Citat:
Ursprungligen postat av
Lazyman
Jag arbetade i produktionen, med med vad och vem jag är avslöjar jag inte.
Jag har inget behov av att försvara, jag försöker förklara saker som missuppfattas.
Det var inte uppgjort hur många som skull klara sig till slutet. Det gjorde planeringen av kommande dagar lite besvärlig ibland.
Tycker det var tydligt i programmet att det inte var en vanlig tävling. Det var inte snabbast vinner, först upp på berget vinner
Presis som i en riktig uttagning bedömmer man många olika saker.
Gällande förhören förklarades det att I skarpt läge skulle man gå längre. Förhörsledarens bedömning av de som åkte ut i det momentet var tydligt.
Programmet har varit populärt även i år, men som med all TV, alla gillar inte allt. Mycke på tv jag tycker är skit, men som många tittar på och gillar. Idol, skit tycker jag, många som gillar det. Mästarnas mästare, alltid bra enligt mig, andra tycker det blivit tråkigt.
.
Tack, kul med insider-info, även om det var rätt ytligt för du väl inte får/vågar berätta mer.
Jag tycker årets säsong var bra förutom sista avsnittet som verkade väldigt ihoptryckt; man gick från 5 pers till 2 på nolltid och man hann inte riktigt sätta sig in i lidandet, som man gjort i andra avsnitt. Har vi haft ett tapp på 3 av 5 pers, dvs 60% i nåt annat avsnitt liksom? nej.
Skulle föreslå att man kör två avsnitt på sista dagen om det är så många kvar som 5, när den dagen börjar.