2022-02-10, 01:22
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alex är på grancan så det är inte han.

Ok, det var någon som sa att en Ceesay blivit skjuten i Fisksätra igår kväll/i natt.
Citera
2022-02-10, 16:49
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Han nekar att han fortfarande trycker men det ser vi ju förfan på honom. Något är det. Hans kanal på YT är underhållande må jag säga förövrigt!

Vad menar du att han trycker? Av vad jag ser på hans kanaler, speciellt YT, verkar han ren. Men man kan ju aldrig veta.
Citera
2022-02-10, 20:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Vad menar du att han trycker? Av vad jag ser på hans kanaler, speciellt YT, verkar han ren. Men man kan ju aldrig veta.
Han har själv sagt att han användt anabola så jag förstår inte vad personen gaggar om, det har aldrig varit någon hemlighet.
Citera
2022-02-11, 05:53
Medlem
bralesss avatar
Stämmer det att han jobbar på Birger King Odenplan?
Citera
2022-02-11, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless

Är det en ny snabbmatsrestaurang? Aldrig hört talas om den
Citera
2022-02-11, 13:58
Medlem
Citat:

Är det en ny snabbmatsrestaurang? Aldrig hört talas om den
Citera
2022-02-11, 14:59
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:

Stämmer ej!

Alex Inkomster kommer från följande

Youtube ca 60.000 kr/mån
Streaming / musik ca 25000 kr/mån
Instagram ca 50.000 kr mån

2022 kommer Alex generera mkt mer pengar genom skådespelaryrket samt nytt album,gig och avsluta året med en turné = Alex kommer lätt göra 5 miljoner kr 2022.
Citera
2022-02-15, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Stämmer ej!

Alex Inkomster kommer från följande

Youtube ca 60.000 kr/mån
Streaming / musik ca 25000 kr/mån
Instagram ca 50.000 kr mån

2022 kommer Alex generera mkt mer pengar genom skådespelaryrket samt nytt album,gig och avsluta året med en turné = Alex kommer lätt göra 5 miljoner kr 2022.

🤣🤣🤣🤣
Citera
2022-02-20, 01:24
Medlem
är det bara jag som känner att ett slut på alex och alvas förhållande är nära? Han klandrar ju henne jämt och ständigt. Med tanke på att de också hade ett bråk nu (utomlands) stärker bara tanken.

Jag gissar att bråket handlar om att hon är på han hela tiden, hon verkar ju följa efter honom som en parasit tyvärr.

Tycker man ser ganska tydligt i hans senaste videos att han stör sig på henne, även ger han ut sig små peakar mot henne. Någon som håller med?
Citera
2022-02-20, 11:29
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
är det bara jag som känner att ett slut på alex och alvas förhållande är nära? Han klandrar ju henne jämt och ständigt. Med tanke på att de också hade ett bråk nu (utomlands) stärker bara tanken.

Jag gissar att bråket handlar om att hon är på han hela tiden, hon verkar ju följa efter honom som en parasit tyvärr.

Tycker man ser ganska tydligt i hans senaste videos att han stör sig på henne, även ger han ut sig små peakar mot henne. Någon som håller med?

Japp håller med, hon fuckar upp vloggarna också med sina IQ-befriade kommentarer. Dock undrar jag om hon är gravid då hon har svullnat kraftigt dom senaste månaderna.
Citera
2022-02-20, 15:51
Medlem
Citat:
Japp håller med, hon fuckar upp vloggarna också med sina IQ-befriade kommentarer. Dock undrar jag om hon är gravid då hon har svullnat kraftigt dom senaste månaderna.

Skönt, då är jag inte den enda. Hon ger ifrån sig så skumma ljud i videos ibland också. Riktigt irriterande, i videos alltså
Citera
2022-02-21, 05:33
Medlem
Citat:
Jag tror oxå hon är gravid, man lär få veta det snart om hon skulle vara det! 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in