Citat:
Ursprungligen postat av
lazarevich
Ryssarna bombar inga humanitära korridorer, det är de ukrainska nazisterna som gör det därför att de tar skydd bakom de civila, använder dem som mänskliga sköldar. Om det finns civila nere under stålverket är det ju bara att släppa ut dem, så blir nazisterna kvar är ensamma. Då vet vi hur det slutar. Nazisterna förintas. Alltså släpper inte Azov ut de civila.
Ryssarna har ju sagt att inte en fluga kommer ut (eller mygga) såvida inte Azov ger upp. De lär nog skjuta ner de civila om de försöker promenera ut. Vi vet ju redan hur skjutglada de var i Kievregionen. Att smeta ryssarnas mordlust på deras motståndare är äckligt och billigt. Fy på dig.