2022-04-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Kollade nyss på J*nas L*nde, A.K.A. ex-militärens runkvideo samt Patriks och Saras försök till konfrontation av honom igen, och måste säga att jag (tyvärr) inte kan låta bli att garva hysteriskt åt honom där han ligger på sängen och drar i snabeln, springer som "Usain Bolt", och sedan försöker ljuga sig fri från ansvar genom att påstå att han också är en fiskare och att han var ute i samma ärende som fradgatuggande Sara. Bra försök, han ger sig inte.

Vi har hittills inte sett ett sådant försök till att ducka som L*nde försökte med, även om en av de tidigare männen gjorde ett lamt försök att säga att han ville avslöja "troll". Givetvis är det uppenbart att ex-militären ljuger, men man måste ändå ge honom cred för att han försökte och gick all-in när han märkte att här börjar det brinna i knutarna.

Men just det faktum att man hånskrattar åt L*nde är problematiskt. Jag har nog klargjort ganska tydligt var jag tycker om Dumpen och deras metoder, men (tyvärr) är jag inte immun mot den lyteskomik som sidan trots allt bjuder på, även om det är moraliskt tveksamt att sitta och skratta åt stackars män som får sina liv raserade. Så det är inget att uppmuntra.

Men L*nde är utan tvekan den som hittills har fått ta emot mest hat, och jag kan säga att jag själv känner noll sympati för honom. Men därifrån till att skriva hatfulla och hotfulla kommentarer om honom, som många har gjort på Dumpen, är steget långt. Och det är synd om hans familj som får så mycket oförtjänt skit nu.

Den absolut största lyteskomiken bjuder dock inte "gäddorna" på, utan Patrik och Sara själva. Var fanken hittade dessa karaktärer sig själva? Det är helt osannolikt hur man kan vara så lost och ofrivilligt komisk (men samtidigt obehaglig) människa som Sara. Vad Patrik beträffar måste man dock ge honom cred för hans insatser som idrottsman, även om han inte är särskilt imponerande idag.
Vafan, skratta åt stackars män?? Är det synd om mannen vars barnsexträff inte gick bra och en småkoksad gammal höjdhoppare möter upp med en mobilkamera?

Jag är inte jätteinsatt i Dumpen, men läst ett par sidor och vad jag kan förstå var just den personen du skriver om extra äcklig.

Det är synd om deras familjer/barn/annhöriga om de drabbas negativt, inte om den som hoppades få möta ett barn att knulla. Inte heller för att Patrik skrattar åt personen.

Jag har aldrig läst en tråd på FB med så mycket relativiserande, ursäktande och förminskande av barnknulleri.
Citera
2022-04-23, 22:31
Medlem
Ollonbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag ska ta en stund här och förklara hur det fungerar, om du sen väljer att ta till dig av den informationen är naturligtvis helt frivilligt.
Ingen odömd hängs ut på Dumpen helt enkelt för att det dom gör inte är olagligt.

OK visste inte att det bra var dömda som blev uthängda.
Hur ser du på de som avtjänat sitt straff, är de fortfarande i behov av straff?

Jag är ingen idiot och vet att många av de som blir fällda återfaller men ska ett straff var livslångt.
Jag anser att efter avtjänat straffet är man fri.
Citera
2022-04-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Så många grooming kramare här inne så man blir fan åksjuk!
Haha ja, det är galet. "Aaah fast i MEXICO får man knullla 12 åringar fAkTiSkT!!"

Väldigt ovanlig stämning här inne för att vara FB
Citera
2022-04-23, 22:38
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolt-nick
Haha ja, det är galet. "Aaah fast i MEXICO får man knullla 12 åringar fAkTiSkT!!"

Väldigt ovanlig stämning här inne för att vara FB

Jadu det är fula gubbar, du minns låten med Magnus Uggla eller du kanske är en ungdom? 😀
Citera
2022-04-23, 22:39
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Jag är redan grinig får trösta mig med Lennart så länge.

Lennart är cool nr 3 enligt mig..
Citera
2022-04-23, 22:40
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Lennart är cool nr 3 enligt mig..

En till favorit är "Leffe, 71" som Sara kommenterade med "jag har bild på dig där du sitter med din snorre i snön!". Och Leffe går bananer och försöker lappa till Sara eller rycka telefonen ur hennes hand. Och när han får se den kyliga nakenbilden på sig själv säger han "Det där är tamejfan inte jag, nähähä, nä du, det där är fan inte jag!". Sara säger senare "men du har en dubbelgångare som är ute", och Leffe svarar "det har ju du också. Det finns alltid en dubbelgångare." Men det roligaste av allt är när han ger ett exempel: "När jag var yngre så trodde de att jag var Allan Edward". Han menar med 99% sannolikhet Allan Edwall, även om han uttalar hans namn fel. Sara verkar dock inte fatta alls, utan säger "vad trodde de?". Detta ser ut att bekräfta min misstanke att hon allt är lite lost, då säkert 90% av alla svenskar, framförallt i hennes ålder, har stenkoll på vem Allan Edwall var.

Så "snömorfar" Leffe, kung är du!
Citera
2022-04-23, 22:56
Medlem
knark-kungens avatar
Vad tjänar Patrik som pedofiljägare?
Citera
2022-04-23, 23:00
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Så jävla äcklig.
Alla ni som sitter och försvarar gädda efter gädda, lyssna på klippet och känn era kukar växa sig hårda när han snusk snackar. E det sånna här ni tycker borde gå obemärkt förbi? Vill ni ha han som granne?
Vill ni låta era döttrar sova över hos hans barn?

Jajamän! Ska rekrytera honom till min scoutkår, behöver en assisterande ledare nämligen!
Citera
2022-04-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonbo
OK visste inte att det bra var dömda som blev uthängda.
Hur ser du på de som avtjänat sitt straff, är de fortfarande i behov av straff?

Jag är ingen idiot och vet att många av de som blir fällda återfaller men ska ett straff var livslångt.
Jag anser att efter avtjänat straffet är man fri.

Det sker alltså inget olagligt på Dumpen, vad är det som är så svårt att förstå med det?
Jag kommer inte svara på någon eventuell kommentar då det får anses som meningslöst.
Citera
2022-04-23, 23:02
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad tjänar Patrik som pedofiljägare?

Tror inte att det blir särskilt mycket pengar över till honom efter att de betalt alla sina omkostnader för sina turnéer land och rike runt. Diesel och käk kostar, och något säger mig att de gärna käkar dyr mat när de är ute och rullar. Sedan misstänker ju vissa att Patrik drar lite näsgodis också, och om det stämmer så lär nog kassan krympa snabbt. Kanske därför som de hela tiden uppmanar folk att Swisha mera, de måste ha cash flow!

Patrik har nog dock en hel del stålar undanstoppade sedan sina dagar som världsberömd friidrottare. Men pundarbruden Sara har nog inte mer än precis vad som krävs för att slippa gå på försörjningsstöd. Dumpens Swishare är hennes Socialkontor.
Citera
2022-04-23, 23:05
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Det sker alltså inget olagligt på Dumpen, vad är det som är så svårt att förstå med det?
Jag kommer inte svara på någon eventuell kommentar då det får anses som meningslöst.

Alltid kul med folk som minsann ska skriva här, men inte accepterar att de kan få kommentarer de inte gillar!

Finns andra ställen för dig, dömpäns facebookgrupp t.ex.
Citera
2022-04-23, 23:07
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Tror inte att det blir särskilt mycket pengar över till honom efter att de betalt alla sina omkostnader för sina turnéer land och rike runt. Diesel och käk kostar, och något säger mig att de gärna käkar dyr mat när de är ute och rullar. Sedan misstänker ju vissa att Patrik drar lite näsgodis också, och om det stämmer så lär nog kassan krympa snabbt. Kanske därför som de hela tiden uppmanar folk att Swisha mera, de måste ha cash flow!

Patrik har nog dock en hel del stålar undanstoppade sedan sina dagar som världsberömd friidrottare. Men pundarbruden Sara har nog inte mer än precis vad som krävs för att slippa gå på försörjningsstöd. Dumpens Swishare är hennes Socialkontor.

Putte och Saras usla inkomster har outats, ligger på socialbidragsnivå. Men vad de får in på swish vet jag inte. Infolina själv har skrivit om det tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in