2022-04-25, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag var lite ouppmärksam i dagens avsnitt. Sa dem någon gång varför de valde just Elin?
Hon var stark, kämpade på bra i tävlingen. Så laget borde ju velat ha kvar henne så de inte riskerar att hamna i örådet denna vecka också?

Mattias gillade tommy för han va skön och hjälpte till mycket i lägreg. Sen stod det mellan Elin och henke och Mattias tyckte Henrik var mer formbar och att Elin nog hade gått ihop med Shevin Peter pakten senare i sammanslagning vilket är dåligt eftersom hon är så stark
2022-04-25, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Hoppas också på det, hade varit för roligt.
2022-04-25, 08:49
Medlem
robinson måndag

gränslandet måndag
2022-04-25, 08:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi

2022-04-25, 08:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Varför använder man gamla deltagare i Robinson, anser tv4 att vissa ska få flera chanser att vinna?
Hayes Mattias, Linn, vet ej om det finns fler, har inte sett Robinson slaviskt någon gång

Anna är också gammal deltagare men hon kom inte längre än till Gränslandet då. Den här gången har Anna lyckats lite bättre kan man väl säga eftersom första gången visst varade endast ett par dagar. Alla dokusåpor använder ett par stycken gamla deltagare i sina säsonger verkar det som - Robinson är inget undantag.
Senast redigerad av CS128 2022-04-25 kl. 09:00.
2022-04-25, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Du överdriver med 99,9 % men visst jag var lite blygsam där. Bra kropp hade han, är du nöjd nu? hehe
Den jag dejtar i samma åldersspann är också fit + har mer muskler än Henrik. Per var också ganska fin att titta på men det varade ju inte länge. Om jag dejtar någon kommer jag inte ta i för kung och fosterland och berömma andra män av lojalitet mot den som har känslor för en.

-------------------------------

Gillar inte Peter så mycket men han är duktig på tävlingarna, det får man ge honom. Senaste tävlingen måste ha varit hur jobbig som helst. Hur tunga var påsarna, sade Anders det?

99,9% är kanske att ta i men säg att han har bättre kropp än 98% av alla 45 åringar därute. Lätt.
2022-04-25, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Fast han orkade inte mycket. Usel insats.

Han tog ju flest påsar under hela tiden. Sen ska man ha i beaktan att han inte är särskilt lång och det blir jobbigare trampa vatten. + att han inte ser ut att väga så mycket så säckarna tar mer då. Men han borde orkar mer då Mattias som varit på ön i 20 dagar orkade mer. Men han är en seg jävel med pannbenn och det gör mycket. Sen har han ju idrottat större delen av sitt liv med.
2022-04-25, 10:25
Medlem
Jonipoons avatar
Spännande säsong trots alla tidigare missöden med avhopp, corona och sjukdom. Det verkar som att produktionen lyckades vända på steken tillslut. Jag är vanligtvis emot att det kommer in nya starka deltagare såhär pass långt in i tävlingen (det är bara orättvist och dumt), men i år behövdes de verkligen eftersom det rådde så stor brist på deltagare...
2022-04-25, 10:29
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagsattsvara
Han tog ju flest påsar under hela tiden. Sen ska man ha i beaktan att han inte är särskilt lång och det blir jobbigare trampa vatten. + att han inte ser ut att väga så mycket så säckarna tar mer då. Men han borde orkar mer då Mattias som varit på ön i 20 dagar orkade mer. Men han är en seg jävel med pannbenn och det gör mycket. Sen har han ju idrottat större delen av sitt liv med.

Jag har omvärderat Henrik/Henke från att i början inte tycka han var så vältränad som jag trodde till att tycka att han verkar väldigt seg och duktig. Han har pannben och det bådar gott för Lag Öst.
2022-04-25, 11:25
Medlem
ronaldo77s avatar
Måndag
2022-04-25, 12:00
Medlem
Senast redigerad av Unicornlife97 2022-04-25 kl. 12:24.
2022-04-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97

Shevin och Peter är inte bättre eller coolare, men de tror att de är det. Men annars håller jag med, man kan absolut inte säga eller skämta som man vill i lag nord. Man ser Shevins minspel när Joel pratar, som att hon tänker gud vad konstiga saker han säger, han är helt knäpp. Inte konstigt att han drar sig undan då. I lag öst kan Joel prata fritt och umgås med gruppen. Tommies personlighet är svår att fastställa än dock, men han känns ju som en rolig person som kan komma med udda harmlösa kommentarer., vilket Nord ej hade uppskattat. Han hade nog ändå tur att han hamnade i Öst eftersom han utstrålar jag är inte som alla andra så hade nog Shevin snabbt valt ut honom som offer.

Sen tror jag de flesta över 18 år är mognare än Gorm och Hayes (det var dem som döpte toaletten). Hoppas iaf det.
Senast redigerad av chaga 2022-04-25 kl. 12:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in