2022-04-21, 06:59
Medlem
Marabouoreos avatar
ALVA, om du ser detta SNÄLLA backa lite från Alex. Asså sluta var beroende av honom! Tro mig han kmr lämna dig om du inte backar, man kan inte uppskatta något som man har upp i ansiktet hela tiden och som klänger på en.

Låt han undra lite vad du känner/gör och tycker! Killar vill ha jakten på tjejen, annars är dom otrogna eller börjar fundera på andra tuff sanning tyvärr.

Du är fin och förtjänar att lägga ditt liv på annat än en kriminell knarkare
Citera
2022-04-21, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Exempelvis, man kan inte få allt. Jag fick tex bra analytisk förmåga men kass skriftlig förmåga, så därför blir denna texten jävligt svår att läsa
jag har exakt likadant. svammlar väldigt mycket men knivskarpa analyser i huvudet.
bra sagt man kan inte få allt
Citera
2022-04-21, 12:43
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Alva är verkligen en konstig person men när vissa blir beroende blir andra medberoende och det är samma sak, hade hon vart grabb hade hon knarkat och vart kriminell pga sin dåliga självkänsla men hon blir ihop med kriminella killar istället för hon är tjej så hon vill inte köra själv, kvinnor är mer komplexa dom vill ge sig in i det kriminella och sen få ut en kille ur kriminaliteten och sen göra han helt fast med dig med giftermål och sådant så har dom på det sättet läkt sig själva genom att läka någon annan. Det är mkt mer komplicerat än hur det är för killar. Läker dom killens dåliga självkänsla läker dom på något sätt sin egen dåliga självkänsla det är värsta omvägen och en farlig omväg istället för att bara arbeta på sig själv istället att man måste få sin läkning via en annan person som dessutom kan vara helt livsfarlig om man har djupa ärr för då kommer man välja en som har lika djupa ärr själv och dom killarna är farliga.
Håller med om det mesta, har också märkt att Alva har en svag självkänsla. Varför tror ni att hon helt är beroende av Alex? Hela hennes liv kretsar kring honom, lämnar han henne så faller "hennes" liv samman.
Såg förresten att hon har ett kors intatuerad på hennes hals, men ändå har hon konverterat till skitreligionen islam. Tror mest att hon konverterade pga påtryckningar från hennes vänner, vi alla vet ju att Alva är viljesvag.
Citera
2022-04-22, 00:31
Medlem
Har inget hat emot Alva, däremot blir jag tokig när hon ska med ortenslang, använder ord som t.ex "rushen" "köra mot dem" "tabbe" osv. Blir jävligt cringe. Sorligt att hela "hennes" liv är deras förhållande...
Citera
2022-04-22, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Musoppnare13
Har inget hat emot Alva, däremot blir jag tokig när hon ska med ortenslang, använder ord som t.ex "rushen" "köra mot dem" "tabbe" osv. Blir jävligt cringe. Sorligt att hela "hennes" liv är deras förhållande...

Det värsta är ändå hur nöjd och glad hon ser ut när alex berättar om bråk med sina ljudeffekter.
Det är mkt cringe allting, påminner ganska mycket om tjejer i högstadiet som ser upp till äldre kriminella på gymnasiet typ. Ungefär som hon stannat i utvecklingen.

Jag har heller inget hat mot henne och jag önskar henne ett gott liv, men försök att act like an adult liksom.
Citera
2022-04-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
ALVA, om du ser detta SNÄLLA backa lite från Alex. Asså sluta var beroende av honom! Tro mig han kmr lämna dig om du inte backar, man kan inte uppskatta något som man har upp i ansiktet hela tiden och som klänger på en.

Låt han undra lite vad du känner/gör och tycker! Killar vill ha jakten på tjejen, annars är dom otrogna eller börjar fundera på andra tuff sanning tyvärr.

Nej. Tala för dig själv din ensamma jävel.
+ att hon är en riktig skata.

Sen en fråga ,varför bryr du dig?
Citera
2022-04-22, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Håller med om det mesta, har också märkt att Alva har en svag självkänsla. Varför tror ni att hon helt är beroende av Alex? Hela hennes liv kretsar kring honom, lämnar han henne så faller "hennes" liv samman.
Såg förresten att hon har ett kors intatuerad på hennes hals, men ändå har hon konverterat till skitreligionen islam. Tror mest att hon konverterade pga påtryckningar från hennes vänner, vi alla vet ju att Alva är viljesvag.

Ja hon är tyvärr alltför viljesvag. Hon gör allt för A och hon ska ju snart klä sig i heltäckande pga Alex. Alex kommer att lämna henne och hon har halva foten i drogträsket. När han lämnar henne kommer hon hamna där helt.
Citera
2022-04-24, 15:15
Medlem
JimmiesRustlers avatar
Såg han IRL för nån månad sen. Han var mycket smalare då och såg inte alls så "biff" ut som på bilderna på sociala medier.
Citera
2022-04-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo

Klart hon läser. Hon sa i någon vlogg nyligen att hon läser allt på Flashback men inte skriver.
Citera
2022-04-25, 00:58
Medlem
123....s avatar
Fan va ärrad han är i hela ansiktet, någon som vet vad det beror på? ....
Citera
2022-04-25, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Fan va ärrad han är i hela ansiktet, någon som vet vad det beror på? ....

Det är akneärr, tror också att han blev skuren i ansiktet i ett bråk när han satt inne.
Citera
2022-04-26, 05:49
Medlem
Suecokids avatar
Kom och tänka på den så kallade "Kompensationsfaktorn" från Solsidan. Jag kanske bara är en rutten själ som fokuserar på utseendet, men brukar man inte säga att utsidan ger insidan en chans?

Sanningen är ju som så att killar blir kastad så fort de går ner sig lite, man måste som kille idag upprätthålla en viss nivå för att hålla sig attraktiv hos damerna. Varför tenderar det att inte vara samma sak fast tvärtom? Alltså skulle jag bli kastad av en tjej för hon tycker jag blivit ful, vilket hon kanske inte säger, men alla fattar, det blir liksom ingen grej då. Det är väl bara så helt enkelt, samhällets normer, som en efter en accepterat. Fuck this!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in