2022-04-22, 18:21
Medlem
flytandelyckas avatar
Jag brukar inte skriva här men nu tänkte jag på en grej som jag tänkt på länge.

Jag var på dejt i början av månaden och hängde med henne hem och spenderade natten där och veckan efter detta så får jag inga likes, kortleken tar slut efter typ 4-5 swipes och det har fortsatt så fram tills nu. Detta hände mig flera gånger förra sommaren också. Varje gång jag gick på dejt med någon så slutar tinder att fungera och tiden innan dejten så fungerar allt galant. Innan de olika dejterna så får jag kontinuerligt matchingar och jag har alltid någon på g. Vet inte hur många gånger jag har fått ta bort appen nu.

Nu är det som att appen är stendöd för mig..
Citera
2022-04-22, 18:47
Medlem
Kabeltattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Sveper ni höger på ALLA kvinnor verkligen?

Nej fy fan! Ytterst selektiv, och det ger ju inte så bra utdelning heller. Men hellre det än någon som man absolut inte finner attraktiv, mår nästan illa bara av att tänka tanken.
Citera
2022-04-23, 00:45
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ni män här på relationsforumet är konstiga. Eller är alla det kanske?

Ställer ni INGA krav alls? Sveper ni höger på ALLA kvinnor verkligen? Även på de som ligger långt utanför normalintervallet när det kommer till längd, vikt Osv? Är attraktion inte viktig alls? Ni har rätt i att personligheten är viktig såklart, men är det inte lika viktigt för män att det ska finnas något initialt intresse för det yttre också?

Jag undrar för jag blir så ifrågasatt (kolla min posthistorik) när jag skriver att jag ratar män jag inte är attraherad av. Jag är inte med på dejtingappar längre, men kunde ju konstatera att jag hade råd att välja och välja bort. Inte för att jag är direkt snygg, men för att jag är kvinna.

Är ni incels allihopa?

Snubbar gör allt för att ligga och det vet du spädo
Citera
2022-04-23, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Snubbar gör allt för att ligga och det vet du spädo
Nä det anstränger sig inte för att försöka bli attraktiva. Spretigt oansat skägg i ansiktet med gråa inslag, klen kroppsbyggnad. Fixa till er lite! Skaffa muskler så ni ser manliga ut. Ta inte bilder när ni ser risiga ut liksom. (Självklart kan jag också gå osminkad, ha trassligt hår och ha orakade ben när jag ändå bara är hemma typ. Anstränger mig inte alltid och då är jag fulare såklart. Men Tar ju liksom inte bilder på mig själv just de dagarna. Varför gör ni det?)

Ibland verkar det som att ni tror att vi tycker att aktiviteten ni håller på med i bakgrunden är viktigare än bra bilder? Syftar på de där bilderna där ni sitter på en båt och håller upp en fisk framför ansiktet, står
Med ryggen mot kameran när ni klättrar i berg, döljer ansiktet med solglasögon med översrivet stort fokus på bakgrunden vid någon turistattraktion utomlands, full mc-mundering inkl hjälm .

Gör tjejer också så här?

Tycker det är löjligt. Fixa er istället. Ta Selfies hellre där man ser er klart och tydligt på bilden. Jag litar i alla fall på att alla har intressen, det måste man inte bevisa
Senast redigerad av Roxic 2022-04-23 kl. 14:57.
Citera
2022-04-24, 00:47
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Nä det anstränger sig inte för att försöka bli attraktiva. Spretigt oansat skägg i ansiktet med gråa inslag, klen kroppsbyggnad. Fixa till er lite! Skaffa muskler så ni ser manliga ut. Ta inte bilder när ni ser risiga ut liksom. (Självklart kan jag också gå osminkad, ha trassligt hår och ha orakade ben när jag ändå bara är hemma typ. Anstränger mig inte alltid och då är jag fulare såklart. Men Tar ju liksom inte bilder på mig själv just de dagarna. Varför gör ni det?)

Ibland verkar det som att ni tror att vi tycker att aktiviteten ni håller på med i bakgrunden är viktigare än bra bilder? Syftar på de där bilderna där ni sitter på en båt och håller upp en fisk framför ansiktet, står
Med ryggen mot kameran när ni klättrar i berg, döljer ansiktet med solglasögon med översrivet stort fokus på bakgrunden vid någon turistattraktion utomlands, full mc-mundering inkl hjälm .

Gör tjejer också så här?

Tycker det är löjligt. Fixa er istället. Ta Selfies hellre där man ser er klart och tydligt på bilden. Jag litar i alla fall på att alla har intressen, det måste man inte bevisa

Ansträng dig mer än mig på gymmet så kanske det finns en chans 😄
Citera
2022-04-24, 00:51
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ni män här på relationsforumet är konstiga. Eller är alla det kanske?

Ställer ni INGA krav alls? Sveper ni höger på ALLA kvinnor verkligen? Även på de som ligger långt utanför normalintervallet när det kommer till längd, vikt Osv? Är attraktion inte viktig alls? Ni har rätt i att personligheten är viktig såklart, men är det inte lika viktigt för män att det ska finnas något initialt intresse för det yttre också?

Jag undrar för jag blir så ifrågasatt (kolla min posthistorik) när jag skriver att jag ratar män jag inte är attraherad av. Jag är inte med på dejtingappar längre, men kunde ju konstatera att jag hade råd att välja och välja bort. Inte för att jag är direkt snygg, men för att jag är kvinna.

Är ni incels allihopa?

Jag tillsammans med i stort sett alla mina vänner är på Tinder, man sitter bara och trycker grön knapp tills man får slut på likes, ingen, inte en enda av oss kollar några bilder eller bios alls utan det sorterar man senare.
Citera
2022-04-24, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Jag tillsammans med i stort sett alla mina vänner är på Tinder, man sitter bara och trycker grön knapp tills man får slut på likes, ingen, inte en enda av oss kollar några bilder eller bios alls utan det sorterar man senare.

Hur många matchningar får du? Jag får 0 matchningar trots att mina bilder är på sociala sammanhang. Priviligerade kvinnor hoppas att ni får råka ut för samma sak så får vi se hur ni reagerat.
Citera
2022-04-24, 02:44
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessen19
Hur många matchningar får du? Jag får 0 matchningar trots att mina bilder är på sociala sammanhang. Priviligerade kvinnor hoppas att ni får råka ut för samma sak så får vi se hur ni reagerat.

I bästa fall 1-2 i månaden, möjligen 20 stycken per år men om man räknar matchningar som inte är flerbarnsmammor, otroligt överviktiga kvinnor eller bottar så får jag kanske sex eller sju matchningar per år.
Citera
2022-04-24, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
I bästa fall 1-2 i månaden, möjligen 20 stycken per år men om man räknar matchningar som inte är flerbarnsmammor, otroligt överviktiga kvinnor eller bottar så får jag kanske sex eller sju matchningar per år.

Och hur många av dessa leder till sex? Du måste förföra henne skriftligt för att sedan träffa henne.
Citera
2022-04-24, 03:30
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessen19
Och hur många av dessa leder till sex? Du måste förföra henne skriftligt för att sedan träffa henne.

Nja, noll än så länge
Citera
2022-04-24, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flytandelycka
Jag brukar inte skriva här men nu tänkte jag på en grej som jag tänkt på länge.

Jag var på dejt i början av månaden och hängde med henne hem och spenderade natten där och veckan efter detta så får jag inga likes, kortleken tar slut efter typ 4-5 swipes och det har fortsatt så fram tills nu. Detta hände mig flera gånger förra sommaren också. Varje gång jag gick på dejt med någon så slutar tinder att fungera och tiden innan dejten så fungerar allt galant. Innan de olika dejterna så får jag kontinuerligt matchingar och jag har alltid någon på g. Vet inte hur många gånger jag har fått ta bort appen nu.

Nu är det som att appen är stendöd för mig..

Tinder känner väl av när det blir en match och är då programmerad för att du ska betala. Kör du hittills gratis-versionen? Det vinner Tinder inget på.
Citera
2022-04-24, 05:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Ansträng dig mer än mig på gymmet så kanske det finns en chans 😄
Japp har precis fixat med träningsschema och ska sätta igång nu. Bara gymkortet som behöver fixas.

Fast jag har verkligen ingen dålig kropp själv , så tycker det är rimligt att kräva att snubben har minst lika sexig och manlig kropp också. Nu blir jag väl ifrågasatt igen för att jag hävdar vissa saker. Kan hänvisa till PM i så fall där jag kan dela med mig av bilder på min kropp, med kläder, så slipper vi missförstå varandra.

(Sedan har jag ingen kroppslängd att komma som sagt, men det betyder inte att jag är hade tyckt det var ok med en snubbe i min egna längd för det. En snubbe på 160-165 kommer antingen vara satt i kroppen eller se klen och pojkaktig ut. Han ska åtminstone ha sitt huvud över mig, känns ju väldigt omanligt annars.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in