2021-10-03, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bahrazi
Det finns en bra metod för att tjäna pengar på ett "alternativt" sätt som har varit känt i vissa kretsar sedan 90-talet. Idag säljs den för enorma summor på vissa forum där det påstås vara en "tjänst" av en person som gömmer sig under aliaset greedo.

Här följer guiden:

Folk tar allt från 1k till 10k för att berätta den här informationen som är väldigt basal. Väljer att dela den här gratis för alla intresserade.

Ha det väl!

Funkar detta vore det helt stört, jag har för mig att dem inte betalar ut om du ej har inkomst. är det AB eller Enskild firma som krävs för detta?
Citera
2021-10-03, 14:20
Medlem
PorrePonks avatar
Gör surveys ^_^, finns flera sidor.
Brukar dra in 100 kr per dag, ungefär 30 min arbete.
Citera
2021-10-08, 10:14
Medlem
zlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk

Jag känner till attapoll, ebuno och triaba. Vilka fler finns det?
Citera
2021-10-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk

Vad är de?
Citera
2021-11-28, 13:47
Medlem
Du hittar ett gäng möjligheter på https://jobbigbg.se/eget-foretagande/nar-arbetsmarknaden-pa-backen-lagger-ner-far-du-ga-online/
Citera
2021-12-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bahrazi
Det finns en bra metod för att tjäna pengar på ett "alternativt" sätt som har varit känt i vissa kretsar sedan 90-talet. Idag säljs den för enorma summor på vissa forum där det påstås vara en "tjänst" av en person som gömmer sig under aliaset greedo.

Här följer guiden:

Folk tar allt från 1k till 10k för att berätta den här informationen som är väldigt basal. Väljer att dela den här gratis för alla intresserade.

Ha det väl!

Citat:
Ursprungligen postat av Alisap
Funkar detta vore det helt stört, jag har för mig att dem inte betalar ut om du ej har inkomst. är det AB eller Enskild firma som krävs för detta?
Kan vara lösningen på mysteriet med att det är massa kiosker & hämtställen på adresser i vanliga hyreshus när man kollar google maps i mitt område.
Citera
2021-12-03, 21:50
Medlem
Sök jobb som chattoperatör, finns massor med företag där ni jobbar med att svara på chattmess från gamla gubbar! Läser tips om undersökningar som ger 100 kr i veckan, här kan ni som är flinka i fingrarna tjäna 5000 kr i veckan, svart direkt in på kontot!
Citera
2021-12-06, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Sök jobb som chattoperatör, finns massor med företag där ni jobbar med att svara på chattmess från gamla gubbar! Läser tips om undersökningar som ger 100 kr i veckan, här kan ni som är flinka i fingrarna tjäna 5000 kr i veckan, svart direkt in på kontot!

Svart? Vilket företag betalar svart? Help plzz
Citera
2021-12-06, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaviflax
Svart? Vilket företag betalar svart? Help plzz
Ok nu förstår jag vad du menar, sökte fram till info. Dock har du nå tips på hur man kan undvika skatten? Det står lite överallt att du ska själv skatta då undrar jag om du har nå tips?
Citera
2021-12-06, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaviflax
Ok nu förstår jag vad du menar, sökte fram till info. Dock har du nå tips på hur man kan undvika skatten? Det står lite överallt att du ska själv skatta då undrar jag om du har nå tips?

Känner många som jobbar som chattoperatörer och drar in 15-20 tkr / månad och har så gjort i flera år men känner ingen som skattar för den inkomsten. Låt pengarna komma in på ett konto utanför EU t.ex
Citera
2021-12-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molotov666
Fungerar vekligen det? 😊
Jag har samlat ihop en skaplig summa men man måste ha 30 relefs för att ta ut dem, så jag vet inte än, men jag kan inte låta bli att testa 😁
Citera
2022-02-07, 13:13
Medlem
Dimaks avatar
tänkt kolla om det finns något jobb man kan göra hemmifrån , tänkte en utbetalning på ca minst 8k i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in