Citat:
Ursprungligen postat av
Locifer
Lousie sa att hon kanske har epilepsi. Jag såg att Jonas fick panik men spelade oberörd/intresserad. Sanna mina ord!
Bögparet är inte attraherade av varandra. Det kommer aldrig fungera.
Bodil är asocial. Tror det kommer bli svårt. Men ska det fungera så är det med någon som han.
Helt klart är det så. Deras bröllop var minst en månad efter de andras. Vid det laget hade Märtha redan hoppat av för länge sen.
Jonas är definitivt mer seriös än Martin. Han har högre förväntningar på struktur medan Martin mest lallar runt och beter sig som ett omoget barn. Martin verkar ha en lägre nivå på sin humor också. Det kan aldrig bli något. Jonas skulle inte orka med Martin en vecka ens i verkliga livet. Jonas är en vuxen man med vuxna förväntningar.
Den andre Jonas behöver en tjej som är gladare och "enklare". Med enkel menar jag en person som tar lite lättsammare på livet. Jonas verkar vara utvald för att han ska lyfta Louise, som har haft det tufft. Fokus i matchningen är inte alls Jonas behov.
Tyvärr tror jag att Axel genomgår någon slags period, där han har lagt sig till med en personlighet som ligger långt från hans egen. Annars är han helt enkelt homosexuell, eller har gått på det moderna med att vara en hen, vilket verkar vara populärt inom vissa kretsar nuförtiden. Hans kvinnliga vänner som är radikalfeminister hejar på. Jag tror inte att han vet vem han är överhuvudtaget.