2022-04-25, 12:47
Medlem
Elins bikini är ju ganska utmanande, typ två plåster och en kork.
2022-04-25, 12:52
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Gränslandet

Vad vidrig Annas mage ser ut förresten. Undrar om har gjort en gastric bypass eller om det bara är pga allt knarkande.
2022-04-25, 12:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Varför använder man gamla deltagare i Robinson, anser tv4 att vissa ska få flera chanser att vinna?
Hayes Mattias, Linn, vet ej om det finns fler, har inte sett Robinson slaviskt någon gång

Jani också, men han är ju redan ute. Samt Anna Men ja, håller med. Hade varit mer rättvist att Elin, Desiré, Tommie och Henrik kom in från början och att veteranerna fick komma in som jokrar.
2022-04-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Shevin och Peter är inte bättre eller coolare, men de tror att de är det. Men annars håller jag med, man kan absolut inte säga eller skämta som man vill i lag nord. Man ser Shevins minspel när Joel pratar, som att hon tänker gud vad konstiga saker han säger, han är helt knäpp. Inte konstigt att han drar sig undan då. I lag öst kan Joel prata fritt och umgås med gruppen. Tommies personlighet är svår att fastställa än dock, men han känns ju som en rolig person som kan komma med udda harmlösa kommentarer., vilket Nord ej hade uppskattat. Han hade nog ändå tur att han hamnade i Öst eftersom han utstrålar jag är inte som alla andra så hade nog Shevin snabbt valt ut honom som offer.

Sen tror jag de flesta över 18 år är mognare än Gorm och Hayes (det var dem som döpte toaletten). Hoppas iaf det.

Absolut, håller med. Menade just att Shevin och Peter tror sig vara bättre. De är som de typiska populära kidsen i skolan som kollade smutsigt och pratade skit om de som var lite annorlunda.
2022-04-25, 14:27
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Shevin och Peter är inte bättre eller coolare, men de tror att de är det. Men annars håller jag med, man kan absolut inte säga eller skämta som man vill i lag nord. Man ser Shevins minspel när Joel pratar, som att hon tänker gud vad konstiga saker han säger, han är helt knäpp. Inte konstigt att han drar sig undan då. I lag öst kan Joel prata fritt och umgås med gruppen. Tommies personlighet är svår att fastställa än dock, men han känns ju som en rolig person som kan komma med udda harmlösa kommentarer., vilket Nord ej hade uppskattat. Han hade nog ändå tur att han hamnade i Öst eftersom han utstrålar jag är inte som alla andra så hade nog Shevin snabbt valt ut honom som offer.

Sen tror jag de flesta över 18 år är mognare än Gorm och Hayes (det var dem som döpte toaletten). Hoppas iaf det.
Gorm var den som kom på namnet på skithuset om jag inte missminner mig men Hayes var snabb på att haka på. Hur som, omoget och löjligt.
2022-04-25, 14:55
Medlem
Tycker det är väldigt intressant när ”de tre vännerna”i lag Nord målade ut Joel som att han dog sig undan. När han sedan blommat ut fullständigt i lag Öst. Behandlar man någon mer härskartekniker så är det inte så konstigt att han drog sig undan.
2022-04-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Absolut, håller med. Menade just att Shevin och Peter tror sig vara bättre. De är som de typiska populära kidsen i skolan som kollade smutsigt och pratade skit om de som var lite annorlunda.
Synd att de är som barnen i skolan när de vuxna. Väldigt omoget av dem.
2022-04-25, 15:40
Medlem
Hade varit kul att se lag Syd nakna som de själva sade att de var en del. Synd att produktionen klippte bort det.
2022-04-25, 16:04
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jani också, men han är ju redan ute. Samt Anna Men ja, håller med. Hade varit mer rättvist att Elin, Desiré, Tommie och Henrik kom in från början och att veteranerna fick komma in som jokrar.
Att det skulle försvinna så många deltagare pga covid 19 bl a, var så klart inte meningen.
2022-04-25, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Att det skulle försvinna så många deltagare pga covid 19 bl a, var så klart inte meningen.
Det är därför de alltid har wild card-deltagare ifall någon/några skulle (eller tvingas) hoppa av.
2022-04-25, 16:19
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Det är därför de alltid har wild card-deltagare ifall någon/några skulle (eller tvingas) hoppa av.

Så är det nog och det är skönt att det äntligen blev två fulltaliga lag - igen. När man tittar på avsnitten står det alltid i början "Dag: xx" och idag tror jag det stod "Dag: 23" - det känns lite overkligt då vi tittare tycker att säsongen har varit väldigt länge. Deras räknade dagar överensstämmer ju inte med det vi tittare ser eftersom det är uppehåll Fred-Lörd i TVrutan och det vet vi ju men jösses vad de har hunnit med att göra mycket på dessa 23 dagar i tävlingar, sjukdom/karantän och sedan byte av deltagare i olika lag. Vilket Tempo för dem!
2022-04-25, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Elins bikini är ju ganska utmanande, typ två plåster och en kork.

Ja, tänkte på det...undrar om Hayes blev lite sugen på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in