2022-04-26, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Bodil och Hans är de enda jag ser fram emot att följa. Bodil som förövrigt är förvillande lik Sanna Lundell både till utseende och mimik.

Men nog verkar det lite för bra för att vara sant? Och hundkvinnor brukar vara svårflörtade. Omöjligt att konkurrera med en hund som bekant...
Citera
2022-04-26, 00:27
Medlem
Bodils mostrar; gör en tv-serie om dem!
Citera
2022-04-26, 00:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Morgonscenen med Märtha och Axel var priceless. Hon såg ut exakt som en äldre frånskild projektledare som raggat upp trubaduren på konferensen, och nu bara ville att han skulle smyga därifrån.

(f.ö tror jag att Axel har vadat i fitta sedan programmet började sändas - väl bekomme!)
Kan det vara så att scenen var påhittad enbart för tv, dom hade inte sovit ihop, här ta på dig den här nattskjortan och fimpen i mungipan, också säger man åt Märtha att sluta ögonen & börja recitera Glennmark's alltid pålitliga https://www.youtube.com/watch?v=Y8EDwGh3MMQ

Jag tror inte att Märta kommer gå lottlöss heller, massa kukar har säkert skrivit brev & skickat bilder lite som om hon vore en dömd mördare av relationen, för visa henne vad hon egentligen förtjänar
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-26 kl. 01:40.
Citera
2022-04-26, 00:45
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Snyggare? Lika bra att rycka plåstret så fort som möjligt. Ärlighet varar längst. Risken att bli dumpad är också en förutsättning deltagarna får acceptera när de ger sig in i den här leken.
Hade jag ställt upp i sådant här så hade jag varit beredd på det värsta och gjort upp ett scenario för att ta sig igenom. Utöver det så kan man bara bli positivt överraskad. Annars tycker jag inte det är någon mening att vara med. Men vi tycker olika. Man bör enligt mig inte ha några höga förväntningar utan se det som en kul grej. En utmaning.
Senast redigerad av Steff83 2022-04-26 kl. 00:53.
Citera
2022-04-26, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kan det vara så att scenen var påhittad enbart för tv, dom hade inte sovit ihop, här ta på dig den här nattskjortan och fimpen i mungipan

Jag tror inte att Märta kommer gå lottlöss heller, massa kukar har säkert hört av sig för att visa henne vad hon egentligen förtjänar, och att Axel felbehandlade henne

Absolut var sängscenen fejkad. Aldrig att hon sovit en hel natt i samma säng som Axel. Och det säger jag med all respekt för henne. Man kan se på Märtas kroppspråk hur obekväm hon var i samma säng som Axel, hon hade täcket som en sköld framför sig. Det berodde säkert på det närgångna kamerateamet också. Märta kände tidigt att det var noll kemi mellan dem, då är alla förhoppningar om en kärleksrelatiom grusad. Att då gå och lägga sig i samma säng som Axel, nej det skulle hon aldrig göra. De hade ju båda så små sängar också.

Jag hoppas att både Märta och Axel blir ordentligt uppvaktade nu när de blir igenkända efter programmet. De förtjänar båda två en bra attraktiv partner!
Citera
2022-04-26, 01:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Absolut var sängscenen fejkad.!
Vad säger då att alla andra sängkammarscener i programmet historia någonsin varit autentiska :P tv teamet säger godnatt och släcker efter sig
Citera
2022-04-26, 01:25
Medlem
Citat:
Vad säger då att alla andra sängkammarscener i programmet historia någonsin varit autentiska :P tv teamet säger godnatt och släcker efter sig

Minns du socionomstudenten Susanna och grävaren Johan som hon var så grov mot? De filmades i samma säng i hennes lilla stuga, och jag tror att de inte delade säng efter att hon visat sitt rätta jag. Jag är rätt säker på att de kan ha haft sex på bröllopsnatten för då var de båda attraherade av varann och hade bråttom in på hotellrummet. Men sen kraschade det snabbt när de besökte hennes hem första gången och det gick bara utför. I det fallet borde produktionen ha satt stopp, för Johans skull. Det han fick gå igenom var ett övergrepp. Helt oetiskt av experterna att låta det fortgå.

Det är därför jag har all respekt för Märta som bryter redan nu (om hon gjort det). Det är starkt gjort av Märta och sunt. De passar inte ihop och då spelar det ingen roll hur mycket de klåfingriga experterna försöker tvinga dem till att bli ett älskande par.
Citera
2022-04-26, 01:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Minns du socionomstudenten Susanna och grävaren Johan som hon var så grov mot? De filmades i samma säng i hennes lilla stuga, och jag tror att de inte delade säng efter att hon visat sitt rätta jag. Jag är rätt säker på att de kan ha haft sex på bröllopsnatten för då var de båda attraherade av varann och hade bråttom in på hotellrummet. Men sen kraschade det snabbt när de besökte hennes hem första gången och det gick bara utför. I det fallet borde produktionen ha satt stopp, för Johans skull. Det han fick gå igenom var ett övergrepp. Helt oetiskt av experterna att låta det fortgå.
Ja, fast jag vill inte minnas det som du eftersom jag inte lider av kvinnlighet. Johan vart aldrig oattraherad av henne, utan med hennes tuggmotstånd så vidhölls attraktionen såpass att det var Johans fack-förbund IF-metall som till slut fick ingripa & stoppa hans planer på att fortsätta äktenskapen (fortsätta gräva djupare i hård asbest/diamant) vid slutvalet.

Mellan-liggandes blev hon nucka efter att han visade sig riktiga jag & kallade henne kär-ring så att hon i sin tur visade sitt riktiga kärring jag, vem som började om det tvisa de lärde, men han var såklart villig att släppa till när som helst precis som alla män & han gav aldrig upp hoppet så han led inte över att måsta dela säng med henne, tvärtom, varje gång dom skulle sova åtskiljda tänkte Johan
tillbaka i tiden med ett fånit flin https://www.youtube.com/watch?v=Y8EDwGh3MMQ mens hon låg med armarna i kors & tjurade i ett annat rum, om produktionen satt stopp & sammanfört dom i samma säng igen hade Johan riskerat att vakna ur sin härligaste mardröm
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-26 kl. 02:51.
Citera
2022-04-26, 04:35
Medlem
Citat:

Det är därför jag har all respekt för Märta som bryter redan nu (om hon gjort det). Det är starkt gjort av Märta och sunt. De passar inte ihop och då spelar det ingen roll hur mycket de klåfingriga experterna försöker tvinga dem till att bli ett älskande par.

Ja, man reagera olika i den situationen men den enda egentliga felaktiga vägen är att hon blir arg på sin man för att han inte når upp till hennes förväntningar.

Dessutom började Axel göra närmanden så hon satt i en rävsax som hon nu kom ur.
Citera
2022-04-26, 04:39
Medlem
Citat:
Ja, fast jag vill inte minnas det som du eftersom jag inte lider av kvinnlighet. Johan vart aldrig oattraherad av henne, utan med hennes tuggmotstånd så vidhölls attraktionen såpass att det var Johans fack-förbund IF-metall som till slut fick ingripa & stoppa hans planer på att fortsätta äktenskapen (fortsätta gräva djupare i hård asbest/diamant) vid slutvalet.

Mellan-liggandes blev hon nucka efter att han visade sig riktiga jag & kallade henne kär-ring så att hon i sin tur visade sitt riktiga kärring jag, vem som började om det tvisa de lärde, men han var såklart villig att släppa till när som helst precis som alla män & han gav aldrig upp hoppet så han led inte över att måsta dela säng med henne, tvärtom, varje gång dom skulle sova åtskiljda tänkte Johan
tillbaka i tiden med ett fånit flin https://www.youtube.com/watch?v=Y8EDwGh3MMQ mens hon låg med armarna i kors & tjurade i ett annat rum, om produktionen satt stopp & sammanfört dom i samma säng igen hade Johan riskerat att vakna ur sin härligaste mardröm

Värsta tänkbara är att få en snygg brud med en dålig personlighet, för då fördunklar hennes skönhet ens omdöme. Det som hände med Johan ifjol.
Citera
2022-04-26, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Jag håller inte med. Det gör henne klart mindre attraktiv. Hälsoproblem i 20-årsåldern är rätt illa faktiskt. De här kvinnorna som tidigt börjar få hälsoproblem tenderar att få det resten av livet. Det är en kombo av dåliga gener och dålig livsstil.
Hon hade nog en medfödd svaghet i ett blodkärl i hjärnan . Tycker hon ser ut dom hälsan själv.
Citera
2022-04-26, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Är du ledig för honom kanske?

Hade han varit äldre eller jag yngre så, absolut. Både snygg och empatisk man. Tror inte han lär ha problem att hitta en kvinna som uppskattar honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in