2022-04-24, 02:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Jag skulle mer uttrycka det att hon tycks vara både söt och smart.. att jag skulle få "till det " med henne är tämligen uteslutet

Jaja ok. Du är bättre på att uttrycka det. Du kommer säkert få knulla henne medan man själv bara skriver vulgärt och icke bra.
Citera
2022-04-24, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jaja ok. Du är bättre på att uttrycka det. Du kommer säkert få knulla henne medan man själv bara skriver vulgärt och icke bra.
Nja i min värld är hon nog tusan en 9 mins.t jag är väl kanske en 2a sen stupar jag nog på åldern.. får nog lämna in W.O men hon ser verkligen bra ut och fin kropp och vältalig.. om hon läser här så underverk har skett förr.. sista var väl Babylons hängande trädgård tror jag? kanske blir ett 8e om jag får till det
Citera
2022-04-24, 03:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Har groggen börjat verka?? Ebba vart Fultolkad av hennes citat i Agenda SVT Hur Esbjörn kom in i detta förstår jag inte Morgan och Märta har hakat på och hetsat mot Ebba . Märta står ju i Gaenda och raljerar att ebba sagt att polisen skall skjuta in i Skocken... det är det jag försöker få fram att hon aldrig sagt det är Morgan Och Märta som sprider Dynga här ebba har ju sagt sanningen hon kan man säga har börjat vända på stenarna
Ska hon inte skjuta in i skocken, ska hon vänta till angriparna börjar gå hem, är det inte lite sent då.
Citera
2022-04-24, 03:02
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ska hon inte skjuta in i skocken, ska hon vänta till angriparna börjar gå hem, är det inte lite sent då.

Varför ska hon skjuta in i en massa? Har hon ens vapenlicens?
Citera
2022-04-24, 03:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Nja i min värld är hon nog tusan en 9 mins.t jag är väl kanske en 2a sen stupar jag nog på åldern.. får nog lämna in W.O men hon ser verkligen bra ut och fin kropp och vältalig.. om hon läser här så underverk har skett förr.. sista var väl Babylons hängande trädgård tror jag? kanske blir ett 8e om jag får till det

Gött för dig! Fan sluta tänka det här med vilket nummer man är. Om en kvinns älskar dig har du inget nummer! Gotta dig bara i hennes kärlek och vi bryr oss inte om nummer och skit hur bra en kärlek är.
Citera
2022-04-24, 03:04
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
Simp eller gay? Är väl standard för er vänsterfascister…
Så bara för att man kan stava och formulera en mening så måste man va en globohomojude? Haha. Nej, nej, troll(ock). Om det är någon som sitter och pillar på sitt anus, och gör sig redo för en Trumpformad dildo, så det du. Möjligtvis även Ebba. Som bevisligen går igång på skapligt morbida fetischer. Jag menar, om hon gillar att skadeskjuta små oskyldiga rådjursbarn, vad tror du inte då att hon skulle vilja göra med en (för henne) smutsig oskyldig "svarting" i sängkammaren?

(FB) Ebba Busch om polisens insats: ”Varför sköts det inte skarpt?” (upplopp, påsk 2022)
Citera
2022-04-24, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Hoppas det. Annars är plötsligt denna video superaktuell: Ebba Busch stora dröm: Att skjuta små oskyldiga bebisdjur!
Citera
2022-04-24, 03:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Hon har vapenlicens, om det är för pistol vet jag ej. Hon får föregå med gott exempel och lära ut, hon är en av de få som kan skjuta bland folk utan att riskera andra.
Citera
2022-04-24, 03:08
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Så bara för att man kan stava och formulera en mening så måste man va en globohomojude? Haha. Nej, nej, troll(ock). Om det är någon som sitter och pillar på sitt anus, och gör sig redo för en Trumpformad dildo, så det du. Möjligtvis även Ebba. Som bevisligen går igång på skapligt morbida fetischer. Jag menar, om hon gillar att skadeskjuta små oskyldiga rådjursbarn, vad tror du inte då att hon skulle vilja göra med en (för henne) smutsig oskyldig "svarting" i sängkammaren?

(FB) Ebba Busch om polisens insats: ”Varför sköts det inte skarpt?” (upplopp, påsk 2022)

Ursäkta, men kallar du vuxna skäggisar för rådjursbarn?
Citera
2022-04-24, 03:08
Medlem
Citat:
Ursäkta, men kallar du vuxna skäggisar för rådjursbarn?
Nej.
Citera
2022-04-24, 03:10
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Hoppas det. Annars är plötsligt denna video superaktuell: Ebba Busch stora dröm: Att skjuta små oskyldiga bebisdjur!

Så att jaga lagligt är dumt. Att bränna bilar är bra. Jobbar du på det lokala biblioteket eller?
Citera
2022-04-24, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hon har vapenlicens, om det är för pistol vet jag ej. Hon får föregå med gott exempel och lära ut, hon är en av de få som kan skjuta bland folk utan att riskera andra.
Precis. Hon kan nog lära polisen ett å annat. Det kan vi se i videon där hon skadeskjuter ett harmlöst, nästan stillastående, byte.

Ebba skjuter en dovhjort kalv och njuter av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in