17:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Dagens avsnitt

2022-04-26, 17:53
Medlem
Peters lag är ju en dröse folk som tror de är förmer och bättre. Det är därför det är så roligt när det skiter sig för dem. Alla där, undantaget Filip, verkar vilja ha konstant bekräftelse och verkar vara typen av personer som jag personligen undviker. Energitjuvar. Förstår att Joel mådde skit där, det hade jag också gjort.

I Mattias lag är personerna mer down to earth och genuina och verkar vara varmare.

Senast redigerad av Sarajevo 2022-04-26 kl. 17:59.
2022-04-26, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard
Jag tror ju mer på att Anna kan hänga i 7min, hitintills har vi inte sett något som kan motsäga detta.

Shevins basket skills finns inte, hon har sämst bollkänsla i Robinsons historia. Hon är alltid den som är sämst i tävlingen på att pricka i hål. Hon är inte så duktig i andra tävlingar heller. Var ändå kul att Peter sa att folk ser Shevin och honom som ett hot i förra avsnittet när de gick längs stranden. Jag tror ingen ser Shevin som ett hot i tävlingarna, bara i paktandet isåfall, men då kan man ju undra varför inte Peter nämnde Jessica. Jessica är även bättre än Shevin i tävlingar.

tisdag
2022-04-26, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Mm... Minns ännu hur hon sade till Joel att hon sätter väggen emot om man inte presterar.... Tur för henne att andra inte har samma attityd som hon själv. 🙃 Eller var det kanske bara mot Joel som det gällde.
Ja egentligen borde hon stå och svära åt sig själv och vara förbannad. Men nej hon bara "haha vet inte vad som hände" i princip.
Hon hittade nog bara på det för att ha någon ursäkt för hennes mobbning. Dålig ursäkt hursomhelst.
Senast redigerad av chaga 2022-04-26 kl. 18:24.
2022-04-26, 18:30
Medlem
Suecokids avatar
"Skithuset Mattias"

Ett bevis på att åldern bara är en siffra. Alltså fyfan vad skämmigt!

På en sån nivå att man skäms åt de, två fullvuxna gubbar..Det som gör det ännu mer cringe är ju hur otroligt alfa båda försöker vara.
2022-04-26, 18:59
Medlem
610Herrgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag tror ju mer på att Anna kan hänga i 7min, hitintills har vi inte sett något som kan motsäga detta.

Shevins basket skills finns inte, hon har sämst bollkänsla i Robinsons historia. Hon är alltid den som är sämst i tävlingen på att pricka i hål. Hon är inte så duktig i andra tävlingar heller. Var ändå kul att Peter sa att folk ser Shevin och honom som ett hot i förra avsnittet när de gick längs stranden. Jag tror ingen ser Shevin som ett hot i tävlingarna, bara i paktandet isåfall, men då kan man ju undra varför inte Peter nämnde Jessica. Jessica är även bättre än Shevin i tävlingar.

2022-04-26, 19:05
Medlem
Märkligt ha Filip till att hålla i korgen. Han är metrosexuell med lågt testosteron-nivå. Finns inte mycket nytta man har av honom när hans fokus ligger på att framstå som fin människa.
2022-04-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Märkligt ha Filip till att hålla i korgen. Han är metrosexuell med lågt testosteron-nivå. Finns inte mycket nytta man har av honom när hans fokus ligger på att framstå som fin människa.
De har ju inte så många män i laget och de brukar vara starkare..
De kunde ju dock satt "maskinen" på att hålla i korgen, hon kan vara starkare än Filip. Filip på att kasta kokos och Shevin på att dra i vagnen.
Senast redigerad av chaga 2022-04-26 kl. 19:23.
2022-04-26, 19:25
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Läste precis om metrosexualitet. Filip verkar inte vara den typen, (bo i större stad, gymma, vill se så bra ut som möjligt, intresserad av heminredning). Han verkar vara mer naturisttypen.
2022-04-26, 19:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Två snälla observationer

* Dvärg-Linn verkar vara en bekräftelsetorsk av rang, "Jag satt den" varje gång hon blev 1 med nöten

*Chevin verkar vara en kass basketspelar utöver att vara för kort, fan! nummer 7 på den bollen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-26 kl. 19:39.
2022-04-26, 19:42
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Tur det är de nya tjejerna som har den blå och den röda bikinin.. Hade inte varit en höjdare att se Linn och Anna i dem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in