Citat:
Ursprungligen postat av
forumuser
Jag vet att detta är en samlingstråd om att tjäna pengar men jag ställer min fråga direkt:
Jag har juni på mig att tjäna 5000 kr.
Jag har inte så mycket att sälja, jag har ett heltidsarbete.
Någon som har tips om hur jag kan tjäna 5000 kr till den 25 juni?
5 lax går att tjäna väldigt lätt om du är villigt att göra vad som. Drog försäljning tar för lång tid då du behöver en kran, bygga upp en kundkrets, skapa din verksamhet, sen kommer du vara fast i beckande så droger skulle jag inte ge mig inpå för 5k.
Jag skulle baxa en massa skit, är du real no mercy så råna nån stackare och ta hans kort och kod, antagligen har han över 5k om det inte är en pundare.
Det jag skulle gjort är ta min bil leta upp en okej epa traktor som då är skymd och bra att göra inbrott i (gärna lite spanning på olika bilar innan) dom brukar ha bra ljud i sig och du behöver bara en skruvmejsel, skruvdragare om du vill vara snabb. Gärna en gammal bil som 940 då de inte brukar ha larm om rutan går sönder.
Krossa rutan, ta dess högtalare, baslåda, 6or, diskanter, stereo, slutsteg, kablar och allt annat gott. Sen behöver du bara kränga skiten och där kan det blir problematiskt då personen antagligen kommer leta efter sin skit på sälja sidor så jag skulle endast frakta men om du vill riskera så kan du möttas upp också.
Finns många alternativ med brott är nog det bästa och snabbaste garageinbrott,villainbrott, vissa har öppet garage och där kan allt möjligt ligga.
Ha mask,handskar, gärna en baxad regplåt, men att bara ta av den helt funkar oxå. Lycka till!