Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Minns du socionomstudenten Susanna och grävaren Johan som hon var så grov mot? De filmades i samma säng i hennes lilla stuga, och jag tror att de inte delade säng efter att hon visat sitt rätta jag. Jag är rätt säker på att de kan ha haft sex på bröllopsnatten för då var de båda attraherade av varann och hade bråttom in på hotellrummet. Men sen kraschade det snabbt när de besökte hennes hem första gången och det gick bara utför. I det fallet borde produktionen ha satt stopp, för Johans skull. Det han fick gå igenom var ett övergrepp. Helt oetiskt av experterna att låta det fortgå.
Ja, fast jag vill inte minnas det som du eftersom jag inte lider av kvinnlighet. Johan vart aldrig oattraherad av henne, utan med hennes
tuggmotstånd så vidhölls attraktionen

såpass att det var Johans fack-förbund IF-metall som till slut fick ingripa & stoppa hans planer på att fortsätta äktenskapen (
fortsätta gräva djupare i hård asbest/diamant) vid slutvalet.
Mellan-liggandes blev hon nucka efter att han visade sig riktiga jag & kallade henne kär-ring så att hon i sin tur visade sitt riktiga kärring jag, vem som började om det tvisa de lärde, men han var såklart villig att släppa till när som helst precis som alla män & han gav aldrig upp hoppet så han led inte över att måsta dela säng med henne, tvärtom, varje gång dom skulle sova åtskiljda tänkte Johan
tillbaka i tiden med ett fånit flin
https://www.youtube.com/watch?v=Y8EDwGh3MMQ mens hon låg med armarna i kors & tjurade i ett annat rum, om produktionen satt stopp & sammanfört dom i samma säng igen hade Johan riskerat att vakna ur sin härligaste mardröm