2022-04-24, 10:01
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Japp har precis fixat med träningsschema och ska sätta igång nu. Bara gymkortet som behöver fixas.

Fast jag har verkligen ingen dålig kropp själv , så tycker det är rimligt att kräva att snubben har minst lika sexig och manlig kropp också. Nu blir jag väl ifrågasatt igen för att jag hävdar vissa saker. Kan hänvisa till PM i så fall där jag kan dela med mig av bilder på min kropp, med kläder, så slipper vi missförstå varandra.

(Sedan har jag ingen kroppslängd att komma som sagt, men det betyder inte att jag är hade tyckt det var ok med en snubbe i min egna längd för det. En snubbe på 160-165 kommer antingen vara satt i kroppen eller se klen och pojkaktig ut. Han ska åtminstone ha sitt huvud över mig, känns ju väldigt omanligt annars.)

Minns jag inte helt fel så var du ganska späd.

Kroppslängd på en tjej är ganska irrelevant så länge hon inte är över 1.77, då ser det sällan bra ut.
Citera
2022-04-24, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Ni män här på relationsforumet är konstiga. Eller är alla det kanske?

Ställer ni INGA krav alls? Sveper ni höger på ALLA kvinnor verkligen? Även på de som ligger långt utanför normalintervallet när det kommer till längd, vikt Osv? Är attraktion inte viktig alls? Ni har rätt i att personligheten är viktig såklart, men är det inte lika viktigt för män att det ska finnas något initialt intresse för det yttre också?

Jag undrar för jag blir så ifrågasatt (kolla min posthistorik) när jag skriver att jag ratar män jag inte är attraherad av. Jag är inte med på dejtingappar längre, men kunde ju konstatera att jag hade råd att välja och välja bort. Inte för att jag är direkt snygg, men för att jag är kvinna.

Är ni incels allihopa?

Bara dom som är fula som sveper höger på allt , i hopp om att få matchningar.

Själv så sveper jag vänster på dom som är fula,feta,långa 170+ ,har barn, golddiggers, white trash.
har 30 matchningar på en månad. 3 dejter. 1 ligg (som även blev kär) , dom andra 2 ingen kemi uppstod. Dock märkt att många tjejer inte alls ser ut som dom gör på sina bilder. Mycket fulare IRL sen har dom extrema kravlistor haha!!
Citera
2022-04-24, 10:35
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Minns jag inte helt fel så var du ganska späd.

Kroppslängd på en tjej är ganska irrelevant så länge hon inte är över 1.77, då ser det sällan bra ut.
Svepte igår förbi en kvinna som var 187. DK har långa bruttor.
Citera
2022-04-24, 12:07
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villas
Är ganska nöjd med 450+ matchningar och 99+ likes under en månads tid. Jag vägrar dock betala en enda krona till sådana struntappar och därför hade Swiperino varit kul att pröva.

Spelar ju ingen roll hur mycket matchingar du har om du inte får till en dejt.
Citera
2022-04-24, 12:20
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften

Precis...Vem som helst svämmar över med matchningar. Men får du inte till dejt med de bättre matchningarna är det ändå lönnlöst..
Citera
2022-04-24, 12:22
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Precis...Vem som helst svämmar över med matchningar. Men får du inte till dejt med de bättre matchningarna är det ändå lönnlöst..

Precis! Jag brukar inte heller vilja dejta de snyggaste för de har oftast inte personligheten.
Citera
2022-04-24, 12:53
Medlem
Den här tråden upphör aldrig att fascinera mig. Jag tycker att det borde ta väldigt mycket tid och energi i anspråk att springa runt i detta eviga ekorrhjul av chattande och dejtande. De flesta i tråden klagar ständigt på hur dåligt Tinder är och hur omöjliga tjejerna är att ha att göra med osv. Ändå ger ni inte upp?

Hur orkar ni lägga tid och energi på något ni ändå verkar förakta och avsky, undrar jag.
Citera
2022-04-24, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Den här tråden upphör aldrig att fascinera mig. Jag tycker att det borde ta väldigt mycket tid och energi i anspråk att springa runt i detta eviga ekorrhjul av chattande och dejtande. De flesta i tråden klagar ständigt på hur dåligt Tinder är och hur omöjliga tjejerna är att ha att göra med osv. Ändå ger ni inte upp?

Hur orkar ni lägga tid och energi på något ni ändå verkar förakta och avsky, undrar jag.

Det är bara kreativa och intelligenta människor som lever variationsrika liv, andra faller in i evolutionära nischer och upprepar samma beteendemönster år efter år, antingen medan de gnäller och klagar eller medan de är arroganta och självgoda.
Citera
2022-04-24, 14:59
Medlem
villass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Min senaste Tinderdejt var i fredags så det är OK, du behöver inte oroa dig över mig. <3
Citera
2022-04-24, 15:23
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villas
Min senaste Tinderdejt var i fredags så det är OK, du behöver inte oroa dig över mig. <3

Det var längesen min var igår och i förrgår.
Citera
2022-04-24, 15:28
Medlem
angelamerkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56

Mannen är simpel. Vi kan inte leva varken med, eller utan kvinnor...
Citera
2022-04-24, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprayer
Bara dom som är fula som sveper höger på allt , i hopp om att få matchningar.

Själv så sveper jag vänster på dom som är fula,feta,långa 170+ ,har barn, golddiggers, white trash.
har 30 matchningar på en månad. 3 dejter. 1 ligg (som även blev kär) , dom andra 2 ingen kemi uppstod. Dock märkt att många tjejer inte alls ser ut som dom gör på sina bilder. Mycket fulare IRL sen har dom extrema kravlistor haha!!

Är du en färsking eller?
Sätt dig vid datorn och tanka ner en autoclicker. Sedan drar du igång den över gilla knappen. Du kan göra det här på morgonen innan du går iväg till jobbet. Efter avslutat pass så kollar du in fångsten och sollar därifrån.
Se till att ha betal versionen så du inte får slut på gilla-kvoten.

Du kan ju inte sitta och ödsla tid på att solla för hand vart eftersom i flödet. Låt kvinnorna sköta den uppgiften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in