2022-04-24, 23:14
Medlem
Ganonitos avatar
Kändes nästan som att produktionen ville hjälpa Angela eftersom de aldrig frågat någon om de vill ge bort immuniteten förut. Och Mattias hade troligtvis aldrig kommit på tanken att ge bort immuniteten om inte Anders frågat honom. De ville väl inte riskera att få två negrer i Gränslandet och att Angela skulle ha 50% chans att bli utslagen.
2022-04-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen
Första sekunderna av kvällens avsnitt står Joel och tuggar tuggummi medan han påtalar att han inte sovit så mycket. Vart har han fått tag på tuggummi på en öde ö?

Tuggummi var hans personliga sak.
2022-04-25, 00:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Förstår varför du är lite syrlig. Inte glömt när du menade på att Linns immunitetshalsband ”kanske syntes lite grann i högra hörnet” och fortsatte förneka det faktum att det tog upp halva bildskärmen i 2 sek. Att förvränga verkligheten är lite av din specialitet! Tar alltid dina inlägg med en nypa salt! 🥰 tack för spoilern btw. Bryta mot reglerna verkar vara ytterligare en specialitet hos dig.
Vet du inte vad spoiler är? jag bröt inga spoiler regler eftersom jag aldrig skrev vad som hände jag skrev bara att ni hade fel, trampade jag på en öm tå?

Jag har heller aldrig brutit emot några spoilers regler i denna tråd, hade jag det hade jag fått mitt inlägg borttaget och troligen en varning.
Ang inzoomingen på halsbandet har du ändrat dig 3-4 ggr nu. Så du verkar ju uppenbarligen inte veta vad du såg eller inte såg...
2022-04-25, 02:56
Medlem
Dopys avatar
Jag var lite ouppmärksam i dagens avsnitt. Sa dem någon gång varför de valde just Elin?
Hon var stark, kämpade på bra i tävlingen. Så laget borde ju velat ha kvar henne så de inte riskerar att hamna i örådet denna vecka också?
2022-04-25, 03:54
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag var lite ouppmärksam i dagens avsnitt. Sa dem någon gång varför de valde just Elin?
Hon var stark, kämpade på bra i tävlingen. Så laget borde ju velat ha kvar henne så de inte riskerar att hamna i örådet denna vecka också?
2022-04-25, 03:59
Medlem
Kellywomans avatar
2022-04-25, 04:04
Medlem
Gränslandet
2022-04-25, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambulocetus
Tuggummi var hans personliga sak.

Han har lagt tjack i tuggummit. Han ser helt speedad ut och snackar fort som fan. Smart sätt att smuggla in extra energi som tas fram bara vid tävling.
2022-04-25, 05:37
Medlem
2022-04-25, 05:46
Medlem
Varför använder man gamla deltagare i Robinson, anser tv4 att vissa ska få flera chanser att vinna?
Hayes Mattias, Linn, vet ej om det finns fler, har inte sett Robinson slaviskt någon gång
2022-04-25, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hur kan du säga så? du med ditt användarnamn & allt, vad sägs om att omrikta din milda resignation till blattemän samt hucklebärare istället för attraktiva blattetjejer
Blattetjejer är inte attraktiva, speciellt inte surfittor som Shevin, som dessutom tror hon är något, hon duger till hundmat, knappt det, presterar inte ett skit
2022-04-25, 08:00
Avslutad
hoppas dom väljer peter och lag sydarna till örådet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in