2022-03-11, 22:40
Medlem
Fungerar det här? https://gratispengar.se/tjana-enkla-pengar-pa-enkatundersokningar/

Eller är det typ 10 öre per undersökning och pengar man aldrig får ut?
Någon som vet?
Citera
2022-03-11, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlizzard
Jag känner till attapoll, ebuno och triaba. Vilka fler finns det?
Ebuno på sin hemsida:
Citat:
Vi har betalat över $100.000 USD till våra 100.000+ medlemmar

Bra reklam minst sagt, $1 per medlem..
Vilket skämt rent ut sagt, men härligt att de är ärliga.
Citera
2022-04-24, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Känner många som jobbar som chattoperatörer och drar in 15-20 tkr / månad och har så gjort i flera år men känner ingen som skattar för den inkomsten. Låt pengarna komma in på ett konto utanför EU t.ex

Och hur skaffar man ett konto utanför EU, från Sverige?
Citera
2022-04-24, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av galonseck
nej minimum är 5 usd
5 usd = ca 47 sek

Ja de har ändrat det för ett tag sen innan var det 10 kr nu 50 kr. Saker ändras du vet. Men som sagt bara värt om man redan sitter vid datorn då elräkningen kan bli högre en inkomsten. Därför viktigt att bara ha igång programmet när man sitter vid datorn och inte låta datorn vara på 24/7.

Lyckas man installera programmet på skoldatorer eller kompisar utan att det syns för de så kan man tjäna 50 kr gånger antal datorer du har installerat det på per månad. 10 datorer blir 500 kr per månad. 20 datorer 1000 kr. 40 datorer 2000 kr.

PS! Man får inte ha samma ip adress per installation.

PS! Funkar på mobiler med, har du en gammal mobil där appen funkar och hittar gratis wifi med gratis el och kan gömma mobilen så kan du ha en pengar maskin som bara tickar.
Senast redigerad av TrixNe 2022-04-24 kl. 13:33.
Citera
2022-04-26, 16:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TrixNe
Ja de har ändrat det för ett tag sen innan var det 10 kr nu 50 kr. Saker ändras du vet. Men som sagt bara värt om man redan sitter vid datorn då elräkningen kan bli högre en inkomsten. Därför viktigt att bara ha igång programmet när man sitter vid datorn och inte låta datorn vara på 24/7.

Lyckas man installera programmet på skoldatorer eller kompisar utan att det syns för de så kan man tjäna 50 kr gånger antal datorer du har installerat det på per månad. 10 datorer blir 500 kr per månad. 20 datorer 1000 kr. 40 datorer 2000 kr.

PS! Man får inte ha samma ip adress per installation.

PS! Funkar på mobiler med, har du en gammal mobil där appen funkar och hittar gratis wifi med gratis el och kan gömma mobilen så kan du ha en pengar maskin som bara tickar.

elräkning???
elen ingår i hyran här
Citera
2022-05-17, 11:15
Medlem
H.McCringleberrys avatar
Någon annan som har problem med attapoll nuförtiden?
Jobbar hemifrån och har rejält med dötid mellan kundsamtalen så i januari tänkte jag att jag lika gärna kan tjäna några kronor extra. Installerade attapoll och i några månader gick det riktigt bra. Tjänade 250 kr i januari, 400 i februari, 500 i mars, 400 i april, men så runt påsk lyckades jag tjäna in 150 kronor på bara en vecka och sedan dess har jag fått ungefär hälften av vad jag brukar tjäna in per vecka. Och nu igår så gick första veckodagen sedan jag började använda appen utan en enda intjänad krona. Varenda enkät är antingen unavailable, broken eller så blir man diskad. Är inte heller bannad utan bara fått en varning i mars.
Citera
2022-05-20, 22:41
Medlem
Några uppdateringar? Tips på nåt som funkar?
Citera
2022-05-20, 23:35
Medlem
Jag vet att detta är en samlingstråd om att tjäna pengar men jag ställer min fråga direkt:

Jag har juni på mig att tjäna 5000 kr.

Jag har inte så mycket att sälja, jag har ett heltidsarbete.

Någon som har tips om hur jag kan tjäna 5000 kr till den 25 juni?
Citera
2022-06-03, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bahrazi
Det finns en bra metod för att tjäna pengar på ett "alternativt" sätt som har varit känt i vissa kretsar sedan 90-talet. Idag säljs den för enorma summor på vissa forum där det påstås vara en "tjänst" av en person som gömmer sig under aliaset greedo.

Här följer guiden:

Folk tar allt från 1k till 10k för att berätta den här informationen som är väldigt basal. Väljer att dela den här gratis för alla intresserade.

Ha det väl!

Har du köpt hans tjänster?
Citera
2022-06-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forumuser
Jag vet att detta är en samlingstråd om att tjäna pengar men jag ställer min fråga direkt:

Har du bil och bor i Sthlm?
Har du Cash idag?
Citera
2022-06-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forumuser

5 lax går att tjäna väldigt lätt om du är villigt att göra vad som. Drog försäljning tar för lång tid då du behöver en kran, bygga upp en kundkrets, skapa din verksamhet, sen kommer du vara fast i beckande så droger skulle jag inte ge mig inpå för 5k.

Jag skulle baxa en massa skit, är du real no mercy så råna nån stackare och ta hans kort och kod, antagligen har han över 5k om det inte är en pundare.

Det jag skulle gjort är ta min bil leta upp en okej epa traktor som då är skymd och bra att göra inbrott i (gärna lite spanning på olika bilar innan) dom brukar ha bra ljud i sig och du behöver bara en skruvmejsel, skruvdragare om du vill vara snabb. Gärna en gammal bil som 940 då de inte brukar ha larm om rutan går sönder.

Krossa rutan, ta dess högtalare, baslåda, 6or, diskanter, stereo, slutsteg, kablar och allt annat gott. Sen behöver du bara kränga skiten och där kan det blir problematiskt då personen antagligen kommer leta efter sin skit på sälja sidor så jag skulle endast frakta men om du vill riskera så kan du möttas upp också.

Finns många alternativ med brott är nog det bästa och snabbaste garageinbrott,villainbrott, vissa har öppet garage och där kan allt möjligt ligga.

Ha mask,handskar, gärna en baxad regplåt, men att bara ta av den helt funkar oxå. Lycka till!
Citera
2022-06-05, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blufen
5 lax går att tjäna väldigt lätt om du är villigt att göra vad som. Drog försäljning tar för lång tid då du behöver en kran, bygga upp en kundkrets, skapa din verksamhet, sen kommer du vara fast i beckande så droger skulle jag inte ge mig inpå för 5k.

Jag skulle baxa en massa skit, är du real no mercy så råna nån stackare och ta hans kort och kod, antagligen har han över 5k om det inte är en pundare.

Det jag skulle gjort är ta min bil leta upp en okej epa traktor som då är skymd och bra att göra inbrott i (gärna lite spanning på olika bilar innan) dom brukar ha bra ljud i sig och du behöver bara en skruvmejsel, skruvdragare om du vill vara snabb. Gärna en gammal bil som 940 då de inte brukar ha larm om rutan går sönder.

Krossa rutan, ta dess högtalare, baslåda, 6or, diskanter, stereo, slutsteg, kablar och allt annat gott. Sen behöver du bara kränga skiten och där kan det blir problematiskt då personen antagligen kommer leta efter sin skit på sälja sidor så jag skulle endast frakta men om du vill riskera så kan du möttas upp också.

Finns många alternativ med brott är nog det bästa och snabbaste garageinbrott,villainbrott, vissa har öppet garage och där kan allt möjligt ligga.

Ha mask,handskar, gärna en baxad regplåt, men att bara ta av den helt funkar oxå. Lycka till!

Intressant läsning.

Tack för ditt tips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in