• 1
  • 2
2022-04-25, 18:13
Medlem
Som sagt i rubriken.

Jag har jobbat för dem en kortare period. För er som har varit "kunder" där, eller andra intresserade, ni kan fråga mig vad som helst så ska jag försöka svara.
Citera
2022-04-25, 18:17
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockskapa
Som sagt i rubriken.

Jag har jobbat för dem en kortare period. För er som har varit "kunder" där, eller andra intresserade, ni kan fråga mig vad som helst så ska jag försöka svara.

Vad är dejtingzonen?
Citera
2022-04-25, 18:20
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Som sagt i rubriken.

Hur mkt tjänade du? Var det ett roligt jobb?
Citera
2022-04-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Vad är dejtingzonen?
Dejtingzonen är en sida liknande Flirtmatch, Hittakk, Grannflirten, Ligga.com och liknande "dejting"-sajter där kunder skriver med tjejprofiler som helt och hållet styrs av chattoperatörer. Det finns inte en enda genuin tjej där.
Citera
2022-04-25, 18:23
Medlem
Du är alltså en man som låtsades vara en tjej och chattade dirty med killar?
Citera
2022-04-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Hur mkt tjänade du? Var det ett roligt jobb?
Jag kunde tjäna runt 15 000 kr men var bara kvar någon månad. Mest tjänade man såklart på affiliate. Jag gjorde detta för att överleva. Men organisationen är hopplös och cheferna hatiska och hotfulla och satte orimliga krav, och hånade sina anställda.
Citera
2022-04-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Exakt. Det blev mycket kukbilder och sånt...
Citera
2022-04-25, 18:27
Medlem
Citat:

Kan vara så att de är en tjej/man som låtsas vara en annan tjej och chatta dirty/normalt med killar för att de ska köpa fler så kallade mynt för att kunna skriva med denne i hopp om att få träffa dem
Citera
2022-04-25, 18:29
Medlem
Citat:
Exakt. Det blev mycket kukbilder och sånt...

Förstod de inte att du var en man när du skickade kukbilder?
Citera
2022-04-25, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Kan vara så att de är en tjej/man som låtsas vara en annan tjej och chatta dirty/normalt med killar för att de ska köpa fler så kallade mynt för att kunna skriva med denne i hopp om att få träffa dem
Du har koll. Exakt så är det. En chattoperatörs uppgift är att hålla kvar dem på sidan.

Det börjar oftast med att en affiliate drar in kunder från Tinder och säger sig vilja dejta, men att Dejtingzonen är en tryggare plats bla bla, sen avstyr chattoperatörer varje försök till dejt och kontaktar dessa kunder även från andra profiler med färdigskrivna meddelanden.
Citera
2022-04-25, 18:33
Medlem
Citat:
Förstod de inte att du var en man när du skickade kukbilder?
Men alltså, det var de som skickade kukbilder, jag skickade bilder från tjejens galleri... eller ifall fittbilder saknades så kunde man ta en random bild från internet.
Citera
2022-04-25, 18:33
Medlem
Citat:
Du har koll. Exakt så är det. En chattoperatörs uppgift är att hålla kvar dem på sidan.

Det börjar oftast med att en affiliate drar in kunder från Tinder och säger sig vilja dejta, men att Dejtingzonen är en tryggare plats bla bla, sen avstyr chattoperatörer varje försök till dejt och kontaktar dessa kunder även från andra profiler med färdigskrivna meddelanden.

Har själv jobbat med de när jag hade natt jobb tidigare. Så jag vet exakt vad du pratar om så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in