Citat:
Ursprungligen postat av
Locifer
Märtha var otroligt vacker på bröllopet. Men utan smink så är hon faktiskt inte särskilt vacker. Hon är lite överviktig och börjar se sliten ut. Dessutom har hon en hård och kall personlighet. Tror faktiskt inte hon duger till nåt annat än att vara älskarinna åt egna företagare på över 50 år.
Håller inte med, hon är sådär klassisk vacker och hennes kurvor gör henne kvinnlig. Jag tror nog att hon håller sig under ”överviktig” på skalan. Kall skulle jag inte säga att hon är, men jäkligt besviken. Rätt uppenbart att hon skulle vara en varm person med en kille som var matchningsbar för tjejer som är heterosexuella.
Oavsett så tycker jag inte att det är ok att matcha tjejer med killar som är så feminina som honom om de inte explicit efterfrågat detta. Det är säkert den där ickebinära psykologen som försöker pusha sin normbrytande agenda medan producenten mest vill se lite friktion.
Jag tror att Märtha är rätt arg på produktionen men det blir svårt att uttala sig eftersom att det inte är så PK. När man gör politik av folks sexualitet så har det gått för långt.