Mattias ställde Joel som hade svultit i flera dagar och Joel sa själv att han till och med kände sig helt slut i kroppen. De ny lagmedlemmarna hade inte svultit och Lag Öst hade fått stort energiintag med sin brakmåltid dagen innan.
Ja, det var givet att laget hade resonerat innan Anders frågade. Mattias körde inte över Joel.
Bara för att Elin har ett öppet konto betyder det inte att kvinnors liv kretsar kring att du ska tycka dem är sexiga. Hur kan du tro att kvinnors liv kretsar kring dig och ditt tycke?
Men för i helvete människa.. 100% av hennes bilder är att hon visar upp sig halvnaken och hon är ju inte bikinimodell, så givetvis handlar det bara om bekräftelse. Hur kan du inte förstå detta?
Idrottsläraren Henrik? Han som verkade enligt filmsnutten både vältränad och i bra form hängde visserligen med som de sista 3 i Lag Öst men han gjorde mig besviken. Trodde han var ett krutpaket men inte den här gången.
Elin var attans duktig i sin prestation som var hare och drog hela laget dessutom. Hon har ju varit fotbollsspelare tidigare och tränar också. Hon har en behaglig framtoning som personlighet av vad man fått se hittills. Om hon inte blir utröstad som stor konkurrent i Örådet så kommer hon att gå långt i tävlingen tror jag.
Vet ej om Linn ser större ut, men eftersom hon var lite +vikt innan borde hon vara bland dem som rasar mest i vikt om man lever på kokos, frukt, ris och fisk, och hon verkar inte ha gått ner något alls.
Joel ser också ut att ha tappat i vikt.
Nja man ser sämre på de som redan är tjocka. Hade Hayes tappat 20kg t.ex. hade vi inte märkt något, men hade Mattias gjort det hade vi sett det.
Linn syns det inte på än, men Hanna som är smal har blivit benigare faktiskt.
Vi får inte glömma att produktionen ger dem mat så annars hade man nog sett mycket mer. viktnedgång på deltagarna.
Idrottsläraren Henrik? Han som verkade enligt filmsnutten både vältränad och i bra form hängde visserligen med som de sista 3 i Lag Öst men han gjorde mig besviken. Trodde han var ett krutpaket men inte den här gången.
Elin var attans duktig i sin prestation som var hare och drog hela laget dessutom. Hon har ju varit fotbollsspelare tidigare och tränar också. Hon har en behaglig framtoning som personlighet av vad man fått se hittills. Om hon inte blir utröstad som stor konkurrent i Örådet så kommer hon att gå långt i tävlingen tror jag.
Hon blir nog utröstad senare, när de gamla deltagarna gaddar ihop sig. Just nu är hon ett bra tillskott till laget så hon får nog fortsätta vara med.
Hon blir nog utröstad senare, när de gamla deltagarna gaddar ihop sig. Just nu är hon ett bra tillskott till laget så hon får nog fortsätta vara med.
Jo så blir det nog framöver men ett mycket bra tillskott till Lag Öst har hon visat sig vara och det i framkant på denna tävling även om de inte vann. Jag är helt klart imponerad av Elin, först och främst sedan även att Mattias som sega gubben kunde hänga i så pass bra. Att sedan som en del i tråden sitter och gnäller över att Linn inte skulle ha deltagit utan Joel skulle varit med känns inte relevant ens för vi vet ju orsaken till att Joel fick ställas denna gång och han sa ju det själv med. Känns iaf bra att Joel rent mentalt mår mycket bättre direkt av att fått ha bytt lag
Desirée var rätt duktig i att hänga med i tävlingen men jag ogillar hennes skryt och kaxighet och uttrycken: Ohhh det känns som att vi är en stor och härlig familj bla bla bla. Där sa Hanna något bra i sin synk: Det känns väl bra MEN det är kärntruppen (Peter, Shevin och Jessica) som styr och kommer att supporta varandra (detta skrivet med mina ord - inte Hannas!) och vi andra är bara med i laget. Hon tänker logiskt. Filip är lite av en Robinson (kan göra eld, flippar inte ur osv) och som snabbt godtar läget men jag tror han och Hanna är en liten pakt i pakten och kommer nog att hjälpa varandra.
Några inlägg tidigare i tråden visade ett foto på en person som sägs få lämna på Söndagens Öråd - det ser ut som Tommie aka Thomas Di Leva. Om det ÄR så tycker jag valet var klokt tänkt då han i synk sa att han hade mer att "ge" i tävlingen men kopplade ur sig. Jag tycker han verkar som en lite rolig person och har tydligen vana av lite Robinsonleverne enligt honom själv fast jag tror inte att han är vältränad eller något direkt tillskott till Lag Öst i tävlingarna faktiskt.
Senast redigerad av CS128 2022-04-22 kl. 12:28.
Mattias ställde Joel som hade svultit i flera dagar och Joel sa själv att han till och med kände sig helt slut i kroppen. De ny lagmedlemmarna hade inte svultit och Lag Öst hade fått stort energiintag med sin brakmåltid dagen innan.
Tror fortfarande att Joel hade presterat bättre än den korta & stabbiga Linn. Taktiskt dåligt beslut av en lagledare. Vad Joel vill & inte vill spelar ingen roll. En lagledare måste styra med hela handen. Allt handlar om att vinna.
Tanken har aldrig slagit dig att kvinnor kan göra saker som att träna, osv för att kvinnorna vill det?
Varför tror män att kvinnors främsta mål i livet är att män ska finna dem attraktiva? Varför kan inte en kvinna träna för att hon själv gillar det?
Är du efterbliven? Lägger man upp bilder konstant på Insta handlar det inte om träning längre! Försök få in det i din trånga feministskalle. Kvinnor som lägger upp integritetskränkande bilder bryr sig mest bara om uppmärksamhet i allt dom gör.
Tror fortfarande att Joel hade presterat bättre än den korta & stabbiga Linn. Taktiskt dåligt beslut av en lagledare. Vad Joel vill & inte vill spelar ingen roll. En lagledare måste styra med hela handen. Allt handlar om att vinna.
Men Joel ser gladare ut nu. Det är bra.
Vi har olika åsikter om Mattias beslut: Jag tycker han var klok . du tycker inte han var det. Vi får respektera varandras åsikter - gott så
Självklart handlar allt om att vinna - först som lag och sedan individuellt
Och Joel ser helt klart gladare ut - det känns riktigt bra
Senast redigerad av CS128 2022-04-22 kl. 14:21.