2022-04-26, 14:37
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Jag drog inte upp historiska exempel för att försvara nånting eller att vi ska göra som man gjorde förr.

Angående Birgitta så ville jag dessutom illustrera att man på medeltiden inte knullade barn även om man gifte sig med dem.

Varför drog du upp det då? Tycker annars du är ganska effektiv på att skriva till pedofilernas fördel men jag kanske förhastade mig när jag dömde ut ditt inlägg.. Not.
Citera
2022-04-26, 14:57
Avslutad
Vad uthängarsidan missar är att se att det är maktens politiker som vill ha det så. Västern hänger ut nazister. Sen ska nazister hämnas på vänstern. Våldtäktsmän, pedofiler, homosexuella tjuvar osv. På så sätt vänds inte det folkliga hatet och granskningen mot toppen som verkligen förtrycker.

HMF borde skydda alla grupper, inklusive nordfront, trump-anhängare och aiksupporter. I Sverige ska alla åsikter tillåtas.
Känslor kan man inte förbjuda men hatpöbel går att kontrollera. Tänk igen Alexander Bard, tänk rätt.
Citera
2022-04-26, 14:58
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Det är bara rappakalja från dig. Att förhindra brott är väl suveränt, att dom får skämmas och får sina liv förstörda är ju världens bästa bonus. (Ja, förutom för barnvåldtäktsmannen då).

Men vissa av er här försöker liksom försvara peddots handlingar bara för att det inte var ett riktigt barn.. Neeh visst, men förhoppningarna och viljan att det skulle vara det fanns där. Det är dessutom inte någon kärlek inblandad alls, bara grova övergrepp som dessa "män" vill ägna sig åt. Men den biten liksom hoppar ni bara över.
Att flera av männen är dömda sen tidigare för samma saker, det ser ni också bara förbi. För att ni hatar dumpen och vill hitta fel. Ingen sund människa tänker som du..
Hej hopp i vårsolen!

"Bara" för att det inte var något riktigt barn? Det är väl verkligen inte bara? I själva verket har gäddan sexchattat med Patriks och Saras medarbetare, som trots vad de ibland hävdar, knappast tycker att det är särskilt jobbigt att se vad gäddorna skriver. För om de hade tyckt det hade de sannolikt slutat "jobba" åt Dumpen. De tycker nog det är roligt att sexchatta, lura in män i nät, hänga ut dem och förstöra deras liv.

Det blir inte lätt för dig att övertyga folk här på FB om eran förträfflighet, till skillnad från på dumpen.se där bara er lojala, okritiska mobb får kommentera. Skriver man något kritiskt där möts man antingen av grova personangrepp, eller så blir inte ens kommentaren publicerad. Media utan munkavle? Jo, tjenare...
Citera
2022-04-26, 14:59
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Varför drog du upp det då? Tycker annars du är ganska effektiv på att skriva till pedofilernas fördel men jag kanske förhastade mig när jag dömde ut ditt inlägg.. Not.

Har Dumpen skickat en av sina främsta försvarare till tråden.
Citera
2022-04-26, 15:04
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Nu idag har Emy svarat Maggan i kommentarsfältet till "baskermannen". Apropå ingenting.

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/comment-page-2/#comment-7136
Citera
2022-04-26, 15:24
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nu idag har Emy svarat Maggan i kommentarsfältet till "baskermannen". Apropå ingenting.

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/comment-page-2/#comment-7136

Trollar Maggan måntro.
Citera
2022-04-26, 15:31
Medlem
Ålens avatar
E.84: Varför säger du i kommentarsfältet att du inte känner någon Maggan? Misstänker du att det är någon som utgör sig för att känna er? Rätt uppseendeväckande om det stämmer. Och om det stämmer, agerar hon på egen hand eller i Dumpens namn?
Senast redigerad av Ålen 2022-04-26 kl. 15:41.
Citera
2022-04-26, 15:55
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
E.84: Varför säger du i kommentarsfältet att du inte känner någon Maggan? Misstänker du att det är någon som utgör sig för att känna er? Rätt uppseendeväckande om det stämmer. Och om det stämmer, agerar hon på egen hand eller i Dumpens namn?

Man skulle kunna gissa på att Maggan är pseudonym
Citera
2022-04-26, 16:05
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Man skulle kunna gissa på att Maggan är pseudonym

Klart jag fattar. Det jag mer tänker är att E.84 håller koll på vilka som är hennes och familjens bekanta.
Senast redigerad av Ålen 2022-04-26 kl. 16:12.
Citera
2022-04-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
De är din personliga åsikt , vet många som dejtar 20 årin-åriga gar och är 40 + betyder de att de ska förbjudas? Många skulle nog vilja de ärligt talat.

Dessutom är inte killarna i 15 års åldern några änglar heller emot tjejerna de sitter och skryter hur de ska ”knulla sönder henne ” och byter bilder med varandra. Någon en äldre kill troligtvis har lärt sig att man inte gör.
Du ser alltså ingen skillnad på vuxna myndiga 20-åringar som dejtar 40+:män och 13-14 -åriga tjejer som utsätts för vuxna män.
13-14- åringar är inte intresserade av gamla män, punkt .
Citera
2022-04-26, 16:08
Medlem
Lysturkens avatar
Nu har vi kommit hem från våra jobb och det innebär att nästa uppdrag tar vid. Som peddoletare har vi inte tid att ligga på latsidan.

Rebusrunda #11

https://dumpen.se/2022/01/17/hall-tungan-i-mun-micke-napp-igen/

Följande ärkesvin ville att barnet skulle fota sin bullfitta. Våldtäkten skulle sedan äga rum i mannens röda skåpbil.

Kallar sig Micke Johansson och önskade att mötet skulle ske i Tumba dit han föreslog att barnet skulle ta tunnelbanan (notera att ingen tunnelbana går till Tumba).

Känner du igen honom? Kan kepsen vara en ledtråd? Vem är fanskapet? Skriv en rebus som hjälper oss att härleda hans namn om du vet mer.

En offentliggjord gädda är en mycket bättre gädda!

Ett par rebusrundor har ännu inte fått någon lösning. Det gäller följande rundor (se inläggsnumret).

Rebusrunda 6: #14249 - Snuskmorfar i Falun
Rebusrunda 10: #15260 - Calle i Lund-Malmö
Citera
2022-04-26, 16:13
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Klart jag fattar. Det jag mer tänker är E.84 håller koll på vilka som är hennes och familjens bekanta.
Det gör hon nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in