2022-04-26, 16:21
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Det gör hon nog.

Och hur dom beter sig. Lägg till att E.86 har förmodligen kanske allra bäst koll på vilka bekanta som har barn som vistats i familjens hem. Dessa är inte tusentals och om Maggan är ett random tantskrälle som trollar är det inte värst svårt att klura ut för E.84. Hur som, skulle vara intressant att få dementerat av E.84 hur det ligger till här.
Citera
2022-04-26, 16:22
Medlem
Vidrigt att det finns folk som skyddar dessa äckel med förespeglingen att anhöriga kan drabbas.

Om man inte vill att ens ungar ska drabbas av en far som hängs ut på dumpen så kan man låta bli att försöka våldta småflickor. Det är ett ganska enkelt sätt att värna om sina barn.
Citera
2022-04-26, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
De flesta människor är smarta nog att inse att det inte är Gäddornas familjers fel att Gäddorna är som de är. Men sen finns det ju alltid riktigt korkade människor, genuint bombade i skallen. Sådana som du.

Det du säger är med andra ord att barnen till Gäddorna borde välja sina pappor lite bättre?

Sanningen är att de gör några val alls... De hamnar bara i situationen att de har en massa idioter som trakaserar dem för något deras far gjort.

Dumpen säger sig inte gilla det... Men de kör med ungefär samma retorik som du gör. De eldar även på pöblen och hänger ut gäddorna så att de enkelt identifieras trots att de vet hur anhöriga skadas.

Läs gärna mitt inlägg en gång till så märker du kanske att man kan framföra sin åsikt utan att vara otrevlig. Men du kanske är lite skör och har svagt psyke att du blir arg när man inte håller med dig?
Citera
2022-04-26, 16:39
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
"Bara" för att det inte var något riktigt barn? Det är väl verkligen inte bara? I själva verket har gäddan sexchattat med Patriks och Saras medarbetare, som trots vad de ibland hävdar, knappast tycker att det är särskilt jobbigt att se vad gäddorna skriver. För om de hade tyckt det hade de sannolikt slutat "jobba" åt Dumpen. De tycker nog det är roligt att sexchatta, lura in män i nät, hänga ut dem och förstöra deras liv.

Det blir inte lätt för dig att övertyga folk här på FB om eran förträfflighet, till skillnad från på dumpen.se där bara er lojala, okritiska mobb får kommentera. Skriver man något kritiskt där möts man antingen av grova personangrepp, eller så blir inte ens kommentaren publicerad. Media utan munkavle? Jo, tjenare...

Övertyga er peddos o peddolovers? Nej det vet jag att det inte går för ni är inte friska i huvudet.
För övrigt är det lite skoj att du nämner just det om kommentarerna på dumpen som är en av grejerna jag nämnt här för längesen, att jag tycker det är fel att vissa sållas bort om det är tex kritik. Du verkar vara ytterligare en som inte förstår att vi som du påstår är dumpenlovers också kan se brister och fel, men då är det också brister och fel. Inte påhittat skit som folk skriver enbart för att kasta bajs och göra allt i sin makt för att få Patrik och Sara att se dumma ut.
Gå ut i solskenet idag så blir du kanske gladare
Citera
2022-04-26, 16:41
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Har Dumpen skickat en av sina främsta försvarare till tråden.

Nja det har dom inte. Jag har själv valt att stå upp för att barn inte ska bli utsatta för våldtäkt
Citera
2022-04-26, 16:50
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeJ
Vidrigt att det finns folk som skyddar dessa äckel med förespeglingen att anhöriga kan drabbas.

Om man inte vill att ens ungar ska drabbas av en far som hängs ut på dumpen så kan man låta bli att försöka våldta småflickor. Det är ett ganska enkelt sätt att värna om sina barn.

Fast i verkligheten talar de med en 50-årig knarkare.
Citera
2022-04-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Fast i verkligheten talar de med en 50-årig knarkare.

Det vet dom inte vilket är tydligt dom dyker upp på plats för att möta det dom tror är barn. Men det är en viktig aspekt då det gäddorna gör inte är brottsligt.
Citera
2022-04-26, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Menar du då att vi den 6/4 konfronterade ett spöke som avled i den 18/3 och dessutom efter sin död hann byta efternamn?

Tidsresenär och gädda delux isåfall.

Bara för att filmen kom upp runt den 6/4 så innebär väl inte det att ni inte kunde konfronterat honom den 17/3?

En fråga till dig... Blir du glad av att konfrontera männen ni fångar? Du låter nämligen uppriktigt lycklig. T ex när de springer iväg så nästan sjunger du "vi haaaaar dig på biiiiild". Så ini helvete oseriöst.

Nog för alla vet att ni är oseriösa, men måste ni bevisa det också?
Citera
2022-04-26, 17:09
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Nu har vi kommit hem från våra jobb och det innebär att nästa uppdrag tar vid. Som peddoletare har vi inte tid att ligga på latsidan.

Rebusrunda #11

https://dumpen.se/2022/01/17/hall-tungan-i-mun-micke-napp-igen/

Följande ärkesvin ville att barnet skulle fota sin bullfitta. Våldtäkten skulle sedan äga rum i mannens röda skåpbil.

Kallar sig Micke Johansson och önskade att mötet skulle ske i Tumba dit han föreslog att barnet skulle ta tunnelbanan (notera att ingen tunnelbana går till Tumba).

Känner du igen honom? Kan kepsen vara en ledtråd? Vem är fanskapet? Skriv en rebus som hjälper oss att härleda hans namn om du vet mer.

En offentliggjord gädda är en mycket bättre gädda!

Ett par rebusrundor har ännu inte fått någon lösning. Det gäller följande rundor (se inläggsnumret).

Rebusrunda 6: #14249 - Snuskmorfar i Falun
Rebusrunda 10: #15260 - Calle i Lund-Malmö

Är intresserad av vem detta är då jag på något vis känner igen honom, tror han kan bo i Södertälje. Tror konfrontationen är vid Moraberg köpcentrum i Södertälje om jag inte ser fel. Har tidigare bott 30år i den avkroken.
Citera
2022-04-26, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag har två söner i den åldern, (den ena är polis).
Jag skulle tycka det vore konstigt om någon av dem skulle dejta en 14-15 åring.
Det är inte sunt.
Varför nämner du att den ena är polis?
Känns jättekonstigt att bara haspla ur sig det sådär.
Citera
2022-04-26, 17:12
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeJ

Klart att förövaren bär det största ansvaret men likt förbannat blir dennes oskyldiga anhöriga drabbade det är väl ganska enkelt att förstå
Citera
2022-04-26, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du ser alltså ingen skillnad på vuxna myndiga 20-åringar som dejtar 40+:män och 13-14 -åriga tjejer som utsätts för vuxna män.
13-14- åringar är inte intresserade av gamla män, punkt .

Utsätts för vuxna män? 😂Wow, du har inte sätt och hört de jag har. Hör tjejer på bussen snacka om äldre killar. Det saker som : ”Hans pappa är skitsnygg, vill nästan ha han mer än honom ”

Dem sitter och skrattar och säger att de kysste 30-40 åring i helgen. Det fixar fejk legg osv för komma in på krogen. Du verkar leva i en drömvärld där tjejer är oskulden tills de är 18 och OM de ligger med någon så är det bara någon max 1 år äldre. De är långt ifrån hur vekligheten ser ut gilla de eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in