Citat:
Ursprungligen postat av
Matsu-san
Snubbar gör allt för att ligga och det vet du spädo
Nä det anstränger sig inte för att försöka bli attraktiva. Spretigt oansat skägg i ansiktet med gråa inslag, klen kroppsbyggnad. Fixa till er lite! Skaffa muskler så ni ser manliga ut. Ta inte bilder när ni ser risiga ut liksom. (Självklart kan jag också gå osminkad, ha trassligt hår och ha orakade ben när jag ändå bara är hemma typ. Anstränger mig inte alltid och då är jag fulare såklart. Men Tar ju liksom inte bilder på mig själv just de dagarna. Varför gör ni det?)
Ibland verkar det som att ni tror att vi tycker att aktiviteten ni håller på med i bakgrunden är viktigare än bra bilder? Syftar på de där bilderna där ni sitter på en båt och håller upp en fisk framför ansiktet, står
Med ryggen mot kameran när ni klättrar i berg, döljer ansiktet med solglasögon med översrivet stort fokus på bakgrunden vid någon turistattraktion utomlands, full mc-mundering inkl hjälm

.
Gör tjejer också så här?
Tycker det är löjligt. Fixa er istället. Ta Selfies hellre där man ser er klart och tydligt på bilden. Jag litar i alla fall på att alla har intressen, det måste man inte bevisa