Citat:
Ursprungligen postat av
avsmaken
Intervjun Alva gjorde med hans morsa nu när han sittter var väl ganska avslöjande vad det är han ser i just Alva när andra brudar trånar? Han behöver en vårdare i stort sätt efter det kriminella livet, fängelsetiden, och missbruket. Lider av hjärnspöken och hamnar i psykoser så fort han rör en drog. Inte många andra brudar som orkar med sånt i längden vet ni. Alva fyller den rollen helt medberoende. Ska konvertera till islam nu också tydligen....
Nähä hon har vart med många kriminellt belastade grabbar genom sina år trots att hon e ung. Hon va kärrtorps poppis t.om einar har legat med henne fast då va han 15 o hon va 19, sett flera bilder på dom tsm också. Hon dras till sånt här, hon gör det inte för att hon är empatisk utan för att hon saknar viktiga delar från barndomen, bortsett från att dom e kära. Men hade alex tex vart 1.75 så hade hon ALDRIG vart tillsammans med honom.
Sånna som alex ser alfa ut men är egentligen ganska beta. Varför jag säger det är för att sånna som alva ej vill ha både en man som är stor och handlingskraftig utan nån som är stor men som blir beroende av henne för att kunna sköta sitt liv. När dom gör slut så kmr han därför bli helt förkrossad då han inte slutat vara beroende av substanserna, han bytte bara beroende (säger detta som ett faktum men det är ej hennes fel).
Exempelvis, man kan inte få allt. Jag fick tex bra analytisk förmåga men kass skriftlig förmåga, så därför blir denna texten jävligt svår att läsa. Jag hatar dock inte på alva/alex utan tycker dom kompletterar varandra jävligt bra. Om man liknar varandra för mycket så är det både opraktiskt och gör att man tröttnar för fort på varandra.