Citat:
Ursprungligen postat av
Ahmed945
Kommer alla Frida-hatare bli ännu argare nu när toppnyheten på Expressen är att hon sagt ”fuck you” på en prisutdelning?
Nej, inte på samma sätt som alla Ebba- eller Dyvik-haters hakar upp sig på vad dessa aktiva säger
Annars kan man väl ha synpunkter på att använda "fuck you" men då inte utifrån att en viss individ säger det utan mer rent allmänt om det är lämpligt för idrottare att använda svordomar och liknade uttryck. Själv har jag inte lyssnat/sett vad Frida har sagt och inte läst artikeln i Expressen så jag har ingen egen uppfattning.