2022-04-24, 15:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Jo det gör hon. Hon frågar varför det inte är 100 skadade utav och så nämner hon några exempel.
Här har du citatet: – Varför har vi inte hundra skadade islamister, hundra skadade kriminella, hundra skadade upprorsmakare?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ebba-busch-varfor-skot-man-inte-skarpt

Är du så pass intellektuellt ohederlig att du förväntar dig att dessa "demonstranter" ska ha skjutit sig själva?
Jag som har lite bättre uppfattningsförmåga än dig kan upplysa dig om att budskapet är att polisen ska ha skyddat sig själva med att skjuta tillbaka på dessa islamister/kriminella/upprorsmakare.
Ebba skiter i vad som händer, hon tänker bara på att fånga röster, men med sin oerfarenhet hamnar hon i blåsväder. Hon kunde ha hållit tyst, men så begåvad är hon inte. jimmy har i stort sätt varit tyst.
Citera
2022-04-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Nej. Om du läser vad han skriver i tråden överlag, så borde du också förstå att sådana som han är ett betydligt större hot mot samhället än stenkastarna. Tycker du inte det så betyder det att du inte tänkt till eller vill ha minst ett Ungern.
Nu har jag annat att göra en fin söndag än att läsa alla inlägg av alla skribenter. Men vidhåller ändå att oavsett vad man skriver på flashback så är det värre att försöka döda poliser. Sedan kan det naturligtvis vara saker som är ytterst olämpligt att skriva på flashback också men fortfarande mindre allvarligt än att kasta sten på polisen
Citera
2022-04-24, 15:12
Medlem
Kh4ns avatar
Jag är fullständigt övertygad om att om detta varit frågan om fotbollshuliganer, nynazister eller t.o.m. vänsterextremister så hade polisens vapen varit framme avsevärt snabbare och statsmakten hade inte backat så enkelt.

Nu när gruppen som använde våld är något av en kombination av alla ovanstående gruppers värsta egenskaper, och dessutom paketerat som en icke-västerländsk "religion" med offerkomplex så är man avsevärt mera lamslagen.
Arma Sverige när denna grupp är ännu större än nuvarande ~10-12%.

Blir intressant att se hur det går när våldet brusar upp av någon religiös anledning och de är 20-25% av befolkningen. Kommer man att inse att man är i ett ännu värre krisläge, eller kommer man att lägga sig ännu flatare då?
Tveklöst så kommer många tjänstemannapositioner att ha muslimer i en beslutsfattande ställning i framtiden, men inser resten av tjänstemännen att de allt mer lever i ett samhälle där en annan del av befolkningen tvingar dem att vara underställda islams regler och muslimers krav i första hand, och andra lagar och befolkningsgrupper får leva efter det vare sig dom vill det eller inte?
Citera
2022-04-24, 15:13
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ebba skiter i vad som händer, hon tänker bara på att fånga röster, men med sin oerfarenhet hamnar hon i blåsväder. Hon kunde ha hållit tyst, men så begåvad är hon inte. jimmy har i stort sätt varit tyst.

Ebba är den enda som inte skiter i vad som händer. Med sin erfarenhet och begåvning kommer hon förmodligen slå ett nytt rekord i röstresultat för KD i höst och toppa de sympatirekord hon haft med en resultat en bit öve 12%

Folk är trötta på mesiga fega islamistkramarpolitiker som Mollgan johansson som tycker att poliser som i nödvärn skjuter mot terrorister som försöker döda poliserna inte är kloka.

Större delen av Svenska folket lär vid dags dato tycka tvärtom att det är det enda rätta, att skjuta terroristerna innan de hinner kasta brandbomber in i fulla lokaltrafikbussar.
Citera
2022-04-24, 15:16
Avslutad
Citat:
Jadu, därför att vi lever i ett dårhus utan tak?
Jag förstår dock inte vart du fick det fetade ifrån? Jag har aldrig påstått att dom bara var ute efter att skada polisen.
Jag hävdar bestämt att dom är ute efter att skada oss alla i det här landet.
Dom är här för att knycka vårat land och göra slavar av oss allihopa.
Det är våra politiker som uppmuntrar dem till detta. Svensken har bara skyldigheter, invandrarna bara rättigheter. Tycker jag beskriver ett slav-master förhållande på pricken.
Citera
2022-04-24, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keepcalm51
https://www.youtube.com/watch?v=b85zT8VVJlQ
I detta klipp finns MP Märta Stenvi besök i kravallområdena

Hehe ja inledningsvis säger hon något som jag reflekterat över. Och det är att i ena stunden säger vänstern att dom kriminella invandrarna inte är så religiösa av sig och att dom blir mer sekulariserade i den andra generationen (som också består av mycket kriminalitet) för att sedan hävda vid en koranbränning att det bara var kriminella gäng där och engagerade sig i våldet.
Lite motsägelsefullt kan man tycka.

Varför passade inte dessa kriminella på att göra något brott nu när polisen var koncentrerad till en plats och ockuperad med att skydda en koranbrännare?

Märta Stenevi behöver inte träffa rasister säger hon. Översatt till att svartingar inte kan vara rasister emot vita, gula eller röda. Är dom immun mot företeelsen att vara rasist?
Citera
2022-04-24, 15:18
Medlem
Citat:

Han lanserade ett 30 punkts program för att bli av med dessa kriminella invällare. Det är väl inte att vara tyst?
Citera
2022-04-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är våra politiker som uppmuntrar dem till detta. Svensken har bara skyldigheter, invandrarna bara rättigheter. Tycker jag beskriver ett slav-master förhållande på pricken.

Det är konstigt att folk inte belyser detta i större utsträckning.
Citera
2022-04-24, 15:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Ebba är den enda som inte skiter i vad som händer. Med sin erfarenhet och begåvning kommer hon förmodligen slå ett nytt rekord i röstresultat för KD i höst och toppa de sympatirekord hon haft med en resultat en bit öve 12%

Folk är trötta på mesiga fega islamistkramarpolitiker som Mollgan johansson som tycker att poliser som i nödvärn skjuter mot terrorister som försöker döda poliserna inte är kloka.

Större delen av Svenska folket lär vid dags dato tycka tvärtom att det är det enda rätta, att skjuta terroristerna innan de hinner kasta brandbomber in i fulla lokaltrafikbussar.
Jag antar att de flesta precise som jag inte varit på platsen och ändå vet hur polisen skulle reagerat. Jag föreslår att de blir polis, du har kunskapen. Det är brist på poliser:
Citera
2022-04-24, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Jag är fullständigt övertygad om att om detta varit frågan om fotbollshuliganer, nynazister eller t.o.m. vänsterextremister så hade polisens vapen varit framme avsevärt snabbare och statsmakten hade inte backat så enkelt.

Nu när gruppen som använde våld är något av en kombination av alla ovanstående gruppers värsta egenskaper, och dessutom paketerat som en icke-västerländsk "religion" med offerkomplex så är man avsevärt mera lamslagen.
Arma Sverige när denna grupp är ännu större än nuvarande ~10-12%.

Blir intressant att se hur det går när våldet brusar upp av någon religiös anledning och de är 20-25% av befolkningen. Kommer man att inse att man är i ett ännu värre krisläge, eller kommer man att lägga sig ännu flatare då?
Tveklöst så kommer många tjänstemannapositioner att ha muslimer i en beslutsfattande ställning i framtiden, men inser resten av tjänstemännen att de allt mer lever i ett samhälle där en annan del av befolkningen tvingar dem att vara underställda islams regler och muslimers krav i första hand, och andra lagar och befolkningsgrupper får leva efter det vare sig dom vill det eller inte?
Vid någon nivå kommer folkutbytet att börja accelerera väldigt snabbt. Man kommer att se en white flight på nationell nivå. Danmark, Norge o kanske även i viss mån Finland kommer att få en inströmning av etniska svenskar liksom Tyskland o Spanien. De äldre blir kvar liksom de med lägst utbildning. De får finna sig i det nya styret.
Citera
2022-04-24, 15:25
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Han lanserade ett 30 punkts program för att bli av med dessa kriminella invällare. Det är väl inte att vara tyst?
Dessa dåd styrs från utländska Islamister,Ebba har bättre koll än Åkesson.
Citera
2022-04-24, 15:26
Medlem
Citat:
Jag antar att de flesta precise som jag inte varit på platsen och ändå vet hur polisen skulle reagerat. Jag föreslår att de blir polis, du har kunskapen. Det är brist på poliser:

Du med. Du har tydliga åsikter om hur polisen skulle ha agerat. Varför blir inte du polis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in