2022-04-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637

Nä, men hon sticker väl knappast ut?

Jo, det gör hon faktist.
Nu orkar jag inte gräva i statistiken men det finns nog väldigt få som tagit 5 individuella mästerskapsmedaljer innan man fyllt 23, Johaug är tillexempel inte en av dem. Jag är ganska säker på att det inte finns (med reservation för att ha fel) en enda aktiv damskidåkare som lyckats med just det. Så jo, hon sticker ut.

Citat:
Fast det är ju inte världens största idrott?

Och vad i helvete har det med saken att göra? Hon är en skidåkare och bör endast jämföras med just skidåkare.
Citera
2022-04-05, 20:36
Medlem
Citat:
Fast det är ju inte världens största idrott?

Det finns många sporter som inte är världens största idrott..
Citera
2022-04-05, 20:41
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Jo, det gör hon faktist.
Nu orkar jag inte gräva i statistiken men det finns nog väldigt få som tagit 5 individuella mästerskapsmedaljer innan man fyllt 23, Johaug är tillexempel inte en av dem. Jag är ganska säker på att det inte finns (med reservation för att ha fel) en enda aktiv damskidåkare som lyckats med just det. Så jo, hon sticker ut.

Och vad i helvete har det med saken att göra? Hon är en skidåkare och bör endast jämföras med just skidåkare.

jag började svara i tråden utifrån att en person är fantastisk, kanske missuppfattade
Citera
2022-04-05, 20:41
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Det finns många sporter som inte är världens största idrott..

Ja, och det är få människor som är fantastiska, enligt mig... Men om Frida Karlsson är en av dem enligt dig så grattis....
Senast redigerad av johkv637 2022-04-05 kl. 20:44.
Citera
2022-04-05, 20:50
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Jo, det gör hon faktist.

Och Babbe får såklart samma svar. Ja, och det är få människor som är fantastiska, enligt mig... Men om Frida Karlsson är en av dem enligt dig så grattis....
Citera
2022-04-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ja, och det är få människor som är fantastiska, enligt mig... Men om Frida Karlsson är en av dem enligt dig så grattis....

Du får gärna lyfta fram någon människa som du tycker är fantastisk..

Om du lyckas bevisa att du är/blivit top-3 i världen på något skulle jag kalla dig fantastisk också
Senast redigerad av sportnorden12345 2022-04-05 kl. 21:18.
Citera
2022-04-05, 21:03
Medlem
Citat:
Och Babbe får såklart samma svar. Ja, och det är få människor som är fantastiska, enligt mig... Men om Frida Karlsson är en av dem enligt dig så grattis....

Jag har bara påtalat direkta felaktigheter och presenterat fakta och inte lagt någon värdering i huruvida hon är fantastisk eller ej.
Citera
2022-04-05, 21:08
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Jag har bara påtalat direkta felaktigheter och presenterat fakta och inte lagt någon värdering i huruvida hon är fantastisk eller ej.
Ok Babbe, hon var grym som ungdom. Vi får se var det slutar
Citera
2022-04-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ok Babbe, hon var grym som ungdom. Vi får se var det slutar

Nej. Hon var grym i år också innan hon åkte på en höghöjdsmäll och förra året var hon näst bäst i världen under vm. Så nej, hon var inte bara grym i sin ungdom.
Intressant för övrigt att du kritiserar andra för att vara dåliga på att argumentera samtidigt som du kallar mig för babbe minuten efter (är inte en babbe).
Citera
2022-04-10, 00:07
Medlem
katws avatar
Nu är det klart att Frida flyttar till Östersund och Wille till Sundsvall.
Citera
2022-04-11, 16:47
Medlem
Frida sjunger tredje versen i låten ”skidfest”:

https://www.expressen.se/sport/langdskidor/frida-kande-mig-som-en-rockstjarna/

Hela låten:

https://open.spotify.com/track/0fwpd10eEiBDNT7pW7MMJK?si=CZ4lEk80QbGdQX6hxmtOJg
Citera
2022-04-14, 08:14
Medlem
Kommer alla Frida-hatare bli ännu argare nu när toppnyheten på Expressen är att hon sagt ”fuck you” på en prisutdelning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in