Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackstasi
Ditt svar till Harald. Guldhatt.
Det handlar i högsta grad om yttrandefrihet.
Alla i ett demokratiskt land ska få säga sin mening.
Paludan visar sin 100% demokratiska rättighet då han offentligt visar befolkningen om vad han tycker om koranen. Och det har han full rätt att göra. Det är odiskutabelt. Annars har vi ingen yttrandefrihet.
Att han visar det offentligt är också en tanke i sej.
Paludan är säker på att det kommer bli upplopp då denna kultur är så hjärntvättade i den koranska ideologin.
De har ännu inte kunnats intregrerats i vår civilisation vilket Palugan vill visa de korkade svenskarna. Och han fick helt rätt. Han vill att vi ska se farorna många andra ser men inte svensken.
Tycker du själv att koranen är något vi i den moderna västvärlden ska följa?
Är det framtidens sverige?
Självklart ska han få visa upp sej igen.
De som föraktar Palugan är inget annat än landsförrädare. Det är ni som snarast tillsammans med dessa orcher borde lämna oss i det demokratiska land vi vill leva i .
Vi förstår att ni är en sådan där som gillar BSS VAM NMR och liknande.
Det var inte det tråden om Paludan handlar om . Det handlar inte om vad jag anser om fundamentalister inom islam heller. Ni pekar ut alla muslimer det är ett misstag som inte är bra.
Jag påpekar igen att det handlar om just Paludan.
Den typen av dårar som han är en stor fara i ett demokratiskt samhälle mycket likt Hitler.
Polisen skall ha allt beröm för att de inte lät sig motas in i ett hörn där det återstod att skjuta.
Har upplevt folkmassor som kastar sten på nära håll i Balkan under 1990-talet det var inte kul.
Det hade slutat illa om vi hade öppnat eld. Automatvapen mot stenar är det ok eller.
Vidare var det mängder med barn som kastade sten på polisen massor skulle de skjuta 10 åringar.
Där mamma stod bakom.
Alltså det här är betydligt komplexare än att tillåta upplopp det gör jag inte.
Att stoppa Paludan har enbart med säkerhet för tredje man och så vidare.
Vidare begår Paludan brott : hets mot folkgrupp.