2022-04-24, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Är du en färsking eller?
Sätt dig vid datorn och tanka ner en autoclicker. Sedan drar du igång den över gilla knappen. Du kan göra det här på morgonen innan du går iväg till jobbet. Efter avslutat pass så kollar du in fångsten och sollar därifrån.
Se till att ha betal versionen så du inte får slut på gilla-kvoten.

Du kan ju inte sitta och ödsla tid på att solla för hand vart eftersom i flödet. Låt kvinnorna sköta den uppgiften.

Det där låter ju hur läskigt som helst, jättekul att ha lajkat helt fel tjejer som tex systrar, kusiner ex fru mm.
Citera
2022-04-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickDoohan
Det där låter ju hur läskigt som helst, jättekul att ha lajkat helt fel tjejer som tex systrar, kusiner ex fru mm.

Det är väl bara att säga som det är. Jag är smart och kör en autoclicker.
Citera
2022-04-24, 17:43
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Är du en färsking eller?
Sätt dig vid datorn och tanka ner en autoclicker. Sedan drar du igång den över gilla knappen. Du kan göra det här på morgonen innan du går iväg till jobbet. Efter avslutat pass så kollar du in fångsten och sollar därifrån.
Se till att ha betal versionen så du inte får slut på gilla-kvoten.

Du kan ju inte sitta och ödsla tid på att solla för hand vart eftersom i flödet. Låt kvinnorna sköta den uppgiften.

Tror verkligen inte det är positivt för algoritmen att likea för mkt. Bättre att vara selektiv och enbart likea tjejer man är intresserad av.

Fulingarna/tjockisarna osv likear ju en ändå, så kan man vänligt men bestämt avböja med en vänstersvep
Citera
2022-04-24, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Tror verkligen inte det är positivt för algoritmen att likea för mkt. Bättre att vara selektiv och enbart likea tjejer man är intresserad av.

Fulingarna/tjockisarna osv likear ju en ändå, så kan man vänligt men bestämt avböja med en vänstersvep

Jag vet inte hur algoritmerna ser ut och det kan vara som du säger. Men orka lägga tid och energi på att manuellt selektera när man kan skapa en automatisk process.

Och om alla gör det. Ska då algoritmen förstöra för ena halvan av användarbasen, om den nu ens är konstruerad på de viset.

Testa och se
Citera
2022-04-24, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Minns jag inte helt fel så var du ganska späd.

Kroppslängd på en tjej är ganska irrelevant så länge hon inte är över 1.77, då ser det sällan bra ut.
Späd som i underviktig? Har varit det när jag var i mina 20-something. Men hade väldigt kvinnlig kropp trots det.

Jag vill ha en maskulin man med manlig kroppsbyggnad och dina muskler. Du är välkommen i PM om du vill veta vad jag har att erbjuda. (Det är endast ärliga bilder, och inga oäkta bollar eller så. En del tjejer lyckas ju rumpa upp sig framför kameran så det ser ut som de har en viss kroppsfigur ). Syftet är bara att visa att jag inte sitter med en medioker kropp själv och är för ”kräsen” på andra
Citera
2022-04-24, 21:23
Medlem
Volta.1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Späd som i underviktig? Har varit det när jag var i mina 20-something. Men hade väldigt kvinnlig kropp trots det.

Jag vill ha en maskulin man med manlig kroppsbyggnad och dina muskler. Du är välkommen i PM om du vill veta vad jag har att erbjuda. (Det är endast ärliga bilder, och inga oäkta bollar eller så. En del tjejer lyckas ju rumpa upp sig framför kameran så det ser ut som de har en viss kroppsfigur ). Syftet är bara att visa att jag inte sitter med en medioker kropp själv och är för ”kräsen” på andra

HAHAHAHAHAHAHAH vem i hela friden talar du med? Du talar i solo..
Citera
2022-04-24, 21:24
Medlem
Volta.1234s avatar
Citat:

HAHAHAHAHAHAHAHww vem i hela friden talar du med? Du talar i solo..
Citera
2022-04-24, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Volta.1234
HAHAHAHAHAHAHAHww vem i hela friden talar du med? Du talar i solo..
Åh nej, inte en till som blir provocerad av att jag attraheras till en viss typ. Som han inte är.
Citera
2022-04-25, 01:31
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Nä det anstränger sig inte för att försöka bli attraktiva. Spretigt oansat skägg i ansiktet med gråa inslag, klen kroppsbyggnad. Fixa till er lite! Skaffa muskler så ni ser manliga ut. Ta inte bilder när ni ser risiga ut liksom. (Självklart kan jag också gå osminkad, ha trassligt hår och ha orakade ben när jag ändå bara är hemma typ. Anstränger mig inte alltid och då är jag fulare såklart. Men Tar ju liksom inte bilder på mig själv just de dagarna. Varför gör ni det?)

Ibland verkar det som att ni tror att vi tycker att aktiviteten ni håller på med i bakgrunden är viktigare än bra bilder? Syftar på de där bilderna där ni sitter på en båt och håller upp en fisk framför ansiktet, står
Med ryggen mot kameran när ni klättrar i berg, döljer ansiktet med solglasögon med översrivet stort fokus på bakgrunden vid någon turistattraktion utomlands, full mc-mundering inkl hjälm .

Gör tjejer också så här?

Tycker det är löjligt. Fixa er istället. Ta Selfies hellre där man ser er klart och tydligt på bilden. Jag litar i alla fall på att alla har intressen, det måste man inte bevisa

Många kvinnor på online dejting har noll koll på vad män reagerar på.
De lägger upp bilder på sina djur, hästar, mat, taskiga selfies där de framställer inte sig själva på ett bra sätt.
Män är visuella varelser. Vi reagerar på vackra kvinnor. Vi bryr oss inte om mycket annat än så.
Citera
2022-04-25, 04:30
Medlem
flytandelyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skevsosse
Tinder känner väl av när det blir en match och är då programmerad för att du ska betala. Kör du hittills gratis-versionen? Det vinner Tinder inget på.

Detta har hänt både när jag haft diverse betalversioner och när jag kört standardversionen. Ibland händer detta också när jag använt mig av boost-funktionen. Om jag fått många matchningar samtidigt som jag använt en eller två boost så händer något med appen. Inga att swipa på, inga likes (inte ens av fula brudar) och självklart inga matchningar. Det är som att tinder döljer mig för den stora massan under ett tag.

Resultatet blir att jag får ta bort kontot i någon/några veckor och sedan starta upp det igen. Då är allt som vanligt igen.
Citera
2022-04-26, 18:10
Medlem
Letar folk seröst på tinder? Jag har haft tinder i cirka 3 år och har träffat en hel del vackra kvinnor. Men alla är där för det är något fel på dom. Somliga tror att de vet att de dags att gifta sig efter 3 dejter. Andra vill ha barn så fort som möjligt. Andra vill ha sex efter 20 minuter och de flesta är allmänt störda.

Men lika väl så är man kvar för man hoppas hitta någon som är något sådär normal. Hur går de för er andra i appen?
Citera
2022-04-26, 19:55
Medlem
fluffafiffinfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Letar folk seröst på tinder? Jag har haft tinder i cirka 3 år och har träffat en hel del vackra kvinnor. Men alla är där för det är något fel på dom. Somliga tror att de vet att de dags att gifta sig efter 3 dejter. Andra vill ha barn så fort som möjligt. Andra vill ha sex efter 20 minuter och de flesta är allmänt störda.

Men lika väl så är man kvar för man hoppas hitta någon som är något sådär normal. Hur går de för er andra i appen?

Jorå, jag tycker jag träffar bra kvinnor på Tinder. Men jag är ganska selektiv vad jag svajpar på så det kanske sorterar bort det värsta packet. Tycker man kan läsa ut rätt mycket ur profilen.

Men helt klart utmanande att dejta ~35-åringar utan att barnfrågan är dominerande. Gå lägre eller högre i ålder för att undvika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in