2022-04-21, 10:10
Medlem
villass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Vettiga människor använder appen som det är tänkt, med eller utan tilläggstjänster. Idioter som du kör program och tror de ska lyckas bättre.
Är ganska nöjd med 450+ matchningar och 99+ likes under en månads tid. Jag vägrar dock betala en enda krona till sådana struntappar och därför hade Swiperino varit kul att pröva.
Citera
2022-04-21, 11:17
Medlem
Dissad på Tinder pga längd

Ja, som rubriken lyder. Men den viktiga slutsatsen att dra är att det här är anledningen varför vi har rätt att kräva att ni ska vara smala med schysst röv. Er fitta ska lukta gott också!

Grabbar, har ni dissat en tjej på Tinder pga hennes röv eller fitta? Om inte så är det dags att lägga in det i kriterierna.
Citera
2022-04-21, 11:19
Medlem
Jag tror vi redan nu kan slå fast att det inte är din längd utan din personlighet som är problemet.
Citera
2022-04-21, 11:24
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Ja, som rubriken lyder. Men den viktiga slutsatsen att dra är att det här är anledningen varför vi har rätt att kräva att ni ska vara smala med schysst röv. Er fitta ska lukta gott också!

Grabbar, har ni dissat en tjej på Tinder pga hennes röv eller fitta? Om inte så är det dags att lägga in det i kriterierna.
Alla dissara varandra. Det kallas för attraktion och det går åt båda hållen. Tyvärr kan du inte göra något åt din längd som andra kan göra med sin vikt och rumpa så du får leta tills du hittar någon som gillar dig som du är.
Citera
2022-04-21, 11:33
Medlem
lakritcs avatar
Är du kort och vill ligga så är det bara att skippa hororna på Tinder - finns andra kvinnor där också.
Citera
2022-04-21, 11:37
Medlem
Citat:

Givetvis, jag vill se bilder på hela tjejen innan jag träffar henne p.g.a. fat angles. Något annat vore konstigt. Jag kan kompromissa med mycket men röv måste finnas. Svårare är det med hygienen innan man träffas men även där har man gått på någon enstaka nit. Det hör till liksom.

Jag är mer nojig över att matcha 100% på alla plan och tjejen har en Whopper mellan benen, dvs, där innehållet i burgaren håller på att ramla ut och det blir bara en jävla röra att äta.
Senast redigerad av ClitEastwood 2022-04-21 kl. 11:39.
Citera
2022-04-21, 14:39
Bannlyst
Citat:

Hur kort är du då? Jag har dissat snubbar som skriver till mig som typ är lika långa som mig. Är kort själv…
Citera
2022-04-21, 16:54
Medlem
Det där med längd är bara bullshit.
Tjejer må säga en sak o göra en annan, därmed säga att de gillar långa killar men sen är med korta killar.

Jag känner flera killar mellan som är 165-170 som ligger med sjukt snygga tjejer än vad killar som är över 180 cm får någonsin drömma om. Det kanske också har göra med att dessa korta killar ser övermedel ut.

Tjejer idag har stora problem att hitta en manlig man med karaktär som inte är en pussy eller wannabe alfahanne som tror att hans längd eller pengarna på banken ska göra honom till en man eller attraktiv för tjejer.

Skulle en tjej för all förmodan bry sig om dessa saker på riktig då är det stort tecken på att något i hennes huvud inte står rätt till och därmed kan du bara se henne som engångs knull eller KK.
Citera
2022-04-21, 17:29
Medlem
Hobbybondes avatar

Håll er till ämnet! kasta skit på varandra kan ni göra i PM.
/Mod.
Citera
2022-04-21, 19:20
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Hur kort är du då? Jag har dissat snubbar som skriver till mig som typ är lika långa som mig. Är kort själv…

men sådär kan du ju inte göra förstår du väl ?
Citera
2022-04-21, 19:41
Medlem
Longfingrets avatar
Hur funkar det med en Sub tråd till Tinder där man kan posta screenshoots på Golddiggers Tjejer som killar, eller faller det under någon regel kanske?
Och har i dag bara testas 3 ggr , samma personer dyker upp under olika Nicks,är väl scam om nått ?
Sorry frågar bara
Citera
2022-04-21, 20:01
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longfingret
Hur funkar det med en Sub tråd till Tinder där man kan posta screenshoots på Golddiggers Tjejer som killar, eller faller det under någon regel kanske?
Och har i dag bara testas 3 ggr , samma personer dyker upp under olika Nicks,är väl scam om nått ?
Sorry frågar bara

Är väl bara att posta här i tråden om det rör Tinder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in